İmamoğlu avia Iftar cù i travagliadori di a linea di metro Dudullu Bostancı

Imamoglu Dudullu avia Iftar cù i travagliadori di a linea di metro Bostanci
İmamoğlu avia Iftar cù i travagliadori di a linea di metro Dudullu Bostancı

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà fattu u pranzu d'oghje cù i travagliadori di a linea di metro Dudullu-Bostancı. Circa 200 impiegati anu assistitu à l'avvenimentu iftar tenutu in a Stazione Bostancı di a linea, chì hè vicinu à a fine di a so custruzzione. Apertura a so veloce 25 metri sotterranei cù i so culleghi, İmamoğlu hà dettu: "Istanbul hè una di e più grande cità di u mondu. Una cità cusì grande hà eroi invisibili, travagliadori invisibili è persone chì facenu a vita più faciule è migliurà a vita. Siete un gruppu di quelli eroi scunnisciuti è invisibili chì aghju apertu u mo pastu fast-breaking quì. Sò e persone chì custruìu u metro, chì hè forse unu di l'investimenti più impurtanti, per fà a vita di Istanbul più faciule sottu terra. Prima di tuttu, vogliu trasmette a mo gratitudine è grazie à voi, à i vostri patroni, à i vostri culleghi è à tutti quelli chì avete fattu stu sforzu in Istanbul ".

"VUGIAMU DI SCONTU CU I CITTADINANI À A FINI DI QUST'ANNU"

Enfatizendu chì a linea di metro Dudullu-Bostancı hè una di l'opere più preziose per ellu, İmamoğlu hà dettu: "Ci piacerebbe assai chì stu locu si riunisse cù i nostri citadini à a fine di questu annu. Sò chì avete fattu assai sforzu in questu. Vecu è sà chì e nostre cumpagnie di cuntrattu, e cumpagnie chì custruiscenu stu locu, piglianu una rispunsabilità seria; mi sentu. Ùn aghju mai scurdatu questu in a mo vita. Sti belli opere ùn appartene micca à una sola persona. Sti belli opere appartenenu à a nazione. Pruducemu inseme. Esistimu inseme. Puderemu piacè cum'è una nazione in u futuru, aghjunghje valore à a nostra vita. Qualchissia principia un travagliu oghje, un altru u finisce dumane. Qualchissia altru vinarà in u futuru, - ùn importa micca - cum'è l'aghju dettu, u pruprietariu di sti impieghi hè a nazione. Mi appiccica à u mo travagliu cù quella credenza. Sò onoratu è fieru di serve a nostra nazione. Sò tantu felice. Vi pregu à tutti una vita dolce, una vita sana, una vita pacifica, riescita, una vita fruttuosa. Trasmettu u mo amore, u rispettu è i saluti à tutti voi à e so case, case, mamme, babbi, famiglie è figlioli ". Dopu à u pranzu rapidu, İmamoğlu hà pigliatu ritratti cù l'impiegati.

L'IMM hè custruita cù e so risorse

İBB hà iniziatu a custruzzione di a linea di metro Dudullu-Bostancı cù 4 stazioni, chì passerà per 13 distretti, u 26 di ferraghju 2016. L'operazioni di fabricazione, chì anu righjuntu u 55 per centu, sò state fermate in marzu 2019 per mancanza di finanziamentu. İmamoğlu, chì hà pigliatu l'uffiziu dopu à l'elezzioni di u 23 di ghjugnu 2019, hà datu priorità à u prublema di e linee di metro fermate è si concentrò à truvà risorse finanziarie. I travaglii di a linea di metro Dudullu-Bostancı sò stati riavviati in lugliu 2020, cù l'usu di e risorse proprie di IMM. Linea; Linea di metro M5 Üsküdar-Çekmeköy à a stazione di Dudullu è M4 à a stazione di Kozyatağı Kadıköy- Serà integrata cù a linea di metro Tavsantepe è a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli in a stazione Mevlana è l'operazione Marmaray in a stazione Bostancı. KadıköyCi saranu 13 stazioni (Bostancı, Emin Ali Pasha, Ayşekadin, Kozyatağı, Küçükbakkalköy, İçerenköy, Kayışdağı, Mevlâna, İmes, Modoko, Dudullu, Huzur, Parseller) nantu à a linea, chì passerà per u distrettu di Maltehirs è Amtaşepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*