U Castellu di Karacahisar vene à a luce in Eskişehir

U Castellu di Karacahisar rivela in Eskisehir
U Castellu di Karacahisar vene à a luce in Eskişehir

L'Università Anadolu mette in luce a storia di Eskişehir è l'Imperu Ottumanu cù i so studii archeologichi in u Castellu di Karacahisar, chì metteranu in luce u periodu di fundazione di l'Imperu Ottumanu pienu di scunnisciuti. In u 700, u 1999 anniversariu di a creazione di u Principatu Ottumanu, u Prof. Dr. I primi studii scientifichi, chì cuminciaru cum'è una ricerca di a superficia cù l'iniziativi di Halil İnalcık, sò stati realizati da i docenti di l'Università Anadolu cù scavi archeologichi dapoi u 2001. Dapoi u 2019, u Dipartimentu di Storia di l'Arte di l'Università Anadolu Dr. Istruttore Sottu a presidenza di u so membru, Hasan Yılmazyaşar, a Decisione Presidenziale è e scavi, chì anu cuntinuatu per 12 mesi, anu datu risultati assai impurtanti.

Scavi è scuperte

Sicondu i scuperti archeologichi, u Castellu di Karacahisar, chì fù prima abitata in u periodu Bizantinu à u principiu di u 7u seculu; Hè situatu in un locu assai strategicu, duminendu Ankara, Istanbul, Kütahya è e strade Seyitgazi. U castellu, chì hà un postu estremamente impurtante in a storia turca cum'è a prima cunquista di l'Imperu Ottumanu, hè u locu induve u primu sermone hè statu lettu è a prima munita hè stata battuta, secondu e cronache ottomane. A maiò parte di i risultati ceramichi ottenuti in i scavi realizati in u Castellu di Karacahisar datanu à u tardu Bizantinu è soprattuttu à u primu periodu ottomanu. Tuttavia, dati più precisi nantu à a storia di a regione, inseme cù u castellu originale, sò stati truvati in muniti archeologicamente identificati. Hè statu capitu chì a maiò parte di e 2019 muniti truvati in i scavi realizati trà 2021-741 appartenenu à u primu periodu ottomanu. L'esempii di u periodu Murad I trà u 200 è u 1362, rapprisintatu da 1389 muniti, palesanu chì u castellu era a scena di un intensu stabilimentu in questu periodu. In u risultatu di e valutazioni comparative cù a storia ottomana, era capitu chì stu stabilimentu era per scopi militari. I muniti anu ancu revelatu chì ci era un stabilimentu ininterrottu in u castellu finu à u regnu di Mehmed u Cunquistatore, eccettu Murad I. In più di i scuperti ottomani, i scuperti archeologichi chì appartenenu à i periodi Bizantinu è Latin-Cruciati sò stati truvati in u castellu, cù Germiyanoğulları, Memluklu, Karamanoğulları, Menteşeoğulları, Aydınoğulları è Altın Orda.

L'Università Anadolu pussede a storia

L'Università Anadolu, in cuuperazione cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu, in a realizazione di numerosi scavi archeologichi in diverse regioni di Turchia, mobilizeghja tutte e so pussibulità per i Scavi di u Castellu Eskişehir Karacahisar. U disignu interiore è l'equipaggiu tecnicu di a Stazione di travagliu di u Castellu di Karacahisar, chì hè stata custruita da l'Uffiziu di u Guvernatore di Eskişehir in 2021, hè stata realizata cù e risorse di a nostra Università, cuntribuendu à a continuazione di i studii scientifichi di a squadra di scavi in ​​una forma sana è sana. ambiente cunfortu. L'Università Anadolu, chì risponde à i bisogni di u trasportu è di l'alimentariu di a squadra di scavi cù e so risorse, hà ancu sustinutu u prughjettu di scavi in ​​u scopu di u Prughjettu di Ricerca Scientifica. A rinuvazione di una zona di laboratoriu in a Facultà di Lettere è a so attribuzione à a squadra di scavi hà permessu di analizà è di documentà i risultati, è di cuntinuà u travagliu di scavi in ​​tuttu l'annu. In questu modu, à u stessu tempu, i studienti in a squadra di scavi sò stati capaci di participà à l'attività scientifica in u so tempu liberu, è hè statu creatu un ambiente per cunsulidà a so cunniscenza teorica cù l'applicazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*