Un passu più vicinu à Izmir Europe Award

Izmir hè un passu più vicinu à u Premiu Europeu
Un passu più vicinu à Izmir Europe Award

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù l'obiettivu di a "città mundiale Izmir", a prima bona nutizia hè ghjunta nantu à a candidatura fatta per u Premiu Europeu u 15 di ghjennaghju. L'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu d'Europa hà annunziatu chì cinque cità europee, cù İzmir, sò state preselezionate per u Premiu Europeu 2022. A cità chì vince u premiu serà determinata u 26 d'aprile.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU travagliu acceleratu in linea cù u scopu di a "città mundiale Izmir". Una bona nutizia hè ghjunta à a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà dumandatu u Premiu Europeu u 15 di Ghjennaghju. L'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu d'Europa hà annunziatu chì, inseme à İzmir, cinque cità europee: Bamberg è Ingolstadt da Germania, Palanga da Lituania, Bolesławiec da Pulonia è Ternopil da Ucraina sò state preselezionate per u Premiu Europeu 2022. A cità chì vince u premiu serà determinata in a riunione di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Auropa u 26 d'aprile.

Soyer: "Merita di riceve stu premiu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"İzmir meriteghja di riceve stu premiu cù a so cunniscenza di u guvernu lucale è i servizii chì hà sviluppatu in u quadru di scopi di sviluppu sustenibile, è ancu cù e so iniziative è attività internaziunali chì hà approfonditu in ogni campu". Enfatizendu chì Izmir hà cuminciatu à rompe a so cunchiglia, Soyer hà dettu: "A visibilità internaziunale di Izmir cresce ghjornu per ghjornu. Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per assicurà chì İzmir ripiglià a so identità storica ".

İzmir hà ricevutu a Bandiera d'Onore è a Placa d'Onore

U Premiu Europeu, datu da u 1955, hè definitu cum'è u premiu di più altu livellu chì ùn solu furnisce u strumentu più impurtante per u sviluppu di e relazioni trà tutti i citadini di l'Europa, ma ancu prumove l'ideali europei. A visibilità internaziunale di e cità premiate è a so cumunicazione cù altre municipalità sò in crescita.

U Premiu Europeu hè attribuitu à una o duie municipalità ogni annu trà i candidati chì anu vintu prima a Bandiera d'Onore è a Placa d'Onore. İzmir, chì hè stata cunsiderata degna di a "Bandiera d'onore" in u 1970 è a "Placa d'onore" in u 2014, hà dumandatu u Premiu Europeu u 15 di ghjennaghju di u 2022, grazia à a so appartenenza à l'urganisazioni internaziunali, a cullaburazione cù e cità straniere, u prugettu. partenariati è attività internaziunali.

Cumuni chì ricevenu u Premiu Europeu:

Corciano (Italie) et Sighişoara (Roumanie) en 2012, Altötting (Allemagne), Tata (Hongrie) en 2013, Slupsk (Pologne) en 2014, Dresde (Allemagne), Vara (Suède) en 2015, Gérone (Espagne), Lublin ( Pulonia) in 2016, Ivano-Frankivsk (Ucraina) in 2017, Donostia-San Sebastian (Spagna) in 2018, Amilly (Francia) in 2019, Khmelnitski (Ucraina) in 2020 Europa Hà vintu u premiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*