A biblioteca di ricerca di a cultura Roma hè stata aperta in İzmir

A biblioteca di ricerca di a cultura romana hè aperta in Izmir
A biblioteca di ricerca di a cultura Roma hè stata aperta in İzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Biblioteca di Ricerca di Cultura Roma, a Casa di Fata, u Centru di i zitelli è di a ghjuventù (ÇOGEM) è u Centru di Corsi di Fabbrica Vocational, chì era prumessu da . Parlendu à a ceremonia in Yenişehir, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì i Roma sò una parte integrante di İzmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer L'8 d'aprile, u ghjornu mundiale di a Roma, a Biblioteca di Ricerca di Cultura Romani, a Casa di Fata, u Centru di i zitelli è di a ghjuventù (ÇOGEM) è u Centru di Corsi di Fabbrica Vocational sò stati inaugurati in Yenişehir. Presidente di l'inaugurazione Tunç SoyerIn più di u deputatu CHP İzmir Özcan Purçu è a so moglia Gülseren Purçu, i deputati CHP İzmir Tacettin Bayır è Ednan Arslan, u clarinetista Hüsnü Şenlenmeyer, u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, u presidente di l'Università Internazionale di l'Unione Europea Romana Orhan Galjui. U prufessore Mozes Heinschink, rapprisentanti di l'associazioni rom, rapprisentanti di partiti pulitichi, capi è citadini anu assistitu.

Soyer: "Bona furtuna à tè"

U presidente Soyer hà dettu: "A vita hè cara, inflazione, guerra, crisi ... Ma ùn pudemu micca è ùn avemu micca scurdatu u ghjornu mundiale di u rumanzu. Bona furtuna à voi. Cumu pienghje u clarinettu, cumu si intreccia u fondu di a cestera, cumu i tamburini è i tamburini rumbanu, è cumu sta vita murtale hè cusì divertente è campata cun sincerità. S'ellu ùn ci fussi i mo fratelli Roma, ùn l'avemu saputu è ùn avariamu lasciatu sta vita senza amparà nimu. Allora, i mo belli fratelli, sò cuntentu di avè voi. Sò i più belli culori di Izmir. Sapemu chì parechji di i mo fratelli Romani ùn ponu micca esercità i so diritti più basi nantu à una basa uguali cù l'altri citadini o affruntà ostaculi. Manca l'accessu à i servizii più basi in i campi di l'educazione, l'impieghi, l'alloghju, a salute è i servizii suciali. Ùn vi preoccupate fratelli. Cum'è l'aghju sempre statu, da avà da avà seraghju sempre à fiancu à voi. A nostra municipalità metropolitana continuarà à fà tuttu ciò chì pò per cumpensà e vostre carenze ".

"A nostra parolla quist'annu hè l'accademia di musica"

Dà una nova bona nutizia à i citadini romani, u presidente Soyer hà dettu: "Ogni volta chì mi scontru cù Roma, vecu una luce scintillante in i so ochji. Pensu chì a luce hè assai preziosa per l'umanità. Forsi u sicretu di parechji prublemi chì ùn pudemu micca risolve oghje hè oculatu in quella luce. Hè per quessa chì stu centru hè assai significativu micca solu per i nostri fratelli Roma, ma ancu per tutti noi. Grazie à stu centru, tracciaremu quella lumera è a farà sparghje in ogni locu. Hüsnü Şençiler hè ancu cun noi oghje. Facciu una prumessa ogni 8 d'aprile. A nostra prumessa l'annu passatu era questu edifiziu. A nostra parolla quist'annu hè l'accademia di musica. Purteremu un'accademia di musica in İzmir cù u mo fratellu Hüsnü.

Purçu: "Biblioteca Roma apre per a prima volta in Turchia"

U deputatu CHP İzmir, Özcan Purçu, hà dichjaratu chì i Rom sò a più pacifica, a più vicina à a natura è a sucietà più amante in u mondu è hà dettu: "Quandu guardemu à a storia, i Rom sò una razza antica chì usa a lingua antica di u mondu è esiste tutti. nantu à u mondu. Tuttu ciò chì volenu hè di campà in libertà. I nostri sindaci scrivenu a storia in Izmir. Per a prima volta in Turchia, a biblioteca di i Roma apre. CHP è Tunç SoyerHè assai chjaru chì a Turchia guarda à tutti i segmenti cù una cunniscenza statale uguale è suciale. U nostru presidente Tunç SoyerGrazie mille ", disse.

Galjus: "Hè cum'è di novu in casa"

Orhan Galjus, presidente di l'Unione Internazionale Roma Europea, hà dettu: "Mi sentu cum'è ch'e aghju tornatu in casa. Stu centru ùn hè micca solu una biblioteca, hè pienu di cori, pienu di pace, pienu d'umanità. Questu serà solu u principiu. Queste biblioteche cresceranu è si multiplicanu. Hè cusì chì celebremu u ghjornu mundiale di i rumanzi. Noi Rom dicemu: "U mondu hè a nostra casa, simu u mondu".

Batur: "Questu hè un principiu"

U sindaco di Konak Abdul Batur hà dettu: "Stu studiu nantu à u sviluppu di a cunniscenza è u trasferimentu à e generazioni future hè statu veramente eccellente. Prima di tuttu, u nostru sindaco Tunç Soyer"Grazie", disse.
Dopu à l'apertura, u presidente Soyer hà visitatu a biblioteca cù i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*