EGO Sporlu Filiz Işık diventa campione d'Europa in pugilatu

EGO Sporlu Filiz Işık diventa campione d'Europa in pugilatu
EGO Sporlu Filiz Işık diventa campione d'Europa in pugilatu

U pugilatu naziunale di EGO Spor, Filiz Işık, hà fattu un novu terrenu è hà vintu a medaglia d'oru à u "Campiunamentu Europeu di Pugilato di Ghjuventù" tenutu in Sofia, a capitale di Bulgaria, è diventa u Campionu Europeu. U ghjovanu atleta hè statu accoltu cun grande entusiasmu da a so famiglia, i dirigenti di u club, i burocrati municipali, l'entrenatori è i culleghi in l'aeroportu di Esenboğa.

L'atleti di l'EGO Sports Club di a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghjanu à fà un nome in Turchia è in u mondu.

U pugile naziunale di l'EGO Spor Filiz Işık, chì hè diventatu u Campionu Europeu à u "Campiunamentu Europeu di Pugilato di Ghjuventù" tenutu in Sofia, a capitale di Bulgaria, è hà sbulicatu novi terreni in Turchia, hà vultatu in casa cù una medaglia d'oru.

Atleta naziunale in Esenboğa Airport; U presidente di l'EGO Sports Club Taner Özgün, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia ABB Mustafa Koç, u Direttore Generale Diputatu EGO Zafer Tekbudak, u Direttore Generale di BUGSAŞ Metin Alkaya, a so famiglia, i dirigenti di club, i burocrati municipali, i coach è l'amichi l'anu accoltu cun grande entusiasmu.

ATLETA NAZIONALE AFFUGATA IN LAGRIMA

Filiz Işık, chì hà ghjuntu à a finale in a categuria di Ghjuventù Femminile cù 48 chilò è hè diventata campione battendu u so avversariu, ùn hà micca pussutu trattene e lacrime in a Capitale, induve hè stata accolta cù i spettaculi di a Banda Mehter è l'Innu Naziunale. .

Dichjarà chì sò fieri di l'atleta naziunale chì cumpiendu a so prumessa, u presidente di l'EGO Sports Club Taner Özgün hà dettu: "Filiz avia in realtà 14 anni quand'ella hè ghjunta à noi, hè cresciutu in e nostre mani è hè un locu di sustegnu. Aviu avutu a mo prima cunversazione cun ellu, dicendu chì ogni pugnu chì lanciate hè a vostra speranza. Questu ùn hà micca disappuntu e nostre speranze è ci hà fattu felici. U nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş, hà una grande parte in u successu di queste ragazze in i campiunati d'oghje. Filiz hà qualcosa da dì à mè di novu: "Spergu ch'ellu vene cù una medaglia d'oru à l'Olimpiadi di Parigi 2024 è rende a nostra faccia più luminosa", disse.

U Campionu Europeu Filiz Işık, chì hà pigliatu un autobus apertu da l'Aeroportu Esenboğa à u centru, hà manifestatu i so sentimenti cù e seguenti parolle:

"Hè una grande sensazione chì u nostru Innu Naziunale hè cantatu. Ùn hè micca abbastanza per descriverà; avemu fattu assai sforzu è ùn hà mai rinunciatu. Vogliu ringrazià u nostru presidente Taner è u presidente Mansur per u so sustegnu sempre. Fararaghju u nostru Innu Naziunale cantatu ancu di più da avà, crede chì. "Aghju u Campionatu Mundiale in 20 ghjorni, andaraghju finu à a strada".

Felicitando a Işık per u so successu, u direttore generale di l'EGO, Zafer Tekbudak, hà dettu: "E difficultà finanziarie è morali sperimentate durante a pandemia anu fattu a ghjente infelice. Questa bella ragazza di a nostra ci hà allivatu da i nostri guai in gran parte cù u so successu. Hà pigliatu una grande rispunsabilità è aspettemu u campionatu mundiale da avà ", disse, mentre u direttore generale di BUGSAŞ, Metin Alkaya, hà aghjustatu i so pinsamenti: "Felicitemu di tuttu u core per u successu di a nostra squadra. "Cum'è u cunsigliu di direzzione, li vulemu un successu cuntinuatu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*