A mostra "Smile Philippines" hè stata aperta in Bursa

A mostra di Gulumseyin Filippine hè stata aperta in Bursa
A mostra di Gulumseyin Filippine hè stata aperta in Bursa

A mostra di fotografia internaziunale "Smile Philippines", urganizata da a Municipalità Metropolitana di Bursa è u Cunsulatu Generale di Filippine in Istanbul, hè stata aperta à u publicu in u Centru Culturale Tayyare.

A mostra di fotografia internaziunale chjamata "Smile Philippines", chì include ritratti originali da a cullezzione di u Cunsulatu Generale Filippino in Istanbul, hè stata aperta da a Municipalità Metropolitana di Bursa à u Centru Culturale Tayyare. 15 opere di fotografi filippini chì descrizanu a vita di ogni ghjornu di Filippine sò state presentate à a ghjente di Bursa. À a ceremonia d'inaugurazione di a mostra, chì ferma aperta finu à dumenica 17 d'aprile ; Ambasciatore di Filippine à Ankara Maria Elena Algabre, Consul Generale Filippine à Istanbul Arvin de Leon, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana Halide Serpil Şahin è Capu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali Hüseyin Buran.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana Halide Serpil Şahin hà dettu chì sò assai felici di presentà a mostra di fotografia internaziunale chjamata Smile Philippines à u publicu in Bursa. Dichjarà chì Bursa, chì hà ricevutu immigrati da una vasta geografia da i Balcani à u Caucasu, accoglie ancu invitati da parechje parte di u mondu, Şahin hà dettu: "Bursa hè un mosaicu di Turchia. Hè una cità exemplariu induve e persone di tutti i campi di a vita ponu campà inseme in pace. Bursa hè u giardinu di fiori induve parechje culture si scontranu. Eramu felici di accoglie una mostra di pittura nantu à Filippine in una cità cusì bella. Invitu tutti i residenti di Bursa à visità a mostra ".

Arvin de Leon, Consul Generale di Filippine in Istanbul, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana, chì hà cuntribuitu à l'apertura di a mostra di fotografia in Bursa. Apuntendu chì hè significativu per apre a mostra in Bursa, a seconda cità cù u più altu numeru di Filippini residenti in Turchia, Leon hà dichjaratu chì volenu trasmette a cultura di u so paese à i Turchi in u megliu modu pussibule. Spieghendu chì Filippine, chì hè stata sottu à l'influenza di parechji guverni per centu anni, in particulare l'America è a Spagna, ponu esse un esempiu per a vita multiculturale, Leon hà dettu: "Cù l'esposizione di fotografia, avemu vulsutu sia presentà u nostru paese è dì i punti cumuni trà Turchia è Filippine. Offriamu perspettiva nantu à e nostre tradizioni, i valori, e credenze, u modu di vita attuale. Invitemu a ghjente di Bursa à visità a mostra prima è dopu à u nostru paese. Felice Ramadan à u populu turcu ", disse.

Dopu à i discorsi, a mostra hè stata aperta à i visitori cù un tagliu di nastri. U Vicepresidente Halide Serpil Şahin hà prisentatu una miniatura di Tomba Verde à l'invitati in memoria di u ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*