İmamoğlu hà rottu u so digiunu in Göçbeyli Village cù una populazione di 1390

Acting Imamoglu Fasting in Populated Gocbeyli Bay
Acting Imamoglu Fasting in Populated Gocbeyli Bay

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluHà visitatu per a prima volta Göçbeyli Village in Pendik u 21 d'ottobre 2019. İmamoğlu, chì hè apparsu davanti à e camere cù e donne di u paese in a regione di produzzione agricula, hà dettu: "Faremu un passu impurtante quì. "Supporteremu u fabricatore è l'attore primariu di stu supportu serà IMM", disse. İmamoğlu, chì hà datu a bona nutizia à e donne di Göçbeyli chì "Veneremu in un paese completamente diversu dopu à 1 annu", hà iniziatu l'avvenimentu "Harvest Festival" in u stessu paese l'11 di lugliu di u 2020. İmamoğlu hà ancu apertu u "Mercatu Cooperativu di Produttori", chì hà datu à i paisani, u 12 di lugliu di u 2020. Kadıköy L'hà realizatu cù a so mamma Hava İmamoğlu à u Mercatu di u Marti.

"Pudete avè assai prufitti"

A terza visita di İmamoğlu à Göçbeyli era per iftar. Sicondu i dati di u 2021, İmamoğlu hà riunitu cù tutti i paisani in a tenda stallata in a cità cù una populazione di 1.390, è hà rottu u so digiunu. Fendu un breve discorsu à i paisani prima di iftar, İmamoğlu hà dettu:

"Sò ghjuntu à u mo paese preferitu. Aghju dettu à i mo amichi chì mi piacerebbe rompe u digiunu cun voi. Aghju dettu; "Vogliu andà da casa in casa è rompe u digiunu in Göçbeyli". Dicianu; 'Questu ùn hè micca pussibule. Questu ùn pò micca accade in casa. "Avemu da esse tutti inseme". Francamente, eru felice. Avà ricunnosce i visi di a maiò parte di e donne trà voi. Eru assai impressiunatu quandu sò venutu quì per a prima volta. Quandu sò ghjuntu quì per a prima volta è aghju vistu e donne chì travaglianu in i campi, mi sentu a mo mamma, aghju vistu a mo mamma quandu vi vede. Da quellu ghjornu, mentre pigliava ogni passu cù i mo amici agriculi in Istanbul, crede mi, aghju pruvatu à ghjunghje è curriri à ogni paese basatu annantu à a vostra situazione in quellu ambiente di travagliu, ambiente di travagliu è ambiente fertili induve vi aghju vistu. Chì e vostre case sò abbondantemente benedette. Pò avete assai prufitti. Chì u mese di Ramadan vi porti sempre bellezza è dà clarità di mente à i vostri belli figlioli. Chì u so avvene sia bonu. Spergu chì pudemu sempre piglià cura di l'altri cusì bè. Felice ramadan. Chì Diu l'accetta. Vi amu tutti ".

Dopu à l'iftar di massa, İmamoğlu hà rializatu e dumande di a ghjente di u paese per piglià ritratti. I paisani anu prisentatu ancu i so prudutti à İmamoğlu. Dopu l'iftar, İmamoğlu hà visitatu Saadet Çamur, residente di u paese di 76 anni, in casa soia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*