345 chilò di droga sequestrati à a porta di a dogana di Gürbulak

U pesu di droghe sequestrati à a porta di a dogana di Gurbulak
U pesu di droghe sequestrati à a porta di a dogana di Gurbulak

In l'operazione realizata à a Porta Doganale di Gürbulak da e squadre di u Ministeru di Cummerciu Doganale, 345 kilogrammi di metamfetamina liquida sò stati sequestrati in u tank di carburante di un autobus di passageru da l'Iran.

In l'analisi di risichi realizatu da u persunale di a Direzzione di Cuntrabandu è Intelligenza Doganale di Gürbulak, un autobus di passageru chì arrivava à a porta doganale da l'Iran era cunsideratu risicatu.

A cuncentrazione sospetta hè stata truvata in u tank di carburante ghjustu di u veiculu, chì hè stata diretta à a scansione di raghji X. U veiculu, chì hè statu purtatu à l'hangar di ricerca per un esame detallatu, hè statu cercatu in presenza di un cane detector di narcotichi. In a ricerca fatta, a reazione di u cane detector à l'area sospetta rilevata in a scansione di raghji x hè stata aperta sguassendu u tank di carburante di u veiculu da induve era situatu.

A mostra presa da u liquidu d'alta densità in u cisterna detta hè stata analizata cù un dispositivu di prova di droga è chimica. In u risultatu di l'analisi, hè statu determinatu chì a sustanza suspettata era una droga liquida di metamfetamina.

E squadre di l'Infurzazione Doganale anu sequestratu 345 kilogrammi di droga chì era destinata à esse cuntrabbata in Turchia cù un metudu chì hè assai difficiule di detectà.

Mentre u veiculu utilizatu in u trasportu di droghe hè statu sequestratu, u cunduttore di u veiculu straneru hè statu arrestatu. L'investigazione realizata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Doğubayazıt in quantu à l'incidentu cuntinua.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*