Global Ports Holding riceve a prequalificazione per u portu di Heraklion

Global Ports Holding hà ricevutu a prequalificazione per u portu di Heraklion
Global Ports Holding hà ricevutu a prequalificazione per u portu di Heraklion

Global Ports Holding (GPH), una subsidiaria di Global Investment Holdings (GYH) è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, cuntinua i so sforzi per aghjunghje novi porti à u so portafoglio. GPH, chì hà aghjustatu pocu tempu u Portu di Tarragona in Spagna à a so cartera, hè statu ancu prequalificata per l'offerta per u Portu di Heraklion strategicamente impurtante in l'Isula Greca di Creta.

Global Ports Holding (GPH), una filiale di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, cuntinueghja i so sforzi per espansione a so reta portu globale. In questu cuntestu, GPH hà aghjustatu u Portu di Tarragona in Spagna à a so cartera, è avà hè stata prequalificata in l'offerta per u Portu di Heraklion strategicamente impurtante situatu in l'Isula Greca di Creta.

In a dichjarazione fatta à a Piattaforma Public Disclosure da Global Investment Holdings, "Global Ports Holding Plc ("GPH"), a subsidiaria indiretta di a nostra cumpagnia, hè a joint venture di "Portek International Private Limited - GPH Cruise Port Finance Ltd". cunsorziu, situatu nantu à l'isula greca di Creta, è strategicamente impurtante di l'offerta di u portu di Heraklion, inseme cù l'altri 7 cunsorzi chì participanu à l'offerta, hè stata prequalificata à a nostra Cumpagnia.

Portek International Private Limited 80 per centu, GPH Cruise Port Finance Ltd. à u dettu cunsorziu. azzione à u 20 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*