A mobilità di vacanze hè sperimentata in u settore di i veiculi usati

A mobilità di vacanze in u settore di i veiculi di seconda manu
A mobilità di vacanze hè sperimentata in u settore di i veiculi usati

U presidente di a Federazione di Commercianti di Veiculi Motori (MASFED) Aydın Erkoç hà valutatu l'industria di l'automobile di seconda mano. Dichjarà chì u mercatu, chì hè statu stagnatu per un bellu pezzu, hè diventatu attivu cù u caldu di u clima è l'avvicinamentu di a Festa di Ramadan, Erkoç hà dettu: "Ci hè un aumentu di 10% in a vendita".

Dichjarà chì u mercatu di l'auto di seconda mano hè stata stagnata per un bellu pezzu, Erkoç hà dettu: "Sicondu i figuri appena annunziati, u mercatu di l'automobile di seconda mano hà righjuntu 11,3 mila unità in marzu cù un aumentu di 503 per centu. Pudemu dì chì a rilassazione cumpleta di e restrizioni pandemiche, l'avvicinamentu di a stagione estiva è di e vacanze riflette positivamente in u settore quist'annu, cum'è ogni annu ", disse.

Esprimendu chì u mercatu di seconda mano hà cuminciatu à ricuperà in April, Erkoç hà dettu:

"U mercatu di l'automobile di seconda mano, chì era 2021 milione 3 mila 1 unità in i primi 64 mesi di 434, hà righjuntu 2022 milione 1 mila unità 178 in u stessu periodu di 550. In altri palori, ci era un cambiamentu ascendente di 10 per centu in u mercatu. U regulamentu nantu à i prestiti di i veiculi realizatu da a BRSA u mese passatu hà ancu avutu un impattu pusitivu in l'industria di l'automobile di seconda mano. I nostri citadini, chì ùn ponu micca aduprà prestiti per via di a restrizione in i prestiti di i veiculi, ponu utilizà prestiti, è pudemu osservà u muvimentu sperimentatu grazia à stu regulamentu. L'incertezza in i mercati hà causatu i nostri citadini à stà in attesa. In ogni casu, a diminuzione di l'importu di l'appughjatu è l'aumentu di u nùmeru di rate hà mobilizatu i nostri citadini chì vulianu cumprà un veiculu, ma l'anu postponatu è stavanu aspittendu. In più di u regulamentu BRSA, l'arrivu di i mesi di primavera, u rilassamentu di e restrizioni di a Pandemia è l'avvicinamentu di a Festa di Ramadan anu aumentatu a vitalità in u mercatu. Inoltre, pudemu dì chì ci hè un aumentu di 10 per centu in a vendita in u mumentu, cum'è l'aumentu di i prezzi di i veiculi novi hà aumentatu a dumanda di i nostri citadini per i veiculi di seconda mano.

Esprimendu chì l'inflazione aumenta ogni ghjornu è u putere di compra hè in diminuzione, Erkoç hà dettu: "Questa situazione si riflette ancu in e preferenze di i veiculi di e persone. Mentre i veiculi di 15 anni è più sò venduti più facilmente, i nostri citadini prestanu ancu attenzione à u rendiment di carburante di i veiculi. I veiculi avari di carburante sò i più preferiti da i cumpratori ", disse.

Apuntendu chì ci pò esse un aumentu di i prezzi cù u rinascimentu in u settore, Erkoç hà dettu: "Mentre a stagnazione in u mercatu di seconda mano hà cuntinuatu, i prezzi sò ancu stati stabili. Avemu anticipatu chì l'aumentu di i prezzi di i veiculi novi serà ancu riflessu in i prezzi di i veiculi di seconda mano da questu mese, è per quessa, i prezzi aumenteranu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*