Eventi di Ramadan pruibitu da IMM in Piazza Sultanahmet

Eventi di Ramadan pruibitu da IMM in Piazza Sultanahmet
Eventi di Ramadan pruibitu da IMM in Piazza Sultanahmet

L'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul hà pruibitu l'attività Ramadan di l'IMM in Piazza Sultanahmet. U Ministeru hà ancu dichjaratu chì a zona di Sultanahmet hè una zona storica. Parlendu à Cumhuriyet nantu à u sughjettu, IMM Sözcüsü Murat Ongun hà dettu: "Se una tale decisione hè stata presa, è u nostru presidente trova ancu sta decisione per esse currettu, simu in favore di l'implementazione uguale di sta decisione. Infine, una dichjarazione in quantu à a nutizia sopra citata hè vinuta da l'Uffiziu di u Guvernatore.

Per anni, a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) ùn era micca permessa per l'avvenimenti di Ramadan tenuti da l'AKP in Piazza Sultanahmet. U Governatore di Istanbul hà impeditu à l'IMM di tene avvenimenti di Ramadan in Piazza Sultanahmet.

U Sicritariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà mandatu una lettera d'infurmazione à u Guvernatore di Istanbul nantu à l'attività chì sò previste durà un mese per u Ramadan u 23 di marzu.

Sicondu a nutizia di BirGün; In l'articulu sopra menzionatu, l'avvenimenti da esse tenuti in Piazza Sultanahmet, Yenikapı Event Area, Maltepe Orhangazi City Park è 36 distretti sò stati inclusi. U guvernatore di Istanbul hà trasmessu l'infurmazioni à u Ministeru di a Cultura è u Turismu. U Ministeru, invece, hà dichjaratu chì a zona di a Piazza Sultanahmet hè una zona storica.

PRIMA DICHIARAZIONE DI IMM

A prima dichjarazione hè vinuta da l'IMM in quantu à a decisione detta.

Parlendu à Cumhuriyet, İBB Sözcüsü Murat Ongun hà dettu: "L'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul ci informa di questu, ma questu hè a pratica di u Ministeru di a Cultura è u Turismu. Avemu avutu cuscenza di questu a settimana passata. Ùn vedemu nunda di male quì, francamente. U nostru presidente hà dettu a listessa cosa. Questa hè una decisione in u sensu di riduce u nùmeru di attività ligati à u Patrimoniu Culturale in i preziosi spazii di Istanbul è lasciendu quelli spazii un pocu più còmode. A decisione di u Ministeru di a Cultura in questa materia hè stata ancu aduttata da l'IMM è u nostru presidente. U nostru presidente pensa ancu cusì ".

"A REGULA DEVI ESSERE APPLICABILE A TUTTI"

Sottulineendu chì a decisione deve esse applicata ugualmente per tutti, Ongun hà dettu: "Avemu dicendu questu quì. Sì una tale decisione hè stata presa, è u nostru presidente trova ancu chì sta decisione hè curretta, simu favurevuli à l'implementazione uguale di sta decisione. In altre parolle, simu favurevuli chì sia validu per tutti, micca solu per İBB. Per esempiu, ùn ci hè micca prublema se a municipalità di Fatih ùn permette micca alcuna attività in Piazza Sultanahmet. U nostru presidente trova dinù logica è curretta sta decisione presa da u Ministeru di a Cultura è u Turismu. In pratica, vulemu chì questu sia una regula chì s'applica à tutti. "In fondu ùn avemu micca prublema cù sta decisione si hè applicata in modu disciplinatu è ugualmente à tutti".

"SULTANAHMET SQUARE" RISPOSTA DA U GUVERNATORE DI ISTANBUL

Dopu chì a decisione pertinente hè diventata l'agenda, una dichjarazione nantu à u sughjettu hè vinuta da l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul.

In a dichjarazione fatta da l'Uffiziu di u Guvernatore, "A Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà pensatu à organizà eventi di Ramadan in Piazza Sultanahmet trà u 2 d'aprile è u 2 di maghju di u 2022; In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì sò stati stabiliti stands è spazii di riposu per cuncerti, discorsi, attività di teatru, attelli, prudutti alimentari è artighjanali da esse esposti, è hè statu dumandatu à piglià e misure di sicurezza necessarie durante questi avvenimenti. Per d 'altra banda, una dumanda hè stata fatta da a Fundazione Religiosa Turca per urganizà una "Fiera di Libru è Cultura" in Piazza Sultanahmet durante u mese di Ramadan. A causa di u fattu chì u sughjettu hè in u duminiu di u duvere è a ghjuridizione di u Cunsigliu Regiunale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale, e duie dumande sò state fatte da u nostru Uffiziu di u Guvernatore ; Hè stata trasmessa à u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Istanbul N ° 4 ".

U restu di a spiegazione hè a siguenti:

"In relazione à questu, in a lettera di risposta ricevuta da u Cunsigliu Regionale di Istanbul per a Prutezzione di u Patrimoniu Culturale N ° 4; 'Cù a decisione numerata 26.02.2020 presa da u Cunsigliu u 7346, tali attività dumandate esse tenute in Piazza Sultanahmet; "Piazza Sultanahmet" si trova in l'area di u Patrimoniu Culturale Mondiale, stands è tappe da esse stabilite intornu à a piazza affettanu negativamente a visibilità è a percepzione di i monumenti arregistrati cum'è a pruprietà culturale di u 1u Gruppu per esse prutetta, restringendu u passaghju pedonale in e piazze storichi. è restringe l'accessu pedonale à e pruprietà culturali attornu à a piazza.Si hè statu infurmatu ch'ellu era decisu chì ùn era micca validu, dunque e duie dumande ùn anu pussutu esse valutate. A lettera di risposta mandata à l'Uffiziu di u nostru Governatore hè stata trasmessa à a Municipalità Metropolitana di Istanbul chì hà dumandatu è à a Fundazione Religiosa Turca, è ùn ci hè micca una decisione di pruibizione presa da l'Uffiziu di u nostru Governatore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*