Arrangement chì face ridere i pruprietarii ghjusti in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Çiğli Güzeltepe

Benefit of Right Owns in Cigli Guzeltepe Urban Transformation Project
Beneficiarii sò felici in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Çiğli Güzeltepe

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù i beneficiari in u scopu di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Çiğli Güzeltepe. Cù u regulamentu fattu nantu à a dumanda di i titulari di i diritti, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà inclusu 30 decares di terra in u prugettu gratuitamente per a prima volta in Turchia. Ministru Tunç Soyer Hà datu un missaghju di determinazione in a trasfurmazioni urbane malgradu a crisa ecunomica.

In u prughjettu di trasfurmazioni urbane pianificatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u Distrettu di Güzeltepe di Çiğli cù u principiu di cunsensu 100% è trasfurmazioni in situ, u prughjettu rinnuvatu hè statu presentatu à i beneficiari nantu à e dumande. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà annunziatu i cambiamenti fatti in cunfurmità cù e richieste di i citadini in u prughjettu di trasfurmazioni realizatu cù l'assicuranza è a guaranzia di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer spiegatu. In più di u sindaco Soyer, u sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü, u presidente di u distrettu di Çiğli di u Partitu Populare Republicanu Mert Özcan, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Suphi Şahin è i beneficiari anu assistitu à a riunione in u Centru di Comunicazione è Promozione di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Güzeltepe.

"Questi cambiamenti sò stati fatti per fà vi sentite còmode".

À a riunione, u sindaco Soyer hà dettu: "In sintesi, sti cambiamenti sò stati fatti in u studiu chì vede quì, cù i vostri suggerimenti, e vostre richieste, è per a vostra comodità. Prima di tuttu, a pusizione di l'edificazioni hè stata cambiata. Hè cambiatu sicondu a pendenza, u locu di a valle è u paisaghju. Siconda, in u pianu di layout, ci sò stati 7 appartamenti in i blocchi, ma in linea cù e vostre richieste, questu hè stata ridutta à 4 è i metri quadrati sò stati ligeramente ingrandati. E cucine in a casa ùn sò più cucine aperte. "In corta, tuttu u travagliu fattu hè statu rifattu in cunfurmità cù i vostri desideri", disse.

À a riunione, u Capu di u Dipartimentu di Trasformazione Urbana di a Municipalità Metropolitana di Izmir Ayşe Arzu Özçelik hà infurmatu i beneficiari nantu à i cambiamenti in u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*