A presentazione di u rapportu annuale di Istanbul 2021 hè stata fatta

A presentazione di u rapportu annuale di Istanbul hè stata fatta
A presentazione di u rapportu annuale di Istanbul 2021 hè stata fatta

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà fattu a "Presentazione di u Rapportu Annuale" per 2021. Imamoglu hà visitatu i gruppi CHP, IYI Party, AK Party è MHP prima di a riunione. In Yenikapı, Dr. Assistendu à a riunione di l'Assemblea IMM tenuta à l'Architecte Kadir Topbaş Performance and Art Center, İmamoğlu hà felicitatu tutti i membri per u mese di Ramadan à l'iniziu di u so discorsu. Ricordendu chì circa 2 anni di u so mandatu sò passati durante u prucessu di a pandemia, İmamoğlu hà dettu: "A pandemia insegna ancu à l'umanità una lezione seria nantu à cumu si mette in discussione certe cose è cumu si cumportanu in certe materie".

"AVERIAmu PER UNA SPIRALE DI CRISI INVISITA"

Prima di a presentazione di u rapportu annuale, İmamoğlu hà fattu un riassuntu di e cundizioni chì a Turchia passa. Dicendu: "Oghje traversemu una spirale di crisa chì ùn hè mai stata vista in a nostra storia", İmamoğlu hà dettu, "A gestione ecunomica provoca avalanche in tutti i campi di a vita. E pulitiche chì sò luntanu da a scienza anu fattu a vita caru, attivatu u disoccupazione è immersi 85 milioni di a nostra ghjente in a miseria. U primu ghjornu di u 2022, anu aumentatu l'electricità da 127 per centu. In l'ultimi 3 anni, a fattura di l'electricità di ogni famiglia hè aumentata di 400 per centu. A benzina hà aumentatu da 169 per centu è u diesel da 230 per centu in l'ultimu annu. In l'ultimu annu, l'oliu di girasole hà aumentatu da 138 per centu è a carta igienica da 90 per centu. Di novu in l'ultimu annu, a farina di granu hà aumentatu da 109 per centu è ciciri da 75 per centu. Sfortunatamente, quasi tutte e catene di supply in u paese sò state rotte. E farmacie sò avà luttendu per furnisce i medicini ".

"PUTERE RESPONSABILE PER A DISTRUZIONE ECONOMICA"

Enfatizendu chì u guvernu hè rispunsevule per a distruzzione ecunomica sperimentata, İmamoğlu hà dettu: "Cumu l'ecunumia di u paese hè gestita direttamente afecta à tutti, ogni istituzione è istituzione, è ancu i guverni lucali. Affetta ancu Istanbul. E pulitiche ecunomiche di u guvernu sò a causa, a riflessione di i costi di input di e municipalità à i prezzi di u serviziu hè u risultatu. È ùn hè micca pussibule di risolve i prublemi ecunomichi di e cità senza migliurà l'ecunumia di u paese. İmamoğlu hà dettu chì i bilanci di ingressu-spesa di e municipalità sò capovolti per via di u prucessu, "Videmu chì sta situazione ci forzarà à fà un novu bilanciu rivedutu versu a mità di l'annu".

"INVENUES" CLASSE

Indittendu chì a parte chì attribuisce à l'assistenza suciale da u bilanciu IMM hè aumentata à i ritmi storichi, İmamoğlu hà dettu: "Com'è s'ellu ùn era micca abbastanza, simu ancu di fronte à i tentativi di u guvernu per impedisce i servizii è l'investimenti chì simu. facennu, è simu di fronte à un novu muvimentu di sequestro ogni matina. Sai; Hè statu annunziatu da a bocca più auturità di stu paese chì mi saria fattu un 'anatra zoppu cù u putere di a maiuranza in l'Assemblea IMM. Quellu ghjornu hè oghje, ogni matina venenu cun una tremenda nova invenzione per impediscemu ". İmamoğlu riassume l'"invenzioni" purtate davanti à elli da u putere puliticu cum'è seguente:

