9 Cunsiglii per una nutrizione curretta durante a gravidanza

Cunsiglii per una nutrizione curretta durante a gravidanza
9 Cunsiglii per una nutrizione curretta durante a gravidanza

L'alimentazione durante a gravidanza hè assai più impurtante chè l'alimentazione in altri periodi per chì u zitellu nascite sanu è per a mamma per cuntinuà a so vita in modu sanu. Ricordendu chì l'unica fonte di nutrimentu per u zitellu hè l'alimenti cunsumati da a mamma, u dietista è u specialista in fitoterapia Buket Ertaş hà indicatu l'errori nutrizionali fatti in u periodu citatu è hà fattu suggerimenti nantu à una nutrizione adatta.

U gravidenza hè senza dubbitu un periodu unicu chì ogni mamma passa. U dietista è u specialista in fitoterapia di l'Università Yeditepe di Kozyatağı, Buket Ertaş, chì hà dichjaratu chì hè una percepzione sbagliata di manghjà tuttu ciò chì vulete cù l'istintu di esse "duie vite" è a maternità, hà dettu: "Da i primi mesi di gravidanza, e donne incinte pensanu chì anu da cunsumà più calori. A paura di ùn esse capace di risponde à i bisogni di u so zitellu. Tuttavia, ùn hè micca una situazione cumuna. In u primu trimesteru di gravidenza, chì chjamemu u primu trimesteru, a mamma ùn hà micca bisognu di piglià calori extra. Normalmente, una mamma sana è alimentata regularmente pò cuntinuà a so vita in u listessu modu. Inoltre, sicuru, u sviluppu di u zitellu deve esse monitoratu sottu u cuntrollu di u duttore, l'educazione nutrizionale curretta deve esse pigliata da u nutrizionista è i supplimenti datu da u duttore deve esse usatu regularmente.

Buket Ertaş, chì hà datu l'infurmazioni chì u bisognu di a mamma per calori extra principia da u 4u mese, hà enfatizatu chì u sviluppu di u zitellu s'accelerà è i bisogni di a mamma cumincianu à aumentà è hà cuntinuatu cusì: "Tuttavia, questu ùn significa micca chì l'aspettativa. mamma pò manghjà ciò ch'ella vole. Da induve venenu i calori hè assai impurtante. Hè necessariu di capisce chì u prublema principali ùn hè micca saziatu, ma per esse alimentatu. Secondu trimester, vale à dì 4-6. Trà i mesi, u bisognu di calori di a mamma aumenta da circa 300-350 kcal. Questu currisponde à u cunsumu di circa 1 fetta extra di pane, 1 fetta di furmagliu, 1 parte di fruttu è 1 tazza di iogurt. In u terzu trimesteru, vale à dì, in l'ultimi 3 mesi di gravidenza, a necessità di calori extra hè 450 kcal. Questu hè u periodu quandu a mamma è u zitellu guadagnanu più pesu. Se ùn ci hè micca risicu, hè u periodu quandu l'esercizii ligeri è e scelte alimentari sani sò più impurtanti ".

Rimarchendu chì manghjendu sanu durante a gravidanza è guadagnà u pesu quantu necessariu cuntribuisce à a lotta di u futuru zitellu contr'à e malatie in a vita futura, Uzm. dit. Buket Ertaş hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'errori nutrizionali fatti durante a gravidanza è cumu si deve esse u cumpurtamentu ghjustu.

U cunsumu di cibi zuccherati è imballati deve esse definitamente zero.

Dichjarà chì i fluttuazioni è l'aumentu di u zuccheru in u sangue di a mamma ponu accade cù u cunsumu di zuccaru raffinatu, Ertaş hà datu l'infurmazioni seguenti: "I sbilanciamenti di u zuccheru è di l'insuline ponu causà u zitellu à esse espunutu à u zuccheru in sangue. Questu aumenta u risicu di a mamma di a diabetes è u risicu di u zitellu di sviluppà a diabetes più tardi o pocu dopu a nascita.

