7 mila stranieri deportati in 320 anni in u scopu di a lotta contru a migrazione irregolare

A capacità di i Centri di Rimozione di Turchia aumenterà à XNUMX
7 mila stranieri deportati in 320 anni in u scopu di a lotta contru a migrazione irregolare

Ramazan Seçilmen, Direttore Generale di Cumbattimentu di Migrazione Irregolare è Affari di Deportazione di a Direzzione di Gestione di Migrazione, hà dichjaratu chì a capacità di i centri di rimozione, induve e prucedure di deportazione di migranti irregulari sò realizati, ghjunghjerà à 20 mila in maghju.

Un briefing di stampa hè stata tenuta à u Centru di Rimozione di Akyurt, induve i migranti irregulari sò allughjati finu à a fine di u so prucessu di deportazione dopu avè statu catturatu da e forze di l'ordine.

À a riunione, hè statu enfatizatu chì grazia à i centri di rimozione, i migranti irregulari, chì e so prucedure di deportazione sò realizati u più prestu pussibule, sò ancu abilitati à accede à i diritti fundamentali.

Hè statu informatu chì 2016 mila 320 stranieri sò stati deportati da u 172 in a lotta contru a migrazione irregulare.

Hè statu dichjaratu chì 451 mila 96 migranti irregulari sò stati impediti di entre in u paese l'annu passatu, è da u 14 d'aprile di u 2022, u numeru di migranti irregolari chì sò stati impediti di entre in Turchia in u 2022 era di 127 mila 256.

Hè nutatu chì l'attività di cattura in u paese hà continuatu senza rallentà, è 2019 mila 454 migranti irregulari sò stati catturati in 662, 2020 mila 122 in 302, è 2021 mila 162 in 996. U numeru di migranti irregolari arrestati finu à avà in 2022 hà righjuntu 55.

6 Immigranti Irregolari Catturati in Operazioni di Pace

À a riunione d'infurmazioni, induve hè statu nutatu chì l'Operazioni di Pace sò realizate ogni mese per cumbatte a migrazione irregulare in tuttu u paese, hè statu nutatu chì un totale di 4 migranti irregulari sò stati chjappi in 6 Operazioni di Pace questu annu.

À a riunione, hè statu dichjaratu chì l'Afghani eranu i più grandi trà i migranti irregolari appiccicati quist'annu, seguitu da i Siriani, i Palestiniani è i Pakistani, rispettivamente.

Raggiungeremu 30 Centri di Rimozione è 20 Mille Capacità in tuttu u Paese

Ramazan Seçilmen, Direttore Generale di Cumbattimentu di Migrazione Irregolare è Affari di Deportazione di a Direzzione di Gestione di Migrazione, hà dettu chì dopu à l'arrestu di migranti irregolari da e unità di l'infurzatori di a lege, e so impronte digitali è e so ritratti sò stati registrati in una basa di dati cumuna integrata da a Direzzione Generale di Sicurezza. Cumandante Generale di Gendarmeria, Cumandamentu di a Guardia Costiera è Direzzione di Gestione di a Migrazione.

Spiegà chì i stranieri chì venenu à u Centru di Rimozione sò prima intervistati per determinà a so identità è a naziunalità, è s'ellu anu documenti di viaghju, Seçilmis hà dichjaratu chì dopu à sti prucessi, i prucessi di deportazione sò stati realizati.

Apuntendu chì i centri di rimuzione selezziunati avianu solu capacità di 2015 in 1740, ghjunghjemu à 30 centri di rimozione è 20 mila capacità in tuttu u paese cù quelli chì anu da esse apertu in maghju. Cusì, avemu righjuntu 1740 mila da a capacità 20, è avemu aumentatu a capacità di i centri di rimozione più di 10 volte.

Semu assai sopra à a capacità di ritornu di l'Europa

Nutendu chì a Turchia hà superatu i paesi europei in quantu à a capacità di i so centri di rimozione, Seçmiş hà dettu: "Prima chì l'Inghilterra abbandunà l'Unione Europea, a capacità di u centru di rimozione di l'unione era di circa 21 mila. Ellu disse: "Attualmente, l'Unione Europea hà una capacità di 16 mila, vale à dì, avemu una capacità assai sopra à tutta l'Europa.

Elettu hà dichjaratu chì 21 migranti irregulari sò stati rimandati quist'annu, aghjustendu, "87 di elli sò naziunali afgani è 9 migranti irregulari da Pakistan". disse.

A nostra tarifa di ritornu hè vicinu à 50 per centu

Dicendu chì i tassi di refoulement anu aumentatu di 74 per centu cumparatu cù l'annu precedente, Seçmiş hà dettu: "Quandu guardemu i tassi di deportazione in generale, mandemu quasi a mità di ogni 100 migranti irregulari chì catturamu in i so paesi, avemu un tassu vicinu à u 50 per centu. In novu, sta rata hè di circa 18 per centu in l'Unione Europea, disse.

In u prugramma, i membri di a stampa sò stati mostrati i zoni induve l'immigranti irregulari sò registrati, è ancu a cafeteria, a kindergarten è u parcu di i zitelli in u Centru di Rimozione Akyurt.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*