"Per esempiu; Ancu se simu una di e più grande istituzioni pubbliche in stu paese, ùn pudemu micca ottene finanziamentu da i banche publichi per l'investimenti publichi chì gestionemu. Ùn avemu micca accessu à u finanziamentu publicu. Per esempiu; Ùn avemu micca pussutu ottene l'appruvazioni da Ankara per 1 annu per i nostri investimenti in metro, chì u so prughjettu è u finanziamentu avemu preparatu è chì serve à milioni di citadini. Per esempiu; Ùn pudemu micca ottene u permessu di finanziamentu esternu per i nostri prughjetti chì portaranu Istanbul una nova era in l'infrastruttura. Per esempiu: Cambianu a struttura di UKOME in modu chì ùn pudemu micca purtà l'ordine di taxi chì si merita à Istanbul. Ci hè una persona chì parla, u restu alza è cala a manu.

Per esempiu; In a Torre di Galata, u Parcu Gezi, Haydarpaşa è Sirkeci, stanu perseguendu i rigulamenti chì disattiveghjanu l'IMM. Per esempiu; I priparazioni sò fatti pè s'accaparrà musei è palazzi cum'è a Cisterna Basilica, chì hè sottu à l'amministrazione di a nostra cumuna dapoi 70 anni. Per esempiu; Quandu vulemu riflette i costi derivanti da a gestione micca scientifica di l'ecunumia in IETT, Metro è İSKİ, sò applicati cinquanta mila tippi di ostaculi ".

"I VOSTRI FIGLI TI SORRIDU"

İmamoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni quandu scherzava da i desks di u Partitu AK dicendu: "Avete dettu chì avariate trasportu à i studienti gratuitamente prima di l'elezzioni":

"Avemu dettu chì averemu un scontu di i studienti prima di l'elezzioni. Avemu riduciutu a carta chì vende à i studienti per 6 lire à 85 lire, quandu u diesel era 40 lire. Diesel costava 20 lire. Attualmente, a carta di studiente hè finu à 109 lire. Cù l'ultimu alzà dici; 'Vendu per 78 lire. Allora vendite per menu di e 85 lire chì avete vindutu. Avete fattu 20 lire di diesel, dite "vendite per 78 lire". Dicu à l'amicu chì m'hà parlatu di pupulismu, questu è quellu ; Diu ti benedica. A vi dicu questu ? Andate à i vostri figlioli è dite à elli. Dite questu à a vostra propria ghjuventù; si ridenu di tè. Dite sta offerta à i vostri beddi figlioli è dite; 'O figliolu, a mo figliola cara, u mo figliolu caru. Andate à l'università. Andate à u liceu. Eri à u liceu tandu. O andavi à u liceu. À quellu tempu, vi vendessi sta carta per 85 lire. Avete stu amicu ? Ekrem İmamoğlu, hà fattu 40 lire. À quellu tempu, u diesel era 6 lire. Ancu s'è no andavamu per un giru, a nostra vittura era piena per 200 lire à quellu tempu. Attualmente, costa 600-700 lire ".

"Ùn pudete micca dì à i vostri figlioli di a vostra interiorità"

"Questu omu s'hè alzatu, è in più, hà fattu un aumento di 40 per centu, hè 109 lire. Riduciremu à 78 lire. Sapete ciò ch'ellu vi dice ? Babbu, mamma, andate prima è calate u prezzu di u gasoil chì mette in vittura. L'avete quadruplicatu, è andate à l'omu è dite: "Fate questu 4 lire". Tutti i ghjovani ridenu di tè. Ellu sapi è vede a vostra insincerità. Ùn pudete micca dì di i vostri figlioli. Ùn pudete micca dì à i vostri figlioli. Ùn pudete micca dì à i vostri adolescenti. Di sicuru, l'aghju da vetu. Perchè vo vulete serve ? Vulete aiutà i ghjovani ? Duppià e borse di studiu è l'aiuti dati à i ghjovani d'Ankara, à i studienti universitari, à i ghjovani vittime di e borse di studiu chì anu ricevutu, o per impediscenu di rumpia o piegate sottu a crisa ecunomica. Avete a determinazione di e case studianti. Trovali, estrattili. Dite à elli; "O studenti..." U studiente ùn hà micca prublema. A mamma, babbu, chì hà datu quelli soldi à u studiente; lasciami esse a vittima Invece di cumprà un pepite per 78 lire, dite; "Aghju calatu u vostru prezzu di l'electricità di 2 per centu per via di u vostru studiente. In 'download'. Fate questi ".

