Lanciamentu di u Pianu d'Azzione di Città Verdi in Gaziantep

Lanciamentu di u Pianu d'Azzione di Città Verdi in Gaziantep
Lanciamentu di u Pianu d'Azzione di Città Verdi in Gaziantep

"Lanciamentu di u Pianu d'Azzione di Green Cities" hè stata in Gaziantep, chì hè stata dichjarata cità verde da u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) per finanzià è sviluppà i prughjetti di l'ambiente è a natura di a municipalità metropolitana di Gaziantep (GBB).

À u lanciamentu tenutu à u GBB Assembly Hall, per a cità di Gazi, chì participa à u prugramma emblematicu di sustenibilità urbana di l'EBRD "Green Cities" è inclusu in un pianu d'investimentu cumpletu, ciò chì hè statu fattu in quantu à a cità verde sustenibile dopu à a "Città Verde" 'accordu firmatu in Inghilterra, è Mentre dà infurmazioni nantu à ciò chì fà, i dettagli nantu à u "Piano d'Azzione Green City" sò stati ancu spartuti.

In a riunione, temi cum'è i rifiuti solidi, a gestione di l'acqua, l'acqua residuale, l'illuminazione stradale, l'approvvigionamentu di l'energia è u trasportu sò stati discututi è a carta stradale di u prugramma BERD Green Cities in Gaziantep hè stata annunziata in termini di sustenibilità.

U sindaco Fatma Şahin, in u so discorsu à u lanciamentu, hà dichjaratu chì volenu esse una cità felice, pacifica, sana è resistente cù u prugramma Green Cities è hà utilizatu a frasa "Semu u clima, cambieremu".

A CAMPA DI STRADA DI GAZIANTEP SUSTAINABLE GREEN CITY ANNUNCIATA IN U PROGRAMMA EBRD GREEN CITY

In questu cuntestu, Gaziantep hà da creà u Pianu d'Azzione di a Città Verda cù i cuntributi di i cunsultanti è i parti interessate in un periodu di 12 mesi. I prublemi ambientali in a cità seranu determinati è e priorità seranu stabilite. In più di questi, misure seranu pigliate in quantu à temi chjave cum'è u calore estremu è a siccità in a cità, è in questu cuntestu, l'infrastruttura di suluzioni naturali, cum'è l'edificazioni chì sò efficienti in energia è l'arburi chì furniscenu ombra seranu preparati. Minimizà e perdite d'acqua serà un altru scopu di l'azzioni.

ŞAHİN: Hè bisognu à esse integratu rapidamente in i veiculi di trasportu ecologicu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dichjaratu chì Gaziantep hè una di e cità più pronte per u prugramma Green City è hà dettu chì e zone industriali di a cità facenu preparazioni cuncentrate in u verde.

Ellu hà dichjaratu chì cum'è a municipalità metropolitana, anu duveri impurtanti mentre travaglianu nantu à ciò chì deve esse fattu per turnà l'industria verde quandu implementanu u Pianu Maestru Climaticu. Şahin hà dettu: "Quandu guardemu l'infrastruttura di trasportu di sta cità, avemu vistu chì e flotte in u trasportu sò assai vechje è anu da esse rinnuvate, è avemu purtatu veiculi di trasportu ecologicu in a cità. In questu cuntestu, avemu acquistatu 120 autobus cù u sustegnu di u BERD. Avemu bisognu di cambià rapidamente à l'autobus elettrici. Questu hè u nostru essenziale. Attualmente travagliammu in l'elettrificazione di a flotta di veiculi di a municipalità. In più di a transizione à i veiculi elettrici, avemu bisognu di integrà u sistema di ferrovia leggera è a cità in u metro. disse.

Spieghendu chì Gaziantep duveria mette e basi per u metro in questu periodu, u sindaco Şahin hà dettu: "Fighjemu prestu u travagliu di GAZİRAY. A fase di signalazione hè finita, è più impurtante, custruemu u nostru tram lucale è naziunale. Inoltre, u citadinu deve piglià per scontru chì a bicicletta hè un mezzu di trasportu, micca un strumentu sportivu. Di sicuru, ùn hè micca faciule d'ottene sta trasfurmazioni, avemu bisognu di spiegà questu à i citadini currettamente. In u risultatu, pò esse assai difficiule di cambià l'abitudini di e persone ". disse.

U presidente Fatma Şahin hà rimarcatu chì ùn era micca faciule di passà à sta trasfurmazioni mentale quandu anu cuminciatu u travagliu per cambià à i chjassi di bicicletta cambiendu à una strada unidirezionale è pruibendu a virata à sinistra cù u Pianu Maestru di Trasportu, è hà nutatu u seguente in u so discorsu:

"Avemu parlatu di l'esempii di stu studiu in Europa nantu à e risposte da i citadini. Avemu parlatu di l'impurtanza di l'usu di e biciclette per u trasportu pulitu. Avemu dettu chì ogni gruppu d'età in Europa usa avà a bicicletta. Avemu trasmessu à i nostri citadini chì micca solu i ghjovani, ma ancu l'anziani utilizanu a bicicletta cum'è un mezu di trasportu populari ".

