İzmir piglia u primu passu per a trasfurmazioni verdi in a produzzione

Izmir piglia u primu passu per a trasfurmazioni verdi in a produzzione
İzmir piglia u primu passu per a trasfurmazioni verdi in a produzzione

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà assistitu à a riunione introduttiva di u Programma di Sustainability Envoys for Professionals. U presidente Soyer hà dettu: "PROSEP rinfurzà ancu a dirigenza di İzmir in u sviluppu sustenibile".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à a riunione introduttiva di u Programma di Envoys di Sostenibilità per i Prufessiunali (PROSEP), chì hè stata iniziata in İzmir cù l'obiettivu di a trasfurmazioni verdi in a produzzione. Associazione di i ghjovani imprenditori di l'Egeu (EGİAD) Parlendu à a riunione tenuta à u Centru di l'Attività Soziale è Culturale (Sinagoga Storica Portuguesa), u presidente Tunç Soyer, "Oghje avemu principiatu u Prugramma Prufessiunale Sustainability Envoys per i prufessiunali di u mondu cummerciale, o PROSEP in corta. PROSEP, chì si terrà inseme cù l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu è a Rete di Sviluppu Urbanu Sostenibile di İzmir, rinfurzà ancu a dirigenza di İzmir in u sviluppu sustenibile ".

A riunione hà participatu u deputatu İzmir Özcan Purçu di u Partitu Populare Republicanu (CHP), u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş, u presidente di u Cunsigliu di a cità di İzmir Prof. Dr. Adnan Akyarli, EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di u Cunsigliu, EGİAD L'ex presidente di u Cunsigliu di Cunsigliu è u Mondu di l'Affari per Obiettivi, Şükrü Ünlütürk, è rapprisentanti di u mondu cummerciale anu assistitu.

"I scorecards di sustenibilità seranu presentati cù scorecards dettagliati"

Dichjarà chì unu di i scopi principali di PROSEP hè di assicurà l'integrazione cù l'accordu verde di l'Unione Europea, u presidente Soyer hà dettu: "Cù PROSEP, sustenemu i prufessiunali chì participanu à stu prucessu di armonizazione. Stu prugramma di supportu hè custituitu da furmazione teorica in faccia è attività interattive per l'imprese chì volenu avanzà in a sustenibilità. PROSEP serà implementatu da esperti è accademichi cù l'esperienza necessaria in l'industria. In cunfurmità cù i furmazioni da esse tenuti in maghju è ghjugnu, i scorecards di sustenibilità di u mondu cummerciale nantu à a strada di l'integrazione di l'UE seranu revelati cù rapporti detallati.

"Possa stu viaghju purtà indizi impurtanti per tutta l'umanità"

Enfatizendu chì a cumunità internaziunale evoluzione rapidamente versu una "sucità mundiale" cù l'effettu di a pandemia è a crisa climatica, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Stu prucessu di cambiamentu glubale impone senza dubbitu novi compiti à e cità. E cità anu bisognu di pruduce suluzioni veloci è innovatori in fronte di prucessi cum'è guerri, migrazioni, crisa climatica è miseria prufonda. Questu aumenta ancu u valore è l'impurtanza di e cità per assicurà u futuru di u nostru pianeta. Inoltre, e cità formanu avà relazioni transfrontaliere è rete internaziunali. A cunniscenza di a crescita cù frontiere o guerri più grandi dà a strada à un mondu di cità basatu annantu à un futuru cumunu, a cooperazione è a spartera. Benessere, ghjustizia è armunia cù a natura sò i diversi pilastri di stu cambiamentu universale. Parechje cità sviluppanu prughjetti pionieri in questi trè spazii. Per esempiu, avemu cuminciatu à implementà u prughjettu Cittaslow Metropol, chì hè alimentatu da a cultura circular è l'economia circular in İzmir. Tutti i travaglii chì realicemu per İzmir sò parti di sta nova comprensione di l'urbanismu. Credu di tuttu u core chì u Prugramma di l'Envoys di Sostenibilità Prufessiunali, chì ci riunisce oghje, pruducerà risultati inestimabili per ottene stu scopu. Cù sti sentimenti, u co-direttore di PROSEP EGİAD, a Piattaforma di u Mondu di l'Affari per i Obiettivi è i mo culleghi in a Rete di Sviluppu Urbanu Sostenibile di Izmir cù tuttu u mo core. Spergu chì stu viaghju purterà indizi impurtanti micca solu per Izmir, ma ancu per tuttu u nostru paese è tutta l'umanità, è cuntinuemu stu sviluppu inseme ".

"Avemu scontru cù a nostra municipalità metropolitana di Izmir nantu à i valori cumuni"

EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu:EGİAD Cum'è noi, focalizemu tutti i nostri sforzi nantu à a sustenibilità nantu à questu scopu di crede in l'ambiente, crede in e persone è in u futuru. Ogni imprenditore, ogni ufficiale publicu, ogni studiente è maestru chì pudemu pensà hè un investimentu in u futuru per noi. Avemu ancu scontru cù a nostra Municipalità Metropolitana di Izmir, a Rete di Sviluppu Urbanu Sostenibile di Izmir, nantu à i valori cumuni. PROSEP hè esattamente un prugramma cuncepitu per sparghje sta credenza è cambià a mentalità in u mondu cummerciale. Iè, diceremu à tutti i prufessiunali chì tocchemu è à ogni istituzione di stakeholder chì pudemu ghjunghje, quantu vitale hè veramente u prublema ".

"Avemu un presidente di bronzu"

EGİAD L'ex presidente di u Cunsigliu Consultivu è u presidente di u mondu cummerciale per i scopi Şükrü Ünlütürk hà dettu: "Mi sentu assai furtunatu cum'è citadinu di İzmir. Perchè avemu u sindaco di Tunç è i merri di u distrittu chì si sò curati di sta questione ». Şükrü Ünlütürk hà enfatizatu chì l'accordu verde di l'UE hè una strategia di crescita è hà fattu una presentazione nantu à e cause è e cunsequenze di a crisa climatica.

Cosa hè PROCEP?

Rete di Sviluppu Urbanu Sostenibile di İzmir (İzmir SKGA), chì u secretariatu hè realizatu da İzmir, è EGİAD Cù PROSEP, chì hè statu realizatu in cuuperazione cù l'Associu di i ghjovani imprenditori di l'Egeu, hè destinatu à integrà u mondu cummerciale cù l'Accordu Verdi di l'Unione Europea è à creà ambasciatori di sustenibilità chì guidanu u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*