Ligumi di stagione deve esse cunsumati

"L'alimenti surgelati o in scatola deve esse attentu à u cunsumu in quantu à u risicu di spoilage", disse Uzm. dit. Buket Ertaş hà dettu: "Specialmente l'alimenti in scatola cù coperchi gonfi è ermetici deve esse gettati immediatamente, è ogni vasu deve esse verificatu separatamente. Inoltre, u tempu di almacenamentu è e cundizioni pò causà a perdita di nutrienti. Hè megliu di sceglie verdura è frutti in stagione è per minimizzà u risicu ".

A quantità di fruttu deve esse pianificatu secondu i bisogni di a persona, è l'eccessu deve esse evitata.

Ancu s'ellu hè sanu, fruttu significa fructose (zuccheru di fruttu). Sottulineendu chì i frutti cuntenenu assai vitamini, ma à u listessu tempu, quandu si cunsumanu più di ciò chì necessariu, u zuccheru in sangue pò esse a causa principale di grassu di u ventre, Ertaş hà dettu: "À u listessu tempu, a fruttosa inutile hè u principale nemicu di u grassu di u fegatu. . In particulare i frutti secchi cunsumati per fà u sangue ponu aumentà u risicu di diabete di a mamma.

Tè d'erbe è tè di cuntenutu scunnisciutu ùn deve esse cunsumatu.

A cura extra deve esse pigliatu nantu à e piante chì sò efficaci in l'accelerazione di i movimenti uterini è anu effetti fitoestrogeni. In particulare avvirtenu chì e donne incinte cù una minaccia di abortu duveranu cunsultà u so duttore per ogni tè chì volenu beie. dit. Buket Ertaş hà dichjaratu chì e diverse miscele di erbe cum'è u tè à l'aria aperta o l'inguernu portanu più risichi per via di u risicu di adulterazione.

Attenti à a carne pocu cotta è a verdura mal lavata !

Ricurdà chì hè assai impurtante per esse prutetti da i batteri patogeni è per prevene u risicu di infizzione durante stu periodu, u Dr. dit. Buket Ertaş hà dettu: "Stu risicu esiste micca solu in a carne, ma ancu in a cunchiglia d'ova. Dopu avè toccu l'ovu, hè necessariu di lavà e mani cù sapone è assai acqua. Sè vo site à manghjà fora, ci vole à dì chì a carne deve esse bè cottu. Sè pussibule, ligumi cotti bè deve esse preferitu invece di insalate.

U zuccu di frutta è a pasticceria deve esse cunsumatu pocu.

Ricordendu chì u rapidu guadagnu di pisu deve esse impeditu durante a gravidanza, u Dr. dit. Buket Ertaş hà dettu: "U cunsumu di succhi di frutta è pasticceria deve esse limitatu, ancu s'ellu sò spressu in casa, per guadagnà un pesu eccessivu è minimizzà u risicu di diabete gestational".

Se u iogurtu hè fattu in casa, u latti pasteurizatu deve esse usatu invece di u latti apertu.

Dichjarà chì ci hè un risicu di rifuggià parechji patogeni, in particulare brucella, in u latte è i latticini non pasteurizzati, Ertaş hà avvistatu chì u latte crudu bolle in casa ùn pò micca esse efficace per uccidendu certi patogeni.

Attenzione deve esse pagatu à una dieta culurita è variata

Enfatizendu chì hè impurtante include ogni alimentu sanu nantu à a tavula, Uzm. dit. Buket Ertaş hà dettu: "A distribuzione di pasti durante u ghjornu è a pianificazione settimanale di i pasti deve esse fatta cun sensibilizazione è diversità alimentaria. In questu modu, tutte e vitamini è minerali necessarii per a mamma è u zitellu seranu accessu. Ùn deve esse scurdatu chì a nutrizione unidirezionale pò causà malnutrition.

Una dieta sbagliata pò causà carenze nutrizionali

Dichjarà chì a dieta deve esse fatta currettamente durante a gravidanza, Ertaş hà avvistatu chì a lista di a dieta più precisa chì pò esse fatta durante a gravidanza deve esse persunalizata è enfatizatu chì l'aiutu di un specialista deve esse sicuramente cercatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*