İzmir ospita a so prima nave da crociera

Izmir accoglie a prima crociera
İzmir ospita a so prima nave da crociera

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u risultatu di l'intensi sforzi di , a prima nave da crociera hè ghjunta à u Portu di Izmir oghje dopu à 6 anni. U sindaco Soyer, chì hà imbarcatu à a nave è hà datu fiori à u capitanu, hà dettu: "Questa hè una riunione chì avemu aspittatu dapoi un bellu pezzu. Avemu travagliatu duru per portà i navi di cruciera quì. Questu hè u primu. "Ci sarà 34 viaghji più", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI sforzi di sviluppà u putenziale turisticu di a cità cuntinueghjanu. U primu di i navi di cruciera chì rinviverà l'ecunumia di a cità attraccatu oghje in u Portu di Izmir. I primi turisti chì venenu à a cità cù una nave da crociera dopu à 6 anni eranu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer, u Vice Governatore di İzmir Hikmet Değerşik, u presidente di a Camera di Cummerciu İzmir Mahmut Özgener hà accoltu. Imbarcu à a nave, u sindaco Soyer hà datu fiori à u capitanu Maroje Brajcic.

"A riunione chì avemu aspittatu da tantu tempu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu chì era un ghjornu assai eccitante. Tunç Soyer, "Questa hè una riunione chì avemu aspittatu per un bellu pezzu. U turismu di crociera hè diventatu un settore in crescita chì hà guadagnatu più reputazione in u mondu, soprattuttu dopu a pandemia. U nostru più grande desideriu hè chì Izmir uttene a so parte da questu. Prima di a pandemia, avemu avutu parechje riunioni cù cumpagnie di crociera in Italia. È in realtà, s'ellu ùn era micca per a pandemia, avariamu principiatu assai prima. Sfurtunatamente, avemu avutu aspittà per a pandemia. Avà, andemu da induve avemu partutu. Sò sicuru chì averemu l'uppurtunità di accoglie un numeru assai più grande di ospiti di crociera in Izmir. "Spergu chì serà benefica per tutti", disse.

"Avemu travagliatu duru"

U presidente hà dichjaratu chì 34 navi venenu à Izmir questu annu. Tunç Soyer, "Questu hè u più chjucu navi chì hè vinutu prima. Hè vinutu à Izmir in a so tour mundiale di 6 mesi. Ci hè assai sforzu in questu sensu. Avemu passatu un prucessu assai intensu cù a Càmera di Cummerciu di Izmir è l'Agenzia di Sviluppu di Izmir per portà e navi da cruciera quì. Questu hè u primu. Ci saranu 34 viaghji più. "U grande nave ghjunghjerà u 3 di maghju", disse.

U scopu in a prima tappa hè 4,5 milioni di turisti.

Nutendu chì Izmir ùn puderia micca piglià u postu chì meritava in u settore turisticu, u sindaco Soyer hà dettu: "U nostru scopu cum'è a Fundazione Izmir à cortu termine hè di ghjunghje à un rapportu turisticu uguale à a pupulazione di Izmir. Semu capaci di assai di più. Ma sarà passu à passu. U turismu di crociera hè unu di i temi più impurtanti in questu. Facemu parechji studii per rinvià u turismu. Visit Izmir diventò a prima enciclopedia digitale di Turchia. Avemu lanciatu u situ web directizmir.com, chì prumove i voli diretti da Izmir à u mondu è da u mondu à Izmir. Ci sò voli diretti da Izmir à 23 destinazioni naziunali è 48 destinazioni internaziunali. U puntu tutale hè chì Izmir combina u so putere è riesce à agisce inseme in questi spazii ".

"U nostru scopu hè di aumentà sti voli in modu intensivu è permanente".

U presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, Mahmut Özgener, hà dichjaratu chì ci sò grandi scopi in quantu à u turismu in u futuru di Izmir è hà dettu: "Avemu travagliendu per ottene questi scopi cù l'amore di Izmir. Un gruppu turisticu hè vinutu à visità 6 paesi in 60 cuntinenti. Questu hè impurtante per u futuru di Izmir. "Avemu un travagliu impurtante per aumentà i viaghji di cruciera", disse.

I bus turistici aperti sò stati attribuiti

L'area doganale in u portu hè stata rinnuvata cù visuali Izmir creati da a Fundazione Izmir è riflettendu l'identità di a cità di Izmir. I visivi pensati per i turisti per spiegà a cità cù l'applicazione "Visit Izmir" sò stati posti à l'internu è à l'uscita di u portu. À l'Uffiziu d'Infurmazioni Turistiche situatu in l'area doganale, i turisti sò guidati è infurmati nantu à u centru storicu di a cità da u staffu espertu di a Direzzione di a Branca di Turismu, è i libretti sò distribuiti.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu attribuitu autobus turistici aperti per i turisti. I turisti anu ancu l'uppurtunità di visità Kordon in tram nostalgicu. Inoltre, l'opportunità per i turisti di viaghjà in modu sicuru in a cità sò state aumentate cù e squadre di Pulizia Turistica.

andrà à Istanbul

U battellu di a cumpagnia Oceania Cruises, partitu da Miami u 23 di marzu, hà attraccatu in Izmir dopu avè visitatu Maroccu, Spagna, Italia, Malta è Israele. A nave lascià Izmir à 18.00 oghje è anderà à Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*