"VERU RISULTAT IN CITIZEN"

Enfatizendu chì, malgradu tutti i sforzi di l'ala dirigente per impediscenu di fà servizii è investimenti, İmamoğlu hà cuntinuatu à pruduce suluzioni à i prublemi gangrenosi di Istanbul, è di novu nantu à i taunts, "Grazie à Diu, sò in grande forma. A vostra postura, e vostre intervenzioni Ekrem İmamoğluAghjunghje forza. U mo amicu, u vicepresidentu di u gruppu, chì mi dà spiegazioni ogni ghjornu, per piacè parlà più. Aghju bisognu di più di u vostru discorsu. Sò cuntentu di e vostre spiegazioni. Chì Diu dessi à questa Assemblea dece altri vicepresidenti di u gruppu cum'è voi. Cari compatrioti, cari amici, chì cercanu di suscitarmi parolle quì, ùn aghju chè una dumanda da voi. Fate chì un amicu vi filma da daretu. Andate à un mercatu di strada. Visitate i banchetti di i cummercianti unu à unu, fate dumande nantu à a so situazione. Allora dì chì sò un membru di l'Assemblea IMM di u Partitu AK. Pigliate e risposte di u publicu, pigliate quellu filmatu, mandate à mè. Sò prontu à parlà cun voi di e so attitudini quì finu à a matina. Puderete vede perchè, quantu cuntentu i citadini, è cumu si vede megliu in a strada. fate questu. invitami. Prumetti chì ùn dicu à nimu. Quellu chì faci, invitami. Sò prontu à fighjulà è parlà cun ellu finu à a matina. U veru risultatu hè in i citadini ", disse.

"ÙN SIAMU PERSONE CHE CONSIDERANU L'INVESTIMENTI PUBBLICI COME UN ENORME STRUMENTO DI MIGLIORAZIONE"

Dicendu: "U Rapportu Annuale in a vostra manu hè una prova concreta chì questi sforzi ùn anu mai funzionatu", İmamoğlu hà dettu, "Ogni pagina di u rapportu hè a prova di a disperazione di a mentalità chì vede Istanbul cum'è una fonte di ingressu è si considera u unicu pruprietariu di Istanbul. Ùn importa ciò chì facenu, ùn hè micca travagliatu. Producemu più è servizii di qualità megliu chè mai. Facemu investimenti più è più precisi chè mai. Avemu travagliatu duru per serve 16 milioni di persone ", disse. Enfatizendu chì anu sviluppatu un mudellu municipale da Istanbul chì darà un esempiu à u mondu, İmamoğlu hà enfatizatu chì e duie parolle chì li sintetizzanu sò "demucrazia" è "sviluppu". Esprimendu chì anu aumentatu a participazione demucratica è l'investimenti à livelli senza precedente in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Comu sapete, ci sò quelli chì vedenu l'investimenti publichi cum'è un mezzu di arricchimentu per una manciata di persone. Ùn simu micca, ùn sò micca stati, è ùn seremu mai. Dapoi u primu ghjornu, avemu assicuratu chì tutte e spese d'investimentu sò fatte à a fine di un prucessu trasparente, participativu, scientificu è solu cunsiderà l'interessu publicu. U trasferimentu di l'investimenti chjamati, chì ùn sò micca pianificati, senza prughjetti, indiziati à l'elezzione o furmatu secondu e preferenze di u partitu di i citadini, hè statu chjusu in questa cità.

