U voluminu di trasportu ferroviariu di a Cina aumenta di 2,8 per centu in u primu trimestre

U voluminu di merci ferroviarie di a Cina aumenta di 2,8 per centu in u primu trimestre
U voluminu di merci ferroviarie di a Cina aumenta di 2,8 per centu in u primu trimestre

In u primu trimestre di l'annu, e merchenzie spedite per ferrovia in Cina anu aumentatu di 2,8 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è righjunghji 948 milioni di tunnellate. Sicondu l'infurmazioni ottenute da a Cumpagnia Ferroviaria di China, in u primu trimestre di l'annu, ci era una grande dumanda di trasportu domesticu di merci ferroviarie.

Per risponde à e dumande di cumbattimentu di l'epidemie, u trasportu di merci ferroviaria hè statu intensificatu, è 384 tunnellate di diversi tipi di materiali sò stati mandati in diverse parti di u paese. Inoltre, i materiali agriculi mandati nantu à a ferrovia per a piantazione di primavera anu aumentatu da 8,8 per centu annantu à una basa annuale è righjunghji 43 milioni 790 mila tunnellate; carbone termale, invece, hà aumentatu da 6,5 ​​per centu à 350 milioni di tunnellati.

Per d 'altra banda, e ferrovie cinesi ghjucanu un rolu impurtante in u mantenimentu di a stabilità in l'industria internaziunale è e catene di supply. In u primu trimestre di l'annu, i servizii di treni di merci trà a Cina è l'Europa anu aumentatu da 7 per centu annantu à l'annu è righjunghji 3 mila 630. U numaru di cuntenituri mandati in u scopu di u Novu Corridor Internaziunale di u Cummerciu Terra-Mare, chì hà u scopu di integrà a regione occidentale di a Cina in l'ecunumia glubale, hà aumentatu da 56,5% è hà righjuntu 170 260. A ferrovia Cina-Laos, invece, hà dimustratu una tendenza di crescita rapida cù a spedizione di XNUMX mila tunnellate di merchenzie di u cummerciu esteru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*