"Respite House" per i zitelli cù bisogni speciali da ABB

"Respite House" per i zitelli cù bisogni speciali da ABB
"Respite House" per i zitelli cù bisogni speciali da ABB

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà implementatu novi prughjetti per cunnetta i gruppi svantaggiati à a vita suciale in a capitale, hà avà apertu a "Casa di Pausa per i zitelli cù bisogni speciali" in Sincan è Anıttepe per i zitelli cù bisogni speciali è e so famiglie, dopu à u Centru Alzheimer.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà implementatu novi prughjetti per cunnetta i gruppi svantaggiati à a vita suciale in a capitale, hà avà apertu a "Casa di Pausa per i zitelli cù bisogni speciali" in Sincan è Anıttepe per i zitelli cù bisogni speciali è e so famiglie, dopu à u Centru Alzheimer. Facendu l'annunziu di apertura cun un video sharing, u presidente di ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Avemu apertu dui Break Houses in Ankara per i nostri figlioli cù bisogni speciali. I nostri Break Houses, induve i nostri figlioli ponu socializà è passà tempu di qualità, è cusì cuncentrazione nantu à u travagliu di ogni ghjornu di e nostre famiglie cun tranquillità, seranu benefizii per a nostra Ankara ". E famiglie chì volenu prufittà di u centru, chì furnisce un serviziu gratuitu à i zitelli di 3-6 anni chì anu bisognu d'attenzione è cura particulare, ponu dumandà via l'indirizzu 'molaevleri.ankara.bel.tr' o chjamendu '(0312) 507 10. 01'.

Cuntinuendu i so travaglii orientati à l'omu in linea cù u so scopu di "Capitale Accessibile", a Municipalità Metropolitana di Ankara implementa ancu prughjetti speciali per i gruppi svantaggiati.

U Dipartimentu di i Servizii Suciali ABB, chì hà apertu un novu terrenu nantu à una basa lucale, hà apertu u "Children with Special Needs Break House" in Sincan è Anıttepe per facilità a vita privata di i zitelli cù bisogni speciali trà l'età di 3-6 è e so famiglie. dopu à u Centru Alzheimer.

Annunziando l'apertura di e Case Mola cù un video post nantu à i so cunti suciali, u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu: "Avemu apertu duie Case Mola per i nostri figlioli cù bisogni speciali in Ankara. I nostri Break Houses, induve i nostri figlioli ponu socializà è passà tempu di qualità, è cusì cuncentrazione nantu à u travagliu di ogni ghjornu di e nostre famiglie cun tranquillità, seranu benefizii per a nostra Ankara ".

ABB MENTI À E VOCI DI A FAMIGLIA

E famiglie di a capitale puderanu riceve servizii di cura gratuiti purtendu i so figlioli trà l'età di 3-6 à i dui Break Houses cun tranquillità.

Dichjarà chì tenenu in contu e richieste da e famiglie è chì u staffu specializatu in u centru urganizerà ghjoculi per rinfurzà e cumpetenze suciale è diverse attività per i zitelli cù bisogni speciali, u capu di u dipartimentu di i servizii suciali Adnan Tatlısu hà datu e seguenti informazioni nantu à u novu serviziu:

"Cum'è Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu apertu a Break House in Sincan è avà in Anıttepe. In u scopu di e regule pandemiche, dui gruppi sò stati creati in e case di pausa, a matina è dopu meziornu. Mola Houses servirà ogni ghjornu di a settimana da 08.30 di mattina à 17.30 di sera. Mentre chì l'individui cù bisogni spiciali si diverte in a so pausa di 4 ore à ghjornu, e so famiglie puderanu risparmià tempu per elli durante stu tempu. I nostri Break Houses permettenu à e famiglie di integrà in a vita suciale è culturale, è di fà a so rutina di ogni ghjornu in l'uffizii publichi, chì ùn ponu micca fà mentre curanu i so figlioli. Avemu pensatu à aumentà u numeru di tali centri in i ghjorni à vene ".

Mehmet Bağdat, Manager di ABB Disabled and Rehabilitation Branch, hà parlatu ancu cusì à a ceremonia di apertura tenuta in Anıttepe Break House:

"Femu ogni tipu d'assistenza suciale è servizii à i nostri figlioli cù bisogni speciali è e so famiglie. Apermu e nostre Case Mola per aumentà a socializazione è a qualità di vita di i zitelli cù bisogni spiciali da 3 à 6 anni è di e so famiglie. Grazie à e Case Mola, i zitelli cù bisogni spiciali puderanu passà part-time in un ambiente sicuru è di qualità, mentre chì e so famiglie puderanu fà u so travagliu senza l'ochji chjosi.

SENTIMENTU DI CONFIDENZA

Famiglie cù i zitelli cù bisogni speciali; Grazie à u centru induve puderanu lascià i so figlioli in modu sicuru per 4 ore ogni ghjornu di a settimana, puderanu participà à a vita suciale, realizà u so travagliu in istituzioni è urganisazioni o risponde à i bisogni di e so case è di l'altri zitelli.

Esprimendu chì u sintimu di fiducia hè assai impurtante per i genitori, u presidente di l'Assemblea di i Disabilitati di u Cunsigliu Municipale di Ankara, Ersan Petekkaya, hà dettu: "Mentre i zitelli passanu u tempu quì, i genitori puderanu fà i so bisogni di rutina in modu sicuru senza vultà in daretu. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi per u so travagliu duru è a dedicazione à stu travagliu ".

E famiglie chì volenu prufittà di u Mola Evi in ​​​​Sincan Wonderland è a Casa Mola situata in Kubilay Sokak No: 10 Anıttepe, induve 2 zitelli cù bisogni speciali seranu curati à u stessu tempu, ponu visità "molaevleri.bel.tr". " o " (0312) 507 10 01. Pudete dumandà chjamendu u numeru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*