"INVESTIMU IN POPLU"

Indittendu chì stanu travagliendu per rinfurzà Istanbul è aumentà a resilienza urbana, İmamoğlu hà dettu: "Rafurtemu Istanbul contr'à i risichi è e minacce ecunomichi, suciali è ambientali. Cù i nostri investimenti, rinfurzemu l'integrità suciale, u sensu di a ghjustizia, a sulidarità è a fratellanza, un ambiente induve ellu hè fieru di esse citatinu, cuntentu d'avè una istituzione cusì, è fieru d'esse cuscenti di ogni mumentu. Investemu in e persone prima di tuttu ", disse. Enfatizendu chì anu priurità i zitelli, i ghjovani è e donne in questu cuntestu, İmamoğlu hà fattu u seguente riassuntu:

- Avemu aumentatu u tassu di e donne manager in IMM, chì era di 2019 per centu in ghjugnu 10,27, à 2021 per centu à a fine di dicembre 21,18. Avemu riisciutu à aumentà a nostra tarifa di l'impiegati femminili, chì era di 2019 per centu in ghjugnu 14,91, à 2021 per centu à a fine di dicembre 17,73.

- Durante u periodu pandemicu, avemu preparatu i centri di furmazione "Istitutu Istanbul İSMEK" per a furmazione in faccia è in u stessu periodu, avemu furnitu educazione à distanza à 265 mila 619 persone. Cù l'Uffici di Impiegazione di Istanbul chì avemu stabilitu, avemu aiutatu più di 40 mila persone in Istanbul per avè un travagliu.

- Mentre avemu sustinutu 2020 mila individui o famiglie à pocu redditu in 45, avemu aumentatu stu numeru di 2021 per centu in 277 è furnia un supportu di soldi à 125 mila individui o famiglie à pocu redditu. In u 2021, avemu furnitu "Supportu per i Pacchi Alimentari-Hygiene" à 263 mila famiglie. Cù Istanbulkart, avemu furnitu supportu mensuale à 206 mila individui o famiglie in quantità chì varianu da 100-250-400 TL, secondu e so bisogni.

- Avemu mandatu 124 litri di Halk Milk à i nostri 8 mila zitelli ogni mese. Cù u sustegnu di i filantropi è a Fundazione Istanbul, avemu distribuitu carne sacrificale à 231 famiglie. Avemu furnitu Pacchetti di Supportu per i Neonati à più di 3 famiglie.

- In novu, cù a nostra campagna "Pending Bill", avemu aiutatu più di 60 mila famiglie in bisognu à pagà e so bollette d'acqua è di gas naturale di quasi 100 milioni di lire. "Pacchettu di Supportu Famiglia" per 45 mila famiglie; "Pacchettu Mamma-Baby" per 28 mila famiglie; Avemu furnitu un totale di 16 milioni di supportu TL à 16,7 mila ghjovani cù u "Package Support Student". Avemu furnitu supportu di pane à più di 45 mila famiglie attraversu Istanbul Halk Ekmek.

- Cù u trasferimentu di l'educazione è a furmazione à u sistema in linea durante u periodu pandemicu, avemu distribuitu tablette à 40 mila studienti in bisognu. In u 2021, avemu aumentatu u numeru di i nostri centri di attività per i zitelli "Home Istanbul" da 15 à 32. Spergu chì ghjunghjemu à 70 à a fine di questu annu.

- In l'annu accademicu 2021-2022, avemu furnitu supportu educativu à 52 mila studenti universitari. È per a prima volta in a storia di a nostra municipalità, avemu apertu dormitori di e ragazze 622 cù una capacità di letti per i studienti universitari 3. Vogliu annunzià chì u nostru dormitori di i zitelli Gaziosmanpaşa hè ancu prontu per l'apertura. In u 80, avemu furnitu un supportu di soldi una volta di 2021 TL à più di 300 mila zitelli cù disabilità, martiri, genitori chì sò morti in centri di primariu, secundariu, liceu è di riabilitazione ".

"CUMU AMU SUCCESSU?"

