L'ingressu bimestrali di l'industria di u software cinese supera i 185 miliardi $

L'ingressu bimestrali di l'industria di u software cinese supera i 185 miliardi $

L'ingressu bimestrali di l'industria di u software cinese supera i 185 miliardi $

Dati da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione anu dimustratu chì l'industria di u software di a Cina hà crisciutu assai forte in i primi dui mesi di l'annu, tistimuniendu una crescita di dui cifre in i rivenuti. I rivenuti di l'industria durante stu periodu hè cresciutu di 11,6 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, righjunghjendu 1,18 trilioni di yuan (circa $ 185,8 miliardi). L'aumentu citatu hè 8 punti più altu ch'è l'aumentu mediu di i stessi periodi di i dui anni precedenti.

U guadagnu tutale di u settore, invece, hè diminuitu di 7,6 per centu in u periodu di ghjennaghju à ferraghju cumparatu cù l'annu precedente è si ferma à 133,2 miliardi di yuan. Fighjendu à a ripartizione è a ripartizione, i rivenuti cumminati di i servizii di tecnulugia di l'informazioni sò aumentati à 770,3 miliardi di yuan, un 13,1 per centu in paragunà à l'annu precedente. Questa quantità custituisce u 65,3 per centu di l'ingudu tutale di u settore.

Trà questi servizii, i rivenuti derivanti da i servizii tecnichi di a piattaforma di e-commerce anu aumentatu da 24,8 per centu paragunatu à l'annu precedente, mentre chì i rivenuti di i servizii di e piattaforme Internet industriali anu aumentatu da 16,6 per centu paragunatu à l'annu precedente.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*