U travagliu di u pianu maestru di u trasportu di Mersin Continua

I Studii di u Pianu Maestru di u Trasportu di Mersin Cuntinueghjanu
U travagliu di u pianu maestru di u trasportu di Mersin Continua

Sottu a dirigenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, i studii di rinnuvamentu di u "Plan Maestru di Trasportu" sò stati iniziati in dicembre 2021. In più di i 4 distretti cintrali, i distretti Tarsus, Erdemli è Silifke sò stati aghjuntu à u Pianu Maestru di u Trasportu, chì hè statu cuncepitu da u persunale espertu esaminendu l'innovazioni è i sistemi di trasportu.

U presidente Seçer: "Rinuvemu u Pianu Maestru di Trasportu"

Preparazione di u rapportu di fattibilità per u sistema ferroviariu, preparazione di prughjetti preliminari di u sistema ferroviariu di 35 tappe di 3 km, ottimisazione di e linee di trasportu publicu, preparazione di prughjetti preliminari per 16 junctions ponte, esame fisicu di 150 junctions, in u Pianu Maestru di Trasportu, chì hè sottu à a dirigenza di u Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana. Ci sò temi cum'è esaminà è fà l'arrangiamenti necessarii, preparanu u pianu d'azzione di riabilitazione di u sistema di trasportu publicu di roti di gomma, determina è custruisce i bisogni di parcheghju. U presidente Seçer hà dettu ancu ciò chì segue nantu à u pianu:

"U trasportu hè senza dubbitu unu di i prublemi più impurtanti di Mersin. Per quessa, facemu un studiu cumpletu nantu à a pianificazione di a nostra cità strada per strada. Mentre avemu travagliatu nantu à i piani di zoning in tutta a cità, facemu ancu passi impurtanti per risolve i prublemi di trasportu di a nostra cità. Perchè pensemu chì i prublemi esistenti ùn saranu micca risolti senza l'armonizazione di i piani di zoning è di trasportu, è sapemu bè chì s'ellu ùn travagliamu micca in questu modu, sorgeranu novi prublemi. In questu cuntestu, rinnuvemu u Pianu Maestru di Trasportu, chì hè statu fattu l'ultima volta in u 2015 è hè stata 7 anni dapoi.

"Per esse cumpletu in 1,5 anni"

Dichjarà chì l'accordi seranu fatti à a luce di l'innuvazioni in u Pianu Maestru di Trasportu, u presidente Seçer hà dettu: "U nostru staffu espertu in i so campi; Esaminò è cuncepì l'innovazioni è i sistemi in u trasportu. In più di i nostri 100 distretti cintrali cù una populazione di più di 4 mila, includemu Erdemli, Silifke è Tarsus in u nostru Pianu Maestru di Trasportu Mersin. Sicondu u cuntrattu chì avemu fattu in l'ultimi ghjorni di dicembre, u nostru Pianu Maestru di Trasportu serà cumpletu in circa 1,5 anni.

I prublemi in u trasportu urbanu sò dumandati à i citadini

U Metropolitanu, chì vole preparà un pianu mettendu in prima linea i prublemi di u populu di Mersin, hà aghjustatu un studiu d'indagine in quale l'opinioni di i citadini sò stati cunsultati à i travaglii da fà in u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu. . L'indagine, chì farà dumande nantu à i prublemi di trasportu, serà realizatu da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin.

"I nostri citadini cuntribuiscenu ancu à a pianificazione futura di u trasportu di Mersin"

Murat Altuntaş, Manager di u Branch Planning Transportation di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu chì anu fattu u Pianu Maestru di Trasportu di Mersin per piglià decisioni chì risolveranu i prublemi attuali è futuri di Mersin in u trasportu urbanu, cumpresu l'annu currentu è di destinazione 2035, è cuntinuò cusì:

"U Pianu Maestru di u Trasportu ghjoca un rolu impurtante in a furmazione di u trasportu è in a decisione chì pudemu cunsiderà cum'è una guida per piglià decisioni d'investimentu relative à u trasportu in u futuru. Un altru puntu impurtante in questi studii hè; E dumande pertinenti, tendenzi, movimenti di trasportu è abitudini di i nostri citadini, in particulare in quantu à e dumande di trasportu, seranu determinate. Per a parte chì chjamemu indagini di famiglia, un studiu di indagine serà realizatu intervistando i nostri citadini faccia à faccia. In u scopu di sta indagine, serà aspittatu chì e dumande relative à u trasportu cum'è l'infurmazioni di a famiglia, l'infurmazioni nantu à u trasportu di e famiglie, i prublemi sperimentati in u trasportu, u tempu passatu in u trasportu, i salarii è a pruprietà di i veiculi di e famiglie seranu risposti. In cunfurmità cù i dati chì avemu da creà è riceve in questu modu, avemu da dirighjenu ancu e direzzione principali di u Pianu Maestru di Trasportu. In questu scopu, organizzeremu interviste cù e famiglie. In questu riguardu, faremu circa 4 mila sondaggi in 15 distretti di Mersin, à dì Tarsus, Erdemli è Silifke, è duveremu interviste cù circa 50 mila persone. Cù i risultati à vene, avemu da scopu chì i nostri citadini cuntribuiscenu à a futura pianificazione di u trasportu di Mersin ".

U persunale furmatu serà assignatu per l'indagine.

Altuntaş hà dumandatu à i citadini nantu à u persunale assignatu per i studii di l'inchiesta è hà dettu: "Durante queste interviste, u persunale furmatu serà numinatu, visitarà e famiglie purtendu carte d'identità è sondaggi in faccia è l'infurmazioni di e dumande seranu realizate. . U nostru travagliu in questu riguardu serà avanzatu da a nostra municipalità metropolitana di Mersin. Quandu i citadini scontranu ogni situazione sospetta, i funzionari di Mersin Metropolitan ponu esse ghjunti via 185 è torna à i nostri ufficiali di u Dipartimentu di Pulizzia via 112. In issi studii di sondaghju, ùn ci sarà micca situazioni cum'è chjamà un citatinu mustrannu un locu sfarente in ogni modu, o un scambiu monetariu ligatu à questu. Amici, intervistatori, chì sò in turnu ogni ghjornu, seranu avvisati à u nostru Dipartimentu di Pulizzia cum'è una lista di nomi. Eccettu per e situazioni chì avemu appena spiegatu, o se una situazione sfarente hè scontru in ogni modu, dumandemu chì ùn sia micca rispettu quandu face una situazione diversa da i nostri siti ufficiali è nutizie. Aspittemu chì i nostri citadini di Mersin aiutanu cù i studii di l'indagine per cuntribuisce à u trasportu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*