ORA, I PROGETTI DI CITTA VERDE SERÀ BEN GESTITI IN GAZIANTEP

Esprimendu chì ci hè facilità in ogni difficultà, u presidente Şahin hà dettu: "Ci hè bonu in ogni male. E lezioni amparate da a pandemia è i risultati cuminciaru à affettà a nostra vita in modu pusitivu. Ùn pudemu micca custruisce u futuru s'ellu ùn facemu micca a cità intelligente. Cù u lanciu d'oghje, trasformeremu i prughjetti di cità verdi in un più gestibile. Altrimenti, seremu spettatori à l'avvenimenti induve i disastri cuntinueghjanu è u riscaldamentu glubale aumenta è i mari cresce. Ùn pudemu micca stà assistenti, uniscemu e nostre forze è trasfurmemu a cità in una forma ecologica è di natura. Hè per quessa chì sò assai grati à l'EBRD per sparte a nostra eccitazione ". disse.

NARSHAD: GAZIANTEP hè A PRIMA CITTÀ IN TURCHIA À CREAT U PIANU D'AZIONE CLIMA

Nandita Parshad, Managing Director di EBRD Sustainable Infrastructure, hà spressu a so felicità per esse in a bella cità di Gaziantep è hà dichjaratu ch'elli sò quì per u Green City Launch.

Nutendu chì u lanciu hè u principiu di u prugramma EBRD Green City, Parshad hà dettu: "E cità in u mondu sò attualmente rispunsevuli di u 70 per centu di u mo usu di l'energia è di trè quarti di l'emissioni di gas di serra. Per quessa, invistisce in cità; Offre enormi opportunità per avè un impattu annantu à u cambiamentu climaticu, a contaminazione di l'aria è a degradazione ambientale. Offre ancu una opportunità per l'individui di migliurà a so vita, cumprese parechji di i più vulnerabili. Gaziantep ùn hè micca straneru à questi prublemi. Hè a prima cità in Turchia per creà un pianu d'azzione per u cambiamentu climaticu. Comu tutti sapemu, hè una cità chì furnisce refuge è sustegnu ecunomicu à quasi 4 mila rifuggiati ". usatu a frasa.

Ricordendu chì anu mudernizatu a flotta di autobus in Gaziantep cù veiculi più puliti in u passatu, Narshad hà dettu: "Oghje, facemu a cità un passu più avanti cù l'investimentu d'incentivazione di e cità verdi finanziendu u prugettu cù una capacità di energia solare di 27 megawatt. per Gaziantep. Tuttavia, ci hè assai da fà per fà di Gaziantep una cità più verde è più vivable. U BERD hè quì per sustene Gaziantep ". disse.

U PIANO D'AZIONE DI GAZİANTEP GREEN CITY DA PREPARARÀ IN 1 ANNU

Narshad hà dettu chì Gaziantep hà da creà u so propiu Pianu d'Azzione Green City cù i cuntributi di i cunsultanti è di i partiti interessati in i prossimi 12 mesi. Vogliu dichjarà chì a siccità è e temperature estreme sò prublemi chjave in Gaziantep è piglià misure di mitigazione hè trà e priorità. Questu, sicuru, include rende l'edificazioni efficienti energeticamente, soluzioni naturali basate cum'è l'arburi chì furniscenu ombra, è minimizendu e perdite d'acqua ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì e soluzioni energetiche rinnuvevuli sò un altru tema chjave in stu pianu d'azzione, Narshad hà dettu: "L'energia solare si concentrerà in a mobilità elettrica, a mobilità è l'opportunità in questu cuntestu". disse.

GAZİANTEP, A 3ª CITTA' TURCA INCLUSA IN U PROGRAMMA DI CITÀ VERDE EBRD!

Narshad hà dichjaratu chì Gaziantep hè a terza cità turca chì participa à u prugramma BERD Green Cities, è infine hà dettu:

"Hè un piacè per noi di vede Gaziantep trà noi. Gaziantep hè avà una parte di l'EBRD, chì si sviluppa ghjornu per ghjornu. Grazie à stu prugramma, 64 miliardi d'euros sò stati investiti in 1.6 prughjetti infrastrutturali sustenibili in e cità membri finu à avà in una larga gamma di spazii, cumprese autobus elettrici, infrastruttura di ricarica è rinnuvazioni di edifici per aumentà l'efficienza energetica, è ancu miglioramenti in acqua è Impianti di acque di scarico cuncentrati in soluzioni di efficienza energetica.

À u lanciamentu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, è i funzionari di l'EBRD, u Consul Generale di Gaziantep in Iraq Hasan Abdulwahid Majeed, i sindaci di u distrittu è u protocolu provinciale anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*