Cose da cunsiderà quandu circuncide u vostru zitellu

Cose da cunsiderà mentre avete u vostru figliolu circuncisu
Cose da cunsiderà quandu circuncide u vostru zitellu

A circuncisione, chì hè stata applicata per ragioni tradiziunali è religiose in parechje società da u passatu à u presente, furnisce ancu benefici medichi. Tuttavia, l'appiecazione di sta prucedura, soprattuttu trà l'età di 2 è 5, pò influenzà negativamente u sviluppu di l'identità psicologica è sessuale di i zitelli. Mentre chì u tempu più adattatu per a circuncisione in i zitelli hè specificatu cum'è u nascitu è ​​i primi 6 mesi d'età, hè di grande impurtanza chì a prucedura sia fatta da un duttore specialista in cundizioni adattati. Da u Dipartimentu di Chirurgia Pediatrica in Memorial Ankara Hospital, Op. Dr. Dilan Altıntaş Ural hà dichjaratu chì ci hè un grande interessu in a circoncisione, soprattuttu durante e vacanze à mezu à e scole, è hà datu infurmazioni nantu à i benefici di a circuncisione è ciò chì deve esse cunsideratu in questu sensu:

A circuncisione hè a rimozione chirurgica di a pelle (prepuce) chì copre a punta di i genitali di u zitellu. A circuncisione, chì hè un prucessu kirurggicu seriu, hè realizatu cù parechji metudi diffirenti. Ùn deve esse scurdatu chì sta prucedura hè una intervenzione chirurgica per prutege a salute sessuale è a funzione sessuale di i picciotti in l'età adulta, è deve esse cura di avè fattu in cundizioni adattati.

Hè ricumandemu micca esse fattu trà l'età di 2-5

U sviluppu di i zitelli deve esse evaluatu micca solu fisicu, ma ancu psicologicu. Hè più apprupriatu micca di fà a prucedura di circuncisione, chì pò esse tecnicamente appiicata à ogni età, trà l'età di 2-5. Perchè, soprattuttu in i zitelli trà l'età di 2-5, l'identità sessuale è a cuscenza cumincianu à sviluppà. L'operazione realizata durante stu periodu pò causà traumu in u zitellu è u sviluppu psicologicu pò esse affettatu.

Si deve esse fattu in un locu di l'uspidale da un duttore espertu.

A circuncisione deve esse fatta in un ambiente sterile in l'uspidale è cù l'equipaggiu necessariu. In i neonati è i zitelli di 3 mesi, a prucedura hè realizata cù anesthesia lucale. . In altri periodi, hè più apprupriatu per eseguisce operazioni di circuncisione sottu anesthesia generale. Dopu l'appiecazione di l'anesthesia lucale o generale, l'area cirurgica hè pulita è sterilizzata, è a pelle di a pelle à a punta di u pene hè tagliata è eliminata. Dopu à cuntrullà u sagnu in l'area chirurgica, a pelle hè suturata in cunfurmità cù a nova anatomia. Siccomu i suture sò di u tipu d'autodissoluzione, ùn hè micca necessariu di sguassà e suture dopu l'operazione di circuncisione.

A circuncisione neonatale hà più vantaghji

L'anesthesia lucale hè aduprata in a prucedura di circuncisione per i zitelli in u periodu di nascita. In altri palori, u zitellu hè circuncisu cunfortu senza fami è senza anesthesia generale. Mentre chì menu edema si trova dopu a circuncisione, a cicatrisazione di ferite hè più veloce. In ogni casu, u zitellu ùn sente micca u dulore durante a prucedura è u dulore chì si trova in i primi 24 ore pò esse cuntrullati cù analgesici. Per quessa, prima a circuncisione hè fatta, u più vantaghju hè.

