Aumentu rapidu di u cummerciu trà a Cina è i paesi di Belt and Road

Aumentu rapidu di u cummerciu trà a Cina è i paesi di Belt and Road
Aumentu rapidu di u cummerciu trà a Cina è i paesi di Belt and Road

Amministrazione Generale di Dogana di Cina SözcüLi Kuiwen hà dettu chì in u primu trimestre di questu annu, u cummerciu trà a Cina è i paesi Belt and Road hà aumentatu da 16,7 per centu è hà righjuntu 2 trilioni 930 miliardi di yuan (460 miliardi di dollari americani).

L'esportazioni di a Cina in questi paesi anu cresciutu da 16,2 per centu è e so importazioni da questi paesi anu cresciutu da 17,4 per centu.

U cummerciu trà a Cina è i paesi Belt and Road conta per una parte crescente di u cummerciu esteru di a Cina ogni annu.

U voluminu di u cummerciu trà a Cina è questi paesi hà aumentatu di 31,1 punti cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu, cuntendu u 1,4 per centu di u cummerciu esteru tutale di a Cina. Ci hè un rapidu aumentu in particulare in l'impurtazione di l'energia è di i prudutti agriculi.

U petroliu crudu, u gasu naturale è u carbone impurtati da a Cina da questi paesi anu aumentatu da 52,2 per centu. L'impurtazioni di prudutti agriculi da questi paesi anu cresciutu da 12,2 per centu. Inoltre, l'esportazioni di prudutti meccanichi è elettronichi d'origine chinesa in questi paesi anu aumentatu da 14,2 per centu, mentre chì e cumpagnie private di a Cina anu fattu bè in termini di esportazioni in questi paesi.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*