U centru di l'imprenditorialità ùn hà micca lasciatu prughjetti nantu à carta

I prughjetti di u centru di l'imprenditorialità ùn sò micca lasciati in carta
U centru di l'imprenditorialità ùn hà micca lasciatu prughjetti nantu à carta

Grazie à u Centru di Imprenditorialità Izmir, chì hè statu stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cuuperazione cù TÜSİAD per sviluppà l'ecosistema di l'imprenditorialità di a cità, e novi idee di i ghjovani imprenditori sò riuniti cù i prufessiunali di l'industria. I primi graduate di u centru, chì hà determinatu u tema di u primu annu cum'è "l'imprenditorialità agricula", hà dettu chì grazia à u Centru di l'Intraprenditorialità Izmir, i so prughjetti ùn sò micca stati nantu à a carta, ma sò passati à a fase di produzzione.

"Centru d'imprenditorialità Izmir", implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cooperazione cù TÜSİAD, apre a strada per i ghjovani. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerGrazie à u centru, chì hà determinatu u tema di u primu annu cum'è "l'imprenditorialità agricula" in cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", sò state sviluppate suluzioni innovatrici per i prublemi sperimentati in i campi di l'approvvigionamentu di l'alimentariu, a produzzione agricula, u marketing. è u sviluppu rurale in a cità. I ghjovani imprenditori chì anu graduatu da u prugramma di l'agricultura sò soddisfatti di u serviziu.

"Era una guida nantu à a strada da l'ingegneria industriale à l'agricultura"

Ayşegül Eda Özen hà dettu chì u Centru di l'Intraprenditorialità İzmir hà cambiatu u so percorsu è i so scopi in u so caminu da l'ingegneria industriale à l'agricultura è hà dettu ch'ella face passi avanti forti in u settore grazia à l'educazione chì hà ricevutu quì. Özen hà spiegatu u so viaghju per diventà un agricultore cusì: "Cù a pandemia, aghju decisu di vultà à a mo famiglia da Izmir à Aydın è aghju cultivatu dapoi dui anni. A mo famiglia hè ingegneria agricula, ma ùn era micca assai familiarizatu cù u sughjettu. Quandu mi sò interessatu in l'agricultura, aghju pensatu chì duverebbe piglià passi più prufessiunali è applicatu à u Centru d'Intraprenditori Izmir. In fatti, ci sò parechji centri, ma u serviziu furnitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir ci hà unitu nantu à una sola questione, l'agricultura ".

"Avemu riunitu cù prufessiunali"

Dichjarà chì hà avutu l'uppurtunità di travaglià cù i migliori in u settore à u Centru di l'Intraprenditorialità Izmir, Ayşegül Eda Özen hà dettu: "Se avessi principiatu stu affari studiendu, puderia ancu amparà e intricacies di l'affari, ma ùn aghju micca avutu. avutu una tale opportunità di rete. I nostri cunsultanti pianificanu a strada chì seguiteremu cusì bè chì u nostru risicu di sbaglià hè zero. Entrepreneurship Center Izmir ci hà riunitu cù prufessiunali. U nostru pianu di cummerciale hà avanzatu più sistematicamente cù a so guida. "In questu modu, aghju da fà a mo propria pruduzzione in un futuru vicinu", disse.

Dichjarà chì u nome di u so prughjettu hè "GETA", Ayşegül Eda Özen hà cunclusu e so parolle cusì: "U nostru prughjettu hè l'Agricultura di u Futuru... Per assicurà a sustenibilità di i rifiuti alimentari domestici è industriali, l'avemu trasfurmatu fertilizzanti vegani è organici cù l'aiutu di trattamentu termale. Arrichemu a terra in termini di materia urganica è aumenta a so capacità di retenzioni d'acqua. U cuntenutu di materia urganica di u tarrenu in Turchia hè sottu à unu per centu. Se continuemu cusì, pudemu micca esse capace di pruduce u nostru propiu alimentu in u futuru. "Per questu, ognunu deve piglià a rispunsabilità".

"Avemu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù una reta seria"

Sercan Yalçınkaya, chì hè un ingegnere di indagine è hà un maestru in l'Università Katip Çelebi, hà dettu ch'ellu hà sappiutu sviluppà u so prughjettu chjamatu "Demtech" grazie à u Centru di l'Imprenditorialità İzmir è hà dettu: "Avemu un gruppu di quattru persone. Mentre eramu interessatu solu à l'aspettu tecnicu di u travagliu, avemu vistu e so riflessioni sia finanziarii sia settoriali cù a furmazione chì avemu ricevutu quì. Una reta seria hè stata furmata è u prucessu di furmazione era veramente pruduttivu. "Avemu amparatu ciò chì avemu bisognu di fà finanziariamente è cumu funziona u marketing", disse.
Mencionendu chì anu realizatu un studiu per detectà è eliminà e malatie è e carenze in i zoni agriculi cù e dati ottenuti da i veiculi aerei senza pilotu è l'imaghjini satellitari, Sercan Yalçınkaya cuntinuò e so parolle cusì: "Ancu se avemu graduatu, ùn avemu micca persu a nostra cunnessione cù stu locu. Venemu à l'Entrepreneurship Center Izmir è cuntinuemu u nostru travagliu. A squadra quì si cura sempre di noi ".

"Ùn avemu micca a parolla graduate"

Sottulineendu chì u centru hè una piazza aperta per i ghjovani chì anu idee per cambià a cità per u megliu, l'espertu di l'Entrepreneurship Center Izmir Selen Trak hà dettu: "Offremu una furmazione in linea è in faccia à i nostri imprenditori per migliurà e so cumpetenze. Avemu dinò un supportu da esperti in u mondu cummerciale. Ancu s'è u nostru tema cambia ogni annu, cuntinuemu a nostra strada cù l'imprendituri, ùn avemu micca a parolla graduate. "Dopu à l'agricultura, avemu preparatu per annunzià u novu tema di l'imprenditorialità di u nostru centru", disse.

Cosa si faci in Entrepreneurship Center Izmir?

Centru d'imprenditorialità Izmir hè un centru d'incubazione chì realiza studii per risponde à i bisogni regiunali è settoriali da una perspettiva imprenditoriale in e zone tematiche determinate ogni annu, tenendu in contu e priorità strategiche di Izmir. Cù u Centru di Entrepreneurship, furmazioni in linea è faccia à faccia per migliurà e cumpetenze di l'imprenditori, supportu di mentore espertu in i so campi, riunioni cù dirigenti d'affari, imprenditori, investitori è attori di l'ecosistema, presentazione publica di idee cummerciale di successu di i participanti di u prugramma, Fabrication cù l'equipaggiu necessariu per R & D. Opportunità cum'è l'accessu à u laboratoriu Izmir sò offerti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*