A circuncisione di i zitelli chì sò circuncisi da u Prufeta deve esse posposta

In certi casi, i zitelli ùn deve esse circuncisi. A situazione chjamata hypospadias, popularmente cunnisciuta cum'è Sunnah di u Prufeta, hè unu di elli. In a Sunnah di u Prufeta, u pirtusu urinariu ùn hè micca situatu induve deve esse. U prepuzio hè utilizatu per corregge sta situazione. Per quessa, a circuncisione ùn hè micca cunsigliatu in prima. Tuttavia, a circuncisione pò esse realizatu dopu a cirurgia di correzione. In ogni casu, a circuncisione ùn deve esse realizatu in i malati cù hemofilia è altri disordini di coagulazione di sangue è quelli chì sò propensi à l'hemorragia, senza piglià e teste è precautions necessarie. Inoltre, in quelli cù e malatie congenitali (ereditarie) ligati à i tratti riproduttivi è urinarii, a priorità deve esse data à cirurgia anatomicamenti currettivi.

A circuncisione furnisce benefici medichi significativi

A circuncisione hè generalmente realizata per motivi religiosi è tradiziunali in u nostru paese è in u mondu. Tuttavia, ci sò prucedure di circuncisione realizate per qualchì necessità medica o scopi protettivi. A circuncisione per i dui scopi hà benefici medichi. Questi benefici ponu esse elencati cum'è seguitu:

  • A pulizia è l'igiene di u pene dopu a circuncisione hè più faciule. L'omi circuncisi sò menu prubabile di sviluppà infizzioni di l'urinarii.
  • L'incidenza di e malatie di trasmissione sessuale hè più bassu.
  • In u pene incircuncisu, stenosi (fimosi) pò esse vistu à a punta di u pene. A causa di sta stenosi, u prepuzio ùn pò micca esse ritratu abbastanza è a inflamazioni si trova più freti nantu à u glande.
  • Ancu s'ellu hè raru, u cancru di u pene hè menu cumuni in l'omi circuncisi.
  • A rata di cancru cervicale hè più bassu in i partenarii sessuale di l'omi circuncisi.
  • A circuncisione realizata in cundizioni inadegwate pò purtà à a perdita di l'organi.

I genitori chì volenu circuncire i so figlioli anu da piglià in seriu sta prucedura. Perchè questu hè un prucessu kirurggicu è deve esse fattu da u chirurgu in cunfurmità cù e prucedure è e cundizioni. In cundizioni inadegwate, i ferite à u corpu è / o a testa di u pene è l'errori estetichi ponu accade in circuncisioni realizati da non-specialisti altri ch'è i chirurghi. In ogni casu, una catena di operazioni seriu pò esse necessariu per correggerà e ferite di l'urinarii, u corpu di u pene è u glande. Calchì volta pò esse micca pussibule di correggerà questi errori è a situazione pò andà finu à a perdita di l'organu. Eseguisce a circuncisione in e cundizioni più ideali per u zitellu hè assai impurtante in quantu à prevene i prublemi futuri.

Cose da cunsiderà dopu a circuncisione

U dulore, rossu è gonfiore (edema) à a punta di u pene pò esse in i primi 2 ghjorni immediatamente dopu a circuncisione. A ricuperazione rapida hè ottenuta cù analgésiques è u zitellu ùn stà per un bellu pezzu. U pene ripiglià u so aspettu normale in 2 settimane.

Pudete piglià un bagnu à a fine di u secondu ghjornu.

Un pannu più grande chì i zitelli vestiti normalment portanu per i primi 3-4 ghjorni dopu a circuncisione; Hè ricumandemu chì i zitelli chì anu acquistatu l'abitudini di toilette portanu mutandine di circuncisione adattate per a so età è u pesu.

In certi casi di circuncisione, un ligeru sanguinamentu pò accade dopu a cirurgia. In tali casi, u duttore deve esse infurmatu.

2 simane dopu chì u zitellu hè circuncisu, pò natà in a piscina è u mare, chì hè sicuru d'esse puliti.

In casi, cum'è sanguinamentu senza stop, difficultà à urinate, scarico maleodorante o febbre chì supera i gradi 37,5, un duttore deve esse cunsultatu senza aspittà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*