Supportu tutale da IMM à a finale di u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia

Supportu tutale da IMM à a finale di u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia
Supportu tutale da IMM à a finale di u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia

Istanbul accoglierà l'ultima tappa di u 57th Presidential Cycling Tour di Turchia. I ciclisti, partiti da Bodrum u 10 d'aprile, pedaleranu in Istanbul dumenica 17 d'aprile. IMM darà u più altu livellu di sustegnu à l'urganizazione, chì hè impurtante per a prumuzione di l'sport di u paese.

L'ultima tappa di u 57u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia si terrà in Istanbul. A tappa d'Istanbul, custituita da una pista di 136 chilometri, inizierà davanti à u Centru Culturale Atatürk in Taksim è si estenderà in Anatolia cù a traversata di u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu. L'urganizazione, induve e strade rimanenti nantu à a strada di a corsa seranu chjusu à u trafficu di i veiculi, finiscinu in Taksim, dopu u nome di i 3 tour trà a Strada Bağdat è a Peninsula Storica. A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) farà cuntributi impurtanti in parechje aree da a manutenzione è a riparazione di e strade à a prumuzione.

E strade diventeranu in piste di bicicletta

In u scopu di u sustegnu furnitu cù a coordinazione di a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sport IMM, u mantenimentu è a riparazione sò realizati nantu à e strade nantu à a pista per a salute è a sicurità di l'atleti. IMM, chì furnisce ancu u staffu, u veiculu è l'equipaggiu di supportu à l'opere, assicura chì a corsa si sguassate pulendu l'asfaltu rottu, i residui di macerie è a petra rilevata.

Pulizzia, pulizia è misure di trafficu

L'IMM pigliarà ancu e misure di polizia in a Piazza Taksim, chì hè u puntu finale di u 57th Tour Ciclista Presidenziale di Turchia. E squadre di pulizza di l'IMM susteneranu a prevenzione di l'entrata è di l'uscita da e strade laterali, assicurendu a sicurità di a pista è l'applicazione di strisce di sicurezza induve ritenute necessariu. In u scopu di e misure, un numeru abbastanza di supportu di barriera serà datu à diverse intersezioni, punti di partenza è di fine. L'IMM hà da assicurà chì a pista è a Piazza Taksim, chì hè u puntu finale, sò pulite è assignate u persunale è i veiculi. IMM, chì pigliarà ancu misure per riduce a densità in i parcheggi ISPARK nantu à a strada, averà a facilità Yenikapı di İSKİ utilizata per l'atterrissimu è u decollo di 2 elicotteri chì participanu à i filmati televisivi di l'avvenimentu.

Supportu promozionale

İBB hà ancu ghjucatu un rolu impurtante in a prumuzione di l'urganizazione. L'attività di prumuzione per l'avvenimentu sò state pianificate nantu à cartelloni, passaghji, cartelli, pali di l'electricità è canali TV Modyo. In più di a prumuzione in i zoni cum'è i media scritti, informà à i Istanbuliti; L'annunziu di e strade per esse chjusu è l'ora di chjusura-apertura di sti strade hè statu ancu fattu da IMM.

A strada di corsa serà chjusa à u trafficu

Fatih, Beyoglu, Besiktas, Sariyer, Uskudar, KadıköyA strada di corsa in i distretti di Maltepe è e strade chì portanu à queste strade seranu chjusu à u trafficu di i veiculi durante l'urganizazione. U passaghju cuntrullatu di i veiculi serà permessu in certe tappe di a corsa.

Per d 'altra banda, alcune parti di u Tunnel Eurasia è u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu è l'autostrada D-100 da i dui lati seranu chjusi à u trafficu. I cunduttori puderanu aduprà rotte alternative à e strade chjuse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*