I ritirati caminaranu à Ankara cù a dumanda di aumento addiziale

I ritirati caminaranu à Ankara cù una richiesta di aumento addiziale
I ritirati caminaranu à Ankara cù a dumanda di aumento addiziale

I ritirati viaghjanu da diverse parti di Turchia è si scontranu in Ankara. A marcia, chì principiarà u 15 d'aprile, finisce cù una manifestazione chì si terrà in u Parcu Monumentu di Ankara u 16 d'aprile.

Tutta l'Unione di i Pensionati è l'Unione di Sulidarità di i Pensionati anu pigliatu l'azzione per dumandà un aumentu supplementu di e pensioni à un livellu umanu, a retirazzione di l'aumentu di i beni di cunsumu di basa, è a rimuzione di l'ostaculi à l'urganizazione di i sindicati di i pensionati. A filiera di u Mar Neru di a marcia, à quale sò invitati l'urganisazioni di massa demucratiche è u publicu, partirà da Hopa, a filiera mediterranea da Mersin è Antalya, a filiera Egea da Izmir, a filiera Marmara da Istanbul è a filiera di l'Anatolia Centrale da Kayseri. .

'Hè abbastanza'

All Union Pensioners dice chì i pensionati ùn ponu più tollerà a vita in a fame Kadıköy U presidente di a filiera Hıdır Kurtulmaz hà datu l'infurmazioni seguenti:

"I pensionati ùn simu micca nantu à a linea di a fame, ma in a linea di morte. Hè abbastanza. Di i più di 13 milioni di pensionati in u nostru paese, 8 milioni ricevenu un salariu mensuale di menu di 3 mila lire. In u nostru paese, induve u salariu minimu hè 4 mila 258 lire, a linea di fame hè 5 mila lire, è a linea di miseria hè 16 mila lire, ci sò ritirati chì guadagnanu solu a mità di u limitu di fami. In particulare da u principiu di l'annu, l'aumentu di l'electricità, l'oliu di carburante è i beni di cunsumazione di basa, in particulare u gasu naturale, chì hè a spesa più impurtante di a stagione invernale, anu fattu un miraculu per noi ancu di respira, è ancu di fà un campà. "U soldi datu duie volte à l'annu prima di e vacanze religiose sottu u nome di bonus di vacanze hè diventatu in indennità di vacanze".

RICHIEDE DI RETIRE

  • A pensione minima deve esse 5 mila 200 TL è e pensioni duveranu esse aumentate da almenu 1 per centu, efficace da u 2022 di ghjennaghju di u 60.
  • U numeru di bonus datu duie volte à l'annu deve esse aumentatu à quattru è i bonus duveranu esse uguali à un salariu.
  • I co-pagamenti per i servizii di salute duveranu esse aboliti è i servizii di salute devenu esse cumplettamente gratuiti.
  • L'aumentu di i beni di cunsumu di basa, in particulare l'electricità, u gasu naturale è u fuel oil, dapoi u principiu di l'annu deve esse invertitu.
  • Tutti l'ostaculi à l'eserciziu di i nostri diritti sindacali deve esse eliminati. (Fonte: Muru di ghjurnali)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*