İmamoğlu, in a so presentazione di u rapportu annuale; gruppi svantaggiati, ambiente, verde, sistemi ferroviari, trasportu terrestre è marittimu, parcheghju è trasportu pedonale, resilienza urbana (termotu, disastru è altri risichi urbani), trasfurmazioni urbane, agricultura, tecnulugia è smart city, impiegu, cultura, arte è patrimoniu storicu , spiegà in dettu i so investimenti in a demucrazia lucale, filiali è relazioni internaziunali. Sottu l'intestazione "Cumu avemu successu", İmamoğlu hà dettu:

"In riassuntu; In un annu quandu u pesu ecunomicu è suciale di a pandemia hà cuntinuatu cù tuttu u so pesu, avemu pruduciutu più servizii di qualità è megliu cà mai. Avemu fattu investimenti più è più precisi chè mai. Avemu custruitu più di duie volte a media di i 25 anni precedenti. Allora cumu avemu fattu questu? Cù una formula assai simplice: Cù u "Model d'Istanbul", chì hè custituitu di meritu, trasparenza è participazione demucratica. Preparamu a nostra cità per u futuru cù l'investimenti chì gestionemu cù u "Model d'Istanbul"; sustene a nostra ghjente in bisognu in i tempi di difficultà, è offre opportunità ghjustificate à i nostri zitelli è ghjovani; Avemu aprendu novi opportunità per i nostri produttivi è creativi. Avemu, cum'è una squadra, simu assai cuscenti di u duvere è di a rispunsabilità chì facemu in Istanbul, chì hè u mutore principale di u sviluppu ecunomicu, u prugressu, a demucrazia, a cultura è l'arte in u nostru paese. Sapemu bè chì ciò chì facemu, ciò chì facemu è i successi chì avemu ottinutu sò assai impurtanti micca solu per sta cità ma ancu per tutta a Turchia. Avemu vistu chì u cambiamentu è u successu chì avemu ottenutu cù u Modellu di Istanbul hè a guaranzia è a guaranzia di cumu l'Alianza Nazione pò migliurà a vita in stu paese. Per quessa, migliuramu in permanenza a nostra capacità di gestione amministrativa è ecunomica, chì avemu creatu cù i nostri 86.000 XNUMX impiegati. Da quì, aghju chjamatu à tutti i mo citadini da l'Assemblea IMM; Ùn importa ciò chì qualchissia dice o quellu chì mette un ostaculu davanti à noi, ùn rinunceremu mai è ùn rinunceremu mai à invistisce in sta cità è à serve u nostru populu. Ancu in e cundizioni difficiuli di l'oghje, avemu pussutu ottene u successu storicu cù i più alti investimenti di tutti i tempi. Da avà, continueremu a nostra strada cun determinazione ".

"MIGLIAMU A QUALITÀ DI VITA IN ISTANBUL"

Trasferendu l'ultime statutu di i prughjetti chì esistenu in i sistemi ferroviari per l'anni à vene è chì seranu messi in licitazione, İmamoğlu hà spartutu infurmazioni detallate nantu à parechje zone di serviziu, da u rinnuvamentu di a flotta di metrobus, à l'aumentu di u numeru di dormitori studianti, da i kindergarten di a nostra nova casa in Istanbul, à i sforzi per aghjunghje spazi verdi à a cità. İmamoğlu hà dettu: "Avemu principarmenti à migliurà a qualità di vita in Istanbul" è hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Stabbiliemu una vita libera chì attivarà a libertà individuale, l'imprenditorialità è a produtividade in questa cità cara. Disperghjemu l'intimidazione, a disperazione è a paura chì anu infiltratu i nostri citadini, è travagliemu duramente per stabilisce in permanenza un ordine in quale ogni Istanbulite si sente uguale è felice. Vogliu ringrazià i mo 86.000 culleghi chì travaglianu ghjornu è notte per questa sfida impegnativa à ogni livellu di IMM, è estendu e mo condolenze à e famiglie è a misericordia di i 263 impiegati chì avemu persu in stu prucessu. In novu, vogliu esprime a mo gratitudine à i 16 milioni di persone di Istanbul, chì ci anu datu a forza di marchjà cun fede è determinazione nantu à a strada chì avemu tracciatu cù i nostri membri di l'Assemblea IMM, è chì furnianu un sustegnu senza fine à a nostra municipalità cù i so amore."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*