U premiu di u Festival di Film di Gaziantep String hà trovu i so prupietari

I premii di u Festival di Film Dize di Gaziantep anu trovu i so prupietari
U premiu di u Festival di Film di Gaziantep String hà trovu i so prupietari

Gazikultur A.S., affiliata à a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. A cerimonia di premiazione di Gaziantep String Film Festival, urganizata da I premii sò stati attribuiti à i so patroni in 34 categurie determinate in u festival, chì presentava 10 filmi curti.

Mentre u film "Akifler" di Ekrem Levent hà vintu u premiu in a categuria di u megliu filmu in u festival, Tülin Özen hà vintu u premiu di a megliu attrice per a so interpretazione in u film Yara, è Hilmi Özçelik, chì hà ghjucatu in u filmu Vesikalık, in a megliu categuria maschile. . Tülin Özen hà mandatu un video di ringraziu perchè ùn pudia assistisce à a ceremonia di premiazione per via di a so agenda occupata. U regista di film Onur Güler hà ricevutu u premiu in nome di Özen, mentri u premiu Hilmi Özçelik hè statu presentatu da l'artista maestru Turgay Tanülkü.

In a cerimonia di premiazione tenuta in u Centru Culturale Atatürk di l'Università di Gaziantep, hè statu spiegatu u scopu di u festival di film, u so publicu di destinazione è u prugramma di travagliu in l'anni successivi. Dopu a proiezione di u filmu promozionale di u festivale di filmi, i discorsi di u protocolu è a cerimonia di premiazione cuminciaru.

A festa hè stata inspirata da i pueti maestri.

In u festival, chì si focalizeghja nantu à puemi scritti in turcu à una scala naziunale, da Hacı Bektaş Veli per u 750 anniversariu di a so morte à u Programma di Commemorazione è Celebrazione UNESCO 2021 da l'UNESCO, da Yunus Emre per u 700 anniversariu di a so morte, è da u 2021 à u XNUMX. Puesie di Mehmet Akif Ersoy hè diventata u sughjettu di i cortometraghji quist'annu, postu chì hè statu dichjaratu l'Annu di Mehmet Akif è l'Innu Naziunale.

I premii sò stati distribuiti in categurie di festival

À a fine di u festivale di 3 ghjorni, i vincitori determinati da i membri di a ghjuria sò stati listati cusì:

Nuri Cihan Özdoğan hè stata premiata in a categuria di u Best Director cù u filmu "Laciverti of the Same Night".

U premiu d'onore di a municipalità metropolitana di Gaziantep hè statu attribuitu à u filmu "Good Weather" direttu da Okan Aygün. Aygün, chì ùn pudia vene à riceve u premiu per via di prublemi di salute, hà ringraziatu cù u missaghju video chì hà mandatu, è Taner Kayalar hà ricevutu cum'è u so rappresentante.

U Premiu Speciale di a Ghjuria hè stata attribuita à u filmu "Kıspet" direttu da Harun Korkmaz.

U direttore Deniz Telek hà ricivutu u premiu in a categoria Best Music per a musica in u filmu "Anoush".

In a categuria di Best Animation, Muaz Güneş hà vintu u premiu per u filmu "Yasemin".

In a categuria di u Best Documentary, u documentariu intitulatu "Into the Light", direttu da Asuman Yüksel è Emrullah Özcan, hè statu sceltu.

U film "Yara" hà vintu a categuria di u megliu sceneggiatu. Onur Güler hà ricevutu u premiu.

