I Teatri di a cità di İzmir cantaranu cortini per i zitelli

I Teatri di a cità di Izmir cantaranu cortini per i zitelli
I Teatri di a cità di İzmir cantaranu cortini per i zitelli

U primu teatru di i zitelli di u Teatro Municipale Metropolitana di İzmir (İzBBŞT) "Robinson Learns to Dance" incontrerà u so publicu u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli. Dopu à a premiere, u ghjocu pò esse vistu in İzmir Sanat per tutta a stagione.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI Teatri di a Città Metropolitana di İzmir (İzBBŞT), chì sò stati fundati cù a visione di fà di İzmir una cità di cultura è d'arte, è chì u Direttore Artisticu Generale hè Yücel Erten, si presenta per i zitelli cù "Robinson hè Learning to Dance" dopu trè drammi consecutivi. Pianu di dà un rigalu à i zitelli cù a dramma chì serà presentata u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, IzBBŞT continuerà à esse nantu à u palcuscenicu cù stu ghjocu per tutta a stagione.

Hatice Altan hè u direttore di a dramma scritta da u dramaturgu svizzeru Hansjörg Schneider è tradutta in turcu da Namık Ünlü è Cemal Ünlü.

Gratuitu u 23 d'aprile

A premiere di u ghjocu, chì spiega l'impurtanza di l'amicizia, è chì a musica è u ballu sò trà i più belli culori di a vita, serà gratisu u 23 d'aprile. I biglietti per i drammi chì saranu messi in scena dopu à u 23 d'aprile seranu dispunibili in u box office è in izmirsehirtiyatrolari.com.

Circa u ghjocu

Robinson, chì hà naufragatu in l'isula, si dichjara presidente di l'isula è pruibì a musica, u ballu è u cantu. Robinson, chì hà fattu amicizia cù un lucale ch'ellu hà scontru in l'isula, hà chjamatu stu stranieru "Veneri" è vulia crià cum'è un suldatu cum'è ellu. Ma Venneri, chì hà campatu liberu per anni, scappa di sti pressioni. Lasciatu solu solu cù a fuga di u venneri, Robinson cumencia à pensà à e pressioni è pruibizioni. Pentitu, Robinson cerca u venneri cù Huligali Bird è Parrot, chì hà perseguitatu prima perchè cantavanu è ballavanu. Rialisendu u valore di a libertà è a creatività grazia à u venneri, Robinson ùn vole micca lascià l'isula induve era infelice prima perchè hè cuntentu avà.

İzBBŞT cuntinueghja à scuntrà u so publicu cù Azizname, Tavşan Tavşanoğlu è Mor Salvar plays.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*