Emirates hà da aumentà i voli à Mauritius

Emirates aumentà u numeru di voli à Mauritius
Emirates hà da aumentà i voli à Mauritius

Da u 1 di lugliu di u 2022, Emirates operarà dui voli ogni ghjornu à a nazione isulana nantu à u so flagship A380 per risponde à a crescente dumanda di viaghju à Mauritius.

Emirates opera attualmente voli ogni ghjornu à Mauritius cù l'aviò Boeing 777-300ER. In cunfurmità cù a dumanda crescente, a compagnia aerea aumenterà i so voli à nove à settimana da u 9 d'aprile 2022 finu à a fine di ghjugnu 2022, è cumminciarà à operare duie volte à ghjornu da lugliu 2022.

U secondu viaghju di l'Emirates in u stessu ghjornu cuntribuiscerà significativamente à u turismu di a destinazione di l'Oceanu Indianu, chì hà facilitatu e restrizioni d'ingressu per i passageri. U volu supplementu furnisce una connettività conveniente per i passageri chì vulianu viaghjà à Mauritius da i paesi in Europa, l'Americhe è u Mediu Oriente per gode di e spiagge assolate, acque cristalline è paesaggi naturali lussureggianti, mentre furnisce più scelta in termini di tempi di volu.

L'esperienza Emirates A380 cuntinueghja à esse u preferitu, cù 14 suite in Prima Classe, 76 posti convertibili in Business Class, è 426 posti spaziosi è spaziosi in Economy Class. I passageri chì viaghjanu da è da Mauritius puderanu prufittà di e cabine spaziose è còmode di l'aeronave è di i prudutti è di i servizii di firma Emirates, cumprese l'iconicu A380 Onboard Lounge and Shower & Spa. I passageri in tutte e classi godenu senza scalu in tuttu u volu cù ghiaccio, u premiatu sistema di divertimentu in volo di Emirates, chì include più di 4500 canali di cucina d'ispirazione regiunale cuncepiti da chefs premiati, filmi, musica, programmi TV, podcasts, audiolibri, ghjochi è di più, si godiri u divertimentu.

I passageri ponu riservà i biglietti per i so viaghji à Mauritius da u situ web di l'Emirates, attraversu l'app Emirates, da e biglietterie è agenti di viaghju di Emirates.

Emirates onore i so impegni à Mauritius è hà digià servitu sta destinazione di l'Oceanu Indianu per 20 anni. In l'ultimi 20 anni, a compagnia aerea hà fattu cuntributi significativi à l'ecunumia è u turismu lucale purtendu i visitatori in u paese da a so rete di volu globale chì copre sei cuntinenti.

Emirates hà implementatu un inseme cumpletu di misure destinate à furnisce i passageri cù i più alti standard di sicurezza è igiene à ogni passu di a strada, in terra è in volu. I passageri chì viaghjanu da Dubai ponu ancu prufittà di a tecnulugia senza contactless più avanzata per facilità u so viaghju in l'aeroportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*