Prughjettu mudernizatu di u Parcu Culturale Oyal di Bursa Reşat Preparatu

Prughjettu mudernizatu di Bursa Resat Oyal Kultur Park Preparatu
Prughjettu mudernizatu di u Parcu Culturale Oyal di Bursa Reşat Preparatu

Reşat Oyal Culture Park Urban Design and Open Air Theatre Idea Project hè statu preparatu in u scopu di l'opere di a Municipalità Metropolitana di Bursa per mudernizà u Reşat Oyal Culture Park, chì serve à a ghjente di Bursa dapoi 67 anni, secondu e cundizioni d'oghje. Participendu à a riunione di presentazione di u prughjettu preparatu, u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu: "Cerchemu di rejuvenate u corpu, chì hà subitu assai interventi chirurgici finu à avà, è adattà à e cundizioni di u ghjornu".

U Parcu Culturale Reşat Oyal, chì hè statu custruitu annantu à una superficie di 391 mila metri quadrati da u sindaco di Bursa à l'epica, Reşat Oyal è apertu in u 1955, si prepara à sbarazzarsi di a stanchezza di l'anni. Mentre chì certi arrangiamenti fatti sicondu i bisogni cù u tempu sguassate u parcu da l'aspettu esteticu, hè destinatu à pruduce suluzioni permanenti è sustinibili, micca istantanee, à prublemi cum'è a mancanza di parcheghju, u trafficu di veiculi in u parcu, strade pedonali, illuminazione è mobili urbani purtati. U scopu di trattà cù u Parcu Kültür cun un pianu olisticu, a Municipalità Metropolitana mette a mente cumuna in azzione è hà tenutu attelli cù i funzionari di l'affari chì operanu in u Parcu Kültür, i studienti chì studianu in l'unità pertinenti di l'università è l'urganisazioni non governamentali. In novu, un sondaghju publicu hè statu realizatu per determinà l'aspettattivi, lagnanza è suggerimenti di i citadini. Reşat Oyal Culture Park Urban Design è Open Air Theatre Idea Project hè statu preparatu mischjendu l'attelli è i risultati di l'indagine.

Questa presentazione richiede JavaScript.

A struttura naturale hè diventata più forte

L'architettu Ömer Selçuk Baz, chì hà preparatu u prughjettu di u cuncettu, hà spartutu i dettagli di u prugettu cù i partiti in a riunione tenuta in a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana. In più di u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, i pruprietarii di l'affari in u parcu, i studienti universitari chì participanu à i workshop, i rapprisentanti di e camere accademiche pertinenti, accademichi di l'Università Uludağ è l'Università Tecnica di Bursa, rappresentanti di istituzioni pubbliche pertinenti è non governamentali. organizzazioni, è burocrati di a Municipalità Metropolitana anu assistitu à a riunione. L'architettu Ömer Selçuk Baz, chì hà dichjaratu ch'elli travaglianu mettendu u rinfurzamentu di a trama naturale in u centru di u prugettu, hà dichjaratu chì prevede di riduce l'usu strutturale da 30 per centu, aumentendu e piste di bicicletta per i pedoni da 65 per centu, riducendu e strade di i veiculi. da 70 per centu, aumentendu a capacità di parcheghju da 10 per centu è aumentendu l'elementu acqua da 15 per centu.

Avemu da andà à a cunclusione immediata

Parlendu dopu à a presentazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì hè imperativu chì u Parcu Kültür, chì serve i residenti di Bursa dapoi 67 anni, deve esse cuncepitu secondu e cundizioni d'oghje. U presidente Aktaş hà dettu: "Cerchemu di rejuvenate u corpu, chì hà subitu assai interventi chirurgici finu à avà, è adattà à e cundizioni di u ghjornu. Questu hè micca un compitu faciule. U sughjettu pò differisce per tutti, cusì ùn ci sarà micca una verità chjara. Kultur Park, in my opinion, hè unu di i parchi in Turchia chì hè cusì vechju chì pò ancu esse salvatu. Hè sempre assai verde è bellu. Cù a nostalgia di questu, ùn lancemu micca e mani per chì i pochi felici ponu gode. Kultur Park hè veramente preziosu per Bursa. I residenti di Bursa anu ricordi assai seri. L'urganisazioni non governamentali anu locu. Ci sò caffè cù diverse funzioni. Travagliemu nantu à cumu si pò creà un Parcu Culturale chì tutti si godaranu quandu hè finitu. Acceptemu u fattu chì stu travagliu ùn hè micca una benedizzione, ma una necessità. Vulemu chì u prucessu pruceda cù un accordu generale. Se ùn facemu micca qualcosa, s'ellu ùn pigliamu micca una decisione radicali, ùn vecu micca chì a fine di e cose hè assai auspicious. In ogni casu, avemu bisognu di fà ciò chì pudemu è andà à u risultatu immediata. Avemu bisognu di principià u prucessu. Spergu chì un bonu risultatu escerà è ghjunghjemu à una cunclusione u più prestu pussibule ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*