A disputa metropolitana di Izmir è TCDD impedisce a custruzzione di a stazione İZBAN

Izmir Buyuksehir è Dispute TCDD Impediscenu a Custruzzione di a Stazione IZBAN
Izmir Buyuksehir è Dispute TCDD Impediscenu a Custruzzione di a Stazione IZBAN

A municipalità metropolitana di Izmir hà rispostu à a dichjarazione fatta da a Republica di Turchia State Railways (TCDD), u so cumpagnu uguale in Izban, nantu à e social media. In a risposta, in a quale a dichjarazione di TCDD hè stata definita cum'è "accusazione inghjustificata", hè statu dichjaratu chì "Justu quandu i travaglii fisichi eranu per inizià, una cundizione hè stata avanzata chì a Stazione Università Katip Çelebi in u distrittu di Çiğli, chì ùn hà nunda à fà. cù a stazione di Lale Mahallesi, deve esse custruitu à u stessu tempu, à circa 25 chilometri di distanza ".

U testu tutale di a dichjarazione hè u seguente:

Hè a nostra risposta à l'accusazioni inghjuste di TCDD, u nostru cumpagnu uguale in Izban;

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mr. Tunç Soyer Durante i negoziazioni di u Rapportu Annual IMM, Ak Parti sözcüHà rispostu cù duie frasi à a critica chì e duie stazioni chì eranu necessarii più tardi nantu à a linea İzban ùn sò micca stati custruiti, è hà dichjaratu chì avianu aspittatu l'appruvazioni di TCDD per trè mesi. Allora, a seguente dichjarazione hè diventata ubligatoria contr'à l'annunziu fattu in nome di TCDD, di quale simu partenarii, in Izban ieri sera, chì mai cunforme à a tradizione statale.

A causa di a longa distanza trà e stazioni di Kemer è Şirinyer İzban, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà preparatu un prughjettu per custruisce una stazione in Lale Mahallesi in cunfurmità cù e dumande in corso di i residenti di a zona. A nostra municipalità hà ricevutu l'appruvazioni di u prugettu è hà realizatu l'offerta di custruzzione, hà firmatu un cuntrattu cù u cuntrattu è hà consegnatu u situ u 26.11.2021. U prucessu finu à questu puntu hè statu realizatu in accordu cù a gestione TCDD, di quale simu partenarii in Izban.

Cum'è l'opere fisiche stavanu per principià, una cundizione hè stata avanzata chì a stazione di l'Università Katip Çelebi in u distrittu di Çiğli, chì ùn hà nunda di fà cù a stazione di Lale Mahallesi, deve esse custruita à u stessu tempu, in u distrittu di Çiğli.

A municipalità metropolitana di Izmir hà dichjaratu chì a custruzzione di queste duie stazioni deve esse valutata separatamente, postu chì ùn hè micca pussibule di custruisce a stazione Katip Çelebi in u scopu di l'attuali travaglii offerti in cunfurmità cù a legislazione, è hà trasmissu à TCDD per scrittura chì a custruzzione di Katip. A stazione di Çelebi hè stata avvicinata positivamente è hè stata inclusa in u prugramma d'investimentu.

Tuttavia, a nostra dumanda di inizià a custruzzione di a Stazione Tulipani, chì hè cumplettamente pronta, hè stata rifiutata.
A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà custruitu 136 stazioni nantu à a linea di 41 chilometri una per una, è hà realizatu l'investimentu chì ammonta à miliardi cù i figuri d'oghje, hà u putere è a vuluntà di custruisce duie altre stazioni novi.

Inoltre, capiscemu (!) a sensibilità (!) di l'amministratori di TCDD in quantu à u trasportu di i studienti di l'Università Katip Çelebi, è portamu à a so attenzione chì a strada di 11 km Çiğli Tramway, chì custruemu rapidamente, hè prevista per serve a nostra università. .

U 14.02.2022, a municipalità metropolitana di İzmir hà consegnatu u situ per a custruzzione di u passaghju di l'autostrada Mürselpaşa. U prugettu passa sottu 5 linee di treni attive. Dopu à a consegna di u travagliu in u situ, una reunione hè stata cun u TCDD 3rd Direzzione Regiunale, è l'opzioni di chjusu alternativu in a linea sò stati discututi in a riunione. In u risultatu di a riunione, l'alternative sò state presentate à TCDD in a nostra lettera datata 04.03.2022 per chì u travagliu pò esse fattu senza interruzzione è sicuru.

Basatu nantu à a lettera sopra citata, TCDD hà dichjaratu chì alcune di e linee ponu esse chjuse, è alcune di e produzioni ponu esse fatte suspendendu senza esse chjusu. Un prughjettu hè statu dumandatu da a nostra amministrazione in quantu à questu. I prucessi necessarii di u prugettu di revisione continuanu.

Avemu vistu u testu di carta di carta TCDD, chì ùn hè micca una dichjarazione di una istituzione statale, ma una dichjarazione pulitica, cum'è un esempiu estremamente grave di u puntu righjuntu da l'approcciu di gestione polarizante in u nostru paese.

Ci hè micca necessariu di risponde à l'ultima frase in a dichjarazione intitulata "annunziu à u publicu", chì ùn vulemu micca crede chì hè stata scritta sottu u paraplu di u TCDD di 166 anni, per via di i nostri valori corporativi è a nostra cunniscenza di u statu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*