Karatepe: Spergu chì sta urganizazione cuntinueghja

Vicepresidente di u Cunsigliu di Pulitiche di u Guvernu Locale di a Presidenza Prof. Dr. In u so discorsu, Şükrü Karatepe hà dichjaratu chì l'arti hè un sanu è disse:

"A literatura è u cinema si alimentanu soprattuttu. L'imaghjini vene prima. U primu principiu di l'arti principia cù i ritratti disegnati nantu à i muri di a caverna. U primu articulu in questa regione si trova ancu quì. Fighjemu assai rumanzi è storie preziosi quant'è li leghjemu. Aghju vistu prugrammi di puesia cù visuale, ma ùn aghju micca vistu un esempiu in u cinema. Un tali principiu era veramente bonu. Spergu chì continuà. Vogliu ringrazià quelli chì sò venuti cù una idea cusì chì unisce a puesia è u cinema.

Berk: Ùn avariamu micca sbagliatu se dicemu chì Gaziantep hè un paradisu di cinema

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Mehmet Berk, in u so discorsu à a cerimonia di premiazione, hà felicitatu i premiati per i so sforzi è hà dettu:

"Nunda hè una sorpresa per tutti i premiati. Tutti sò i premii chì uttene cù u vostru travagliu duru. Aghju 72 anni. Sò un fan di cinema dapoi a 5a scola primaria. U mo paese era à 30 chilometri da u centru di a cità. I mo amichi è eiu andavamu in sta strada è fighjulà u filmu à u cinema d’estate è vultà in paese versu l’11 ore. A mo fascinazione cù u cinema cuntinuò dopu avè migratu à a cità. Ci hè parechje cinemas chì avemu ricurdatu in u passatu. Ùn sariamu micca sbagliati s'ellu dicemu chì Gaziantep hè un paradisu di u cinema. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu à a festa. Aghju sempre dettu "Ci sò Golden Orange, Golden Boll Festivals, perchè ùn ci hè micca Festival Golden Star in Gaziantep", ma stu sognu hè diventatu oghje. Vogliu ringrazià quelli chì anu fattu questi sogni diventendu realtà ".

Tanülkü: U locu chì ci crea hè e strade, l'amore è i fiori di u mo paese.

L'artista Turgay Tanülkü hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu in u so discorsu à a cerimonia di premiazione è hà dettu: "U locu chì ci hà purtatu à l'esistenza hè e strade, l'amore è i fiori di u mo paese. U nomu di un tali festival hè assai sacru. Perchè quelli chì scrivenu puesia scrivenu cù i so sentimenti. Quelli chì scrivenu i linii scrivenu cù i so sentimenti. Leghjemu questi. Pudemu catturà sti sentimenti? I registi in i filmi anu dettu: "Hè cusì chì aghju interpretatu stu poema, hè cusì chì l'aghju giratu". Sò in trà ", dice. Semu quelli in trà. L'unicu locu chì superemu questu hè l'amore. Amore per i nostri paisani, i nostri figlioli di paese. Mi occupo di arte da 50 anni. Aghju principiatu l'arte in prigiò. Dicu "ben fattu". Perchè aghju amparatu l'odore di l'omu quì. Se pudemu ghjunghje nantu à a listessa altalena in u stessu parcu cum'è u zitellu in prigiò, u zitellu in a prigiò, u zitellu in a casa, è unisce e mani è scuzzulate, pudemu ottene a pace in questu mondu. U mo amore hè u vostru ", disse.

Tanrıöver: Avemu amatu è eramu amatu in questa geografia

Hakan Tanrıöver, presidente di u Cunsigliu di Gazikultür, hà dichjaratu chì u putere unificatore di l'arti hà riunitu u festival è hà dettu: "Stu paese ci hà datu assai. Avemu sentitu u sonu di u nome divinu quì, avemu amatu è era amatu in questa geografia. Ùn avemu micca solu innamuratu di a petra è di a terra di u nostru paese. Avemu intesu a voce di Yunus unu dopu à l'altru, avemu intesu u gridu di Mevlana, avemu vistu a marcia di i Santi Yesevi, avemu cunnisciutu a passione turca di Hünkar Hacı Bektaş-ı Veli, Akif, Mehmet da Karaman. Avemu brusgiatu cù e canzoni populari di u zitellu Karaca, eramu entusiasmati da e canzoni di Tamburi Cemil Bey, eramu fieri di a tenda mundiale di Oğuzhan. Avemu guardatu a patria di Alparslan, avemu piantatu u pianu di Osman Gazi in u giardinu di u mondu. Cù l'ideali di Mustafa Kemal Atatürk, andemu versu u futuru cù u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Grazie per a vostra participazione à sta notte assai significativa ".

