Tomba ellenistica di 2 mila anni trovata in scavi di Haydarpaşa

Tomba ellenistica di mille anni trovata in scavi di Haydarpasa
Tomba ellenistica di 2 mila anni trovata in scavi di Haydarpaşa

Un novu artefattu hè statu trovu in i scavi in ​​u campus di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, chì cuntinueghja dapoi u 2018. Hè statu determinatu chì a tomba, chì hè stata dichjarata per appartene à u periodu ellenisticu, appartene à qualchissia chì hè statu intarratu per arsu.

L'archeologi chì cuntinueghjanu a so ricerca in l'area di scavi si sò scontrati cù l'ultima tomba di crema ellenistica. archeòfiluSicondu a nutizia di , l'artefattu hè impurtante perchè hè l'unicu esempiu di u periodu ellenisticu chì emerge fora di a piattaforma.

"Crema in a tomba"

Tomba ellenistica di mille anni trovata in scavi di Haydarpasa

Rahmi Asal, Direttore di i Musei Archeològichi d'Istanbul, hà dichjaratu chì l'artefatti truvati sò i risultati più antichi di u periodu, è chì a tomba hà alcune caratteristiche uniche.

Asal hà dettu:

"Siccomu ùn ci hè micca altre marche di brusgiate intornu, avemu capitu chì u scheletru ùn hà micca brusgiatu per via di un focu in a strata. Hè statu intarratu in sta tomba per cremazione. Hè appena apertu, i scheletri è e reliquie sò appena revelati. Qualcosa assai impurtante. Hè l'unicu periodu ellenisticu truvatu in questa regione fora di a piattaforma ellenistica. Hè assai preziosu per ellu. Unu di i primi scuperti in questa zona. Avemu rilevatu dui rigali morti in a tomba. Sfurtunatamente, sò stati ancu distrutti da u focu. Un calice di terracotta è una buttiglia di prufume sò stati truvati. L'archeologi cuntinueghjanu u so travagliu. Hè assai impurtante di truvà una tomba ellenistica quì in quantu à a so cronologia, è a seconda hè chì hè una cremazione. Ùn aghju mai vistu tali tombe di cremazione di u periodu ellenisticu. Questu hè un bon esempiu. Forse ci darà risultati assai più preziosi in u periodu à vene ".

"I scavi sò fatti sottu a tutela di antropologi è archeologi"

Espristendu chì parechji campioni di sepultura sò stati scontri in l'area di scavi, Rahmi Asal hà dichjaratu chì i studii sò stati realizati sottu a tutela di antropologi è archeologi. Dichjarà chì i passi impurtanti sò stati fatti in i studii realizati finu à avà per ottene i piani spaziali, Asal hà dichjaratu chì 18.000 muniti sò stati ancu truvati in i scavi.

In scavi precedenti, sò stati ancu truvati una surgente santa (fonte d'acqua curativa) chì appartene à u periodu bizantinu, una funtana chì appartene à l'epica ottomana è un refuggiu custruitu durante a Siconda Guerra Munniali. Cù l'eliminazione di e plataformi in a stazione di treni, l'artefatti chì sò ghjunti à a luce in u ghjornu sò previsti per esse creati intornu à a stazione storica è esposti in una zona in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*