Studiu di allergie alimentari in i zitelli publicatu

Publicate a ricerca nantu à l'allergii alimentari in i zitelli
Studiu di allergie alimentari in i zitelli publicatu

I risultati di a "Ricerca di l'Allergii Alimentari in i zitelli" realizatu nantu à 1248 zitelli in Turchia sò stati presentati da u Prof. Presidente di u Gruppu di Travagliu Alimentariu di l'Associazione Naziunale Turca di Allergie è Immunologia Clinica. Dr. Hè statu annunziatu da Ayşen Bingöl. A ricerca, finita in 2 anni, offre risultati impressiunanti in quantu à l'allergii alimentarii in i zitelli in Turchia.

L'allergii alimentarii, chì creanu una grande carica nantu à a vita di i zitelli è e so famiglie, ponu purtà à gravi prublemi di salute in i zitelli. In questu cuntestu, u studiu realizatu per evaluà e caratteristiche è i fatturi di risichi di l'allergii alimentarii di a zitiddina in Turchia offre risultati sorprendenti.

Associazione Naziunale Turca di Allergia è Immunologia Clinica, Presidente di u Gruppu di Travagliu di Nutrizione Prof. Dr. A più cumpleta "Ricerca di allergii alimentari in i zitelli" in Turchia, realizata sottu a guida di Ayşen Bingöl, hè stata cumpletata in 2 anni. U studiu hè statu fattu nantu à i zitelli allergii 26 chì sò stati trattati in u dipartimentu di allergii pediatrici di 1248 università è ospedali di furmazione è di ricerca situati in diverse regioni in Turchia.

L'allergii alimentari sò più cumuni in a zitella

Dichjarà chì l'allergii alimentarii hè un prublema di salute impurtante chì affetta a qualità di vita di u zitellu è di a so famiglia, l'Associazione Naziunale Turca di Allergia è Immunologia Clinica, Presidente di u Gruppu di Travagliu Alimentariu Prof. Dr. Ayşen Bingöl hà sparte infurmazioni impurtanti nantu à i risultati di a ricerca:

"Avemu investigatu e caratteristiche di l'allergii alimentarii in i zitelli in tuttu u nostru paese. U nostru scopu era di valutà e caratteristiche è i fatturi di risichi di l'allergii alimentarii di a zitiddina in Turchia. In questu cuntestu, u nostru studiu, chì avemu finitu in 2 anni, ci permette di vede i risultati di tutti i Turchia in aggregatu per a prima volta, è per quessa pensemu chì hè abbastanza istruttivu nantu à l'allergii alimentarii. Avemu esaminatu i risultati di un totale di 26 zitelli, 18 picciotti (774%) è 62 ragazze (474%), sottu à l'età di 38 anni, mandati da 1248 Pediatric Allergy Diseases Centers, chì coprenu tutte e regioni di Turchia. Avemu ottenutu infurmazione assai impurtante nantu à l'allergii alimentari. I tassi d'allergii alimentari diminuiscenu cum'è i zitelli invechjanu. Mentre chì u 62,5 per centu di i zitelli cù allergii alimentari eranu in u gruppu di età 0-2, solu u 2,2 per centu eranu in u gruppu di età 13-18.

Sicondu i nostri risultati; "L'allergii alimentarii ùn solu causanu sintomi ligeri, cum'è rossu, prurito è rash, ma ancu risultatu in scossa allergica (anafilassi) chì mette in a vita à un ritmu significativu (17,6%)", disse.

A causa più impurtante di allergii alimentarii è shock allergii (anafilassi) hè u latti di vacca.

U prufessore hà dichjaratu chì u tipu più cumuni d'allergii alimentarii in i zitelli hè l'allergii di u latti di vacca. Dr. Ayşen Bingöl hà dettu: "Avemu osservatu chì mentre u tassu di allergie à u latte di vacca era di 0 per centu in u gruppu di età 2-70,6, hè diminuitu à u 13 per centu in u gruppu di età 18-25. "In più, l'allergii di u latte di vacca hè u tipu d'allergii più cumuni rispunsevuli di l'anafilassi in a zitiddina in u nostru paese", disse.

A mità di i zitelli cù allergii alimentari sò allergii à più di un alimentu

U prufessore hà dichjaratu chì l'allergii di u latti di vacca hè seguita da l'allergii di l'ova, noci, granu è frutti di mare, rispettivamente. Dr. Ayşen Bingöl hà toccu i seguenti punti nantu à i tipi di allergie alimentari:

"Avemu vistu chì circa a mità di i zitelli cù allergii alimentarii eranu allergii à più di un alimentu. Avemu trovu chì l'allergii à u latti è l'ova diventanu menu cumuni à u mumentu chì u zitellu invechja. Avemu osservatu chì u 80 per centu di i zitelli cù l'allergii di u latte di vacca è l'allergii di l'ova anu sviluppatu tolleranza à questi alimenti à l'età di 16 anni.

In ogni casu, avemu trovu chì l'allergii à i noci, cum'è noci, noci, pistacchi, anacardi è cacahuete aumentanu cù l'età è ùn ci hè micca migliuramentu. Sapemu chì l'allergii di sesame, chì hè assai cumuni in i paesi di u Mediu Oriente, hè in crescita ancu in u nostru paese. E reazzioni allergii ponu esse più cumuni è severi in i paesi induve u sesame hè cultivatu, cum'è u nostru paese. Per d 'altra banda, vedemu chì l'allergii à a soia ùn hè micca assai cumuni in u nostru paese ".

Rischiu allergii in i zitelli nati da cesarean

U prufessore hà dichjaratu chì u periodu in quale l'allergii alimentari sò più cumuni hè a zitiddina, vale à dì u periodu da a nascita à 2 anni di età. Dr. Ayşen Bingöl hà dichjaratu chì l'allergii alimentarii hè più cumuni in i zitelli nati da cesarean, s'ellu sò masci è se a mamma hà una malatia allergique.

Prof. Dr. Infine, Ayşen Bingöl hà dichjaratu chì a diffarenza di u so studiu hè chì rapprisenta e dati naziunali in modu omogeneu è includenu un gran numaru di casi, è hà dettu: "A nostra ricerca realizata da allergisti pediatrici ci permetterà di cunnosce megliu e caratteristiche di l'allergii alimentari in a nostra sucetà. è per affruntà stu prublema megliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*