Yakar: Hè a nostra credenza chì u Dize Film Festival hè diventatu una tradizione, cum'è u Golden Boll in Adana è u Golden Orange in Antalya.

U direttore generale di Gazikultur Halil İbrahim Yakar hà ringraziatu a municipalità metropolitana di Gaziantep Fatma Şahin per u so sustegnu. Yakar hà datu infurmazioni nantu à u tema principale di u festival in u so discorsu è hà dettu:

« U nostru scopu di u festivale era di cunghjuntà a puesia, chì hè una di e più belle opere di a literatura, cù u cinema. In stu festival chì avemu fattu quist'annu, sò ghjunti più travaglii chè no s'aspittavamu. I nostri membri di a ghjuria li anu esaminatu currettamente. Hè difficiuli di pruduce un travagliu in festivals tematichi, ma tutti i travaglii chì sò vinuti prima di noi eranu travaglii chì meritavanu premii. Cum'è un valore crescente, Gaziantep cuntinueghja à lascià a so marca cù e so esportazioni è l'industria in Turchia d'oghje. Quandu guardemu i periodi passati, a cità hè intrecciata cù u cinema. Eccu u valore Nakıp Ali. Hà lasciatu una grande impressione nantu à sta cità. Partendu da u so cinema in Suburcu, stu valore hà dimustratu u so effettu ancu in u centru di l'arti in Beyoğlu, Istanbul. A cità hè u locu perfettu per u String Film Festival. Avemu pensatu à fà tradiziunale da avà. Hè a nostra credenza chì u Dize Film Festival diventerà una tradizione in i prossimi anni, cum'è ci hè un Golden Boll in Adana è un Golden Orange in Antalya ".

Dize Film Festival Chief Project Advisor, Facultà di Lettere di l'Università di Istanbul, Dipartimentu di Lingua è Letteratura Turca, Capu di u Dipartimentu di Letteratura Populare Turca Prof. Dr. Abdülkadir Emeksiz, invece, hà sottolineatu chì Gaziantep hè una cità impurtante di storia è cultura, è hà dettu chì hà guadagnatu una visibilità evidenti. In u so discorsu, hà datu infurmazioni nantu à u festival.

Una placca di apprezzamentu hè stata data à i membri di a ghjuria.

L'artista è attore Aycan Koptur, chì hè un membru di a ghjuria, Prof. Dr. Aytekin Can, Capu di u Dipartimentu di Belle Arti di l'Università Ayvansaray di Istanbul, Dr. U membru di a Facultà Deniz Berker, u Cumitatu di u Cumitatu di u Festivale di Cortometraggi di Yed-i Velayet 7 Pruvincia Eda Sürmeli, sceneggiatore è direttore Gökcan İltöre İlbay, Facultà di Belle Arti di l'Università di Selçuk Dipartimentu di Cartoon è Animazione Dr. Prufissuri Mehmet Sefa Doğru, Capu di u Dipartimentu di Fotografia è Grafica di l'Università Ege, Dipartimentu di Radio, Televisione è Cinema. Dr. Zuhal Özel Sağlamtimur hà ricevutu una placca di apprezzamentu da u protocolu.

A cerimonia di premiazione hè stata ancu assistita da u presidente di l'istituzione di publicità di stampa, Prof. Dr. Edibe Sözen, Ministeru di Cultura è Turismu EU Projects Manager Hale Ural, Gaziantep City Council President Samet Bayrak, Provincial Culture and Tourism Director Mehmet Bülent Öztürk, parechji artisti è attori è amatori di cinema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*