Invitu da Imamoglu à l'Esposizione "Perchè i poeti pitturanu".

Invitu à l'Esposizione Perchè i Pueti Paint di Imamoglu
Invitu à l'Esposizione Perchè i Pueti Paint di Imamoglu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluvisitatu l'esposizione tematica "Perchè i poeti pitturanu" aperta u 21 di marzu cù a cooperazione di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è a Cultura è l'Arte di Antalya. Imamoglu, chì hà esaminatu l'opere in a mostra aperta in a Sala d'Esposizione Saraçhane in u campus principale di l'IMM, hè statu infurmatu da Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di IMM. Esaminendu l'opere in a sala di mostra cun interesse, İmamoğlu hà spressu i so sentimenti cù e seguenti parolle:

"Vi invitu à SARAÇHANE"

"Ci hè una sala di mostra scunnisciuta in Saraçhane. Perchè sta zona, chì era stata aduprata cum'è sala di mostra in i so primi anni, sfurtunatamenti persa sta identità dopu. Dopu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu fattu a prima mostra cù a pittura di Fatih Sultan Mehmet in a nostra sala di mostra in quellu grande edifiziu di a nostra municipalità metropolitana di Istanbul in Saraçhane. A nostra seconda mostra era nantu à Ahmet İsvan. U legendariu sindaco di Istanbul in l'anni 70. Fundatore di Halk Ekmek. Un sindaco populista chì hà apertu a prima fabbrica di Pane di u Populu. Avà, ci hè una esibizione chì mi sorprende, mi face emuzione è in realtà face dumande à a fine. Aspittemu i Istanbuliti. Di sicuru duvete vene. Avemu una mostra enormosa induve pudete dì: "Chì belle opere sò ghjunte da a listessa manu", cum'è se un puema hè versatu da una penna o un pittura hè fatta da un pennello. Perchè avemu quì una mostra chì tratta di e cumpetenze di pittura di i pueti ; vi aspetta. Dentru, avemu una mostra diliziosa chì vi sorprenderà è vi farà dumandassi : « Hè pueta fora di pueta o pueta fora di pittore ? Vi invitu à Saraçhane, in particulare i ghjovani è tutti i mo citadini di Istanbul. Spergu di scuntràvi in ​​u nostru edifiziu Saraçhane, in questa sala di mostra in u vostru edifiziu ".

17 OPERE DI 176 PUETI POSON ESSERE VEDE

A cura di Dr. Necmi Sönmez, cuncepitu da Ulaş Uğur, hà iniziatu cù Tevfik Fikret dapoi l'anni 1890, è Arif Dino, Nâzım Hikmet, Orhan Veli Kanık, Oktay Rifat, İlhan Berk, Metin Eloğlu, Cemal Süreya, Metin Altıok, Oruçle Zafer Müruoğlu, Oruçle Aüruoğlu , Turgay Kantürk, Sami Baydar, Achim Wagner Anita Sezgener, Hicran Aslan è Sevinç Çalhanoğlu, i quadri, i disegni, i schizzi, i scribbles è i scribbles sò in mostra. In più di e cullezzione privata, una selezzione di libri di prima edizione da a cullezzione di a Biblioteca İBB Atatürk hè stata ancu preparata in a mostra. A mostra, chì hà apertu u 176 di marzu, pò esse visitata finu à u 21 di ghjugnu 21.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*