A Solidarità Izmir Cuntinueghja à Cresce in Ramadan

A Solidarità Izmir Cuntinueghja à Cresce in Ramadan

A Solidarità Izmir Cuntinueghja à Cresce in Ramadan

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu cuminciatu à distribuisce pasti iftar per i citadini in bisognu. Offriamu ancu pasti iftar in Punti di Solidarietà di Izmir, parchi, circoli universitari è stazioni di metro. Durante a Festa di Ramadan, un supportu di cash serà furnitu à 70 mila citadini.

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu cuminciatu à distribuisce pasti caldi à i citadini in bisognu andendu porta à porta durante l'ora iftar. U serviziu di cena Iftar hè statu ancu messu in serviziu in Punti di Solidarità Izmir, parchi, circuli universitari è stazioni di metro. I residenti di Izmir ponu ancu unisce à a sulidarità acquistendu un pacchettu iftar da a Grocery People. I pacchetti acquistati sò consegnati à quelli chì anu bisognu da a Municipalità Metropolitana di Izmir. A Municipalità Metropolitana hà u scopu di distribuisce pasti iftar per un totale di 600 mila persone durante u Ramadan.

Supportu cash à 70 mila citadini durante a Festa di Ramadan

Volkan Sert, Manager di Servizii Sociali di u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir, daremu pasti iftar à 2022 mila persone in tutti i punti di a nostra cità, in circa 350 quartieri, in u prugramma iftar in 200. . Distribuemu pasti veloci à circa 9 mila persone in 4 Punti di Solidarità We İzmir è 300 punti di distribuzione mobile chì avemu apertu in i quartieri. Demu un totale di 60 mila pacchetti alimentari à 40 mila persone in i circoli universitari è à i citadini chì ùn ponu micca ghjunghje in a so casa à u mumentu di l'iftar, in e stazioni di Üçyol Metro, Halkapınar Metro è Konak Metro. Distribuemu ancu pacchetti alimentari per 40 mila persone durante u mese di Ramadan ", disse.

Volkan Sert hà dettu chì cù l'Eid al-Fitr, l'aiutu in contanti serà furnitu à i citadini 70 è hà dettu: "Avemu assicuratu chì e donazioni di i pasti iftar fatti da i nostri concittadini di Izmir attraversu a Grocery Populari sò consegnati à i citadini in bisognu. ."

I cunti non metropolitani ùn sò micca scurdati

Parcu Adile Naşit è Parcu Göksu in Buca, Parcu Çaldıran è Parcu Tulipanu in Konak, Parcu Peker è Parcu Serintepe in Karabağlar, chì i so prucessi di rinnuvamentu sò stati cumpletati in cunfurmità cù e determinazioni di Squadre di Soluzione d'Emergenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, BayraklıDistribuisce pasti veloci à ghjornu à 7 punti in totale, cumprese Gümüşpala è u Mercatu Chiusu, è urganizeghja l'intrattenimentu di Ramadan per i zitelli.

I pasti Iftar seranu distribuiti à 25 persone in distretti fora di l'area metropolitana.

E so case sò stati danucati in u terrimotu è BayraklıPer i citadini chì vivenu in l'area di u containeru temporaneu in Istanbul, a cena iftar serà furnita una volta à settimana per un totale di 4 mila persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*