Una opportunità di vacanze "Candy" in Izmir!

Una opportunità per una festa cum'è u zuccheru in Izmir
Una opportunità di vacanze "Candy" in Izmir!

Hè pussibule per e persone di tutti i gruppi di redditu per passà un ghjornu di 5 piacevuli in un puntu sfarente di a cità, senza spende troppu. Eccu l'uppurtunità per una vacanza "cum'è caramelle" in Izmir!

Una settimana piacevule li aspetta per passà a festa di Ramadan in Izmir. Ci hè parechje scelte in Izmir chì ponu aduprà u tempu chì resta da e visite di vacanze. E strutture è e zone di recreazione purtate à a cità da a Municipalità Metropolitana di Izmir vi offrenu una vacanza alternativa durante e vacanze. Cullà in cima cù a funivia è fighjulendu a cità da una vista d'uccello, passendu ore di gioia in u Parcu di Fauna di İzmir, piglià i primi colpi di a stagione in Urla Sand Sea Beach o avè un deliziosu colazione à u Nefes Restaurant in İzmir Marina sò. solu uni pochi di l'opzioni.

Eccu un pianu di vacanze alternativu chì aghjunghje un culore diversu à u vostru ogni ghjornu:

Fighjendu Izmir da a funivia

A funivia hè una di e strutture turistiche più impurtanti di a cità cù a so vista di u Golfu è di u lavu di diga. Balçova Cable Car Facilities, chì in particulare i zitelli mostranu un grande interessu, hè ancu un favuritu di quelli chì venenu da fora di a cità. A funivia, chì opera trà 12.00:20.00 è 25:5 ogni ghjornu eccettu u luni, costa XNUMX TL. Ùn ci hè micca carica per i zitelli di XNUMX anni è sottu. Grand Plaza A.Ş. gestisce e strutture in l'area di recreazione chì appellu à tutti i gusti è i budget. Ci sò pancakes nantu à a terrazza d'osservazione orientali cù una vista di a baia, è snacks nantu à a terrazza d'osservazione occidentale cù una vista di u lavu di diga. E persone di Izmir chì volenu fighjà u tramontu in i pini, in particulare in a sezione di terrazza di u caffè di campagna di dui piani, ponu ancu ghjunghje à l'aperitivi è e bevande calde è fresche. In u Park Café, chì hè stata creata accantu à l'area induve si trova u parcu di i zitelli, ci sò cibi cum'è ghjacciu, caramelle di cuttuni è granu cottu chì attraeranu l'attenzione di i zitelli. Mentre i variità grillati sò offerti à l'invitati in u Grand Cafe, i fast food è e bevande calde friddi sò venduti in Budak Cafe. In a "Meat House" stabilita à a cima di a facilità, un serviziu di barbecue cuntrullatu hè offertu. Pudete avè una festa ecunomica cocendu i variità di carne è i prudutti di delicatessen chì cumprà da a casa di carne in i barbecue chì sò illuminati per voi.

Primi colpi à Urla Sand Sea Beach

Organizata è messa in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, u chilometru Urla Sand Sea Beach serà u preferitu di i vacanzieri di ogni ghjornu. Urla Sand Sea Beach hè una alternativa chì pò attirà l'attenzione di e persone di İzmir chì volenu rinfriscà in l'acque blu in vacanze cù l'aumentu di a temperatura di l'aria. U primu blu in Izmir Bay bayraklı A spiaggia, chì hè longu 1 chilometru di Sand Sea Beach, attrae l'attenzione di i citadini è di i vacanzieri cù u so parcu di ghjoculi d'acqua, parchi di ghjoculi per i zitelli, camini per caminari è ciclisti, caffetterie, spazii verdi è regulamenti per i disabili.

Una zona di recreazione gigante creata nantu à a costa di circa 65 mila metri quadrati in a regione di u Mare di Sabbia di Atatürk Mahallesi in Urla, da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata implementata cum'è "senza ostaculi". Ci sò rampe chì si estendenu à u mare per chì tutti i citadini anziani è disabili chì venenu à Kum Sea Beach ponu entre in l'acqua più facilmente. A spiaggia, chì pò esse usata cunfortu è sicura, include ancu spazii per u sole, toilette cumpletamente automatiche, cabine di doccia è cambiate, unità di cibo è bevande è un parcheghju di 300 vitture in cunfurmità cù i criteri di cuncepimentu senza barriere.

Attraversu l'attenzione cù i so arrangiamenti paisaghjistici, Urla Sand Sea Beach hà una strada di bicicletta è spazii cù equipaggiu sportiu è corde per arrampicata. Ci hè ancu a prima biblioteca di spiaggia publica di Turchia in a spiaggia.

Parcu faunisticu è Santuariu d'uccelli

U Parcu Naturale di a Vita di İzmir, chì accoglie più di 425 1500 animali di più di centu spezie è più di 250 spezie vegetali nantu à una superficie di 10 mila metri quadrati, continuerà à accoglie i so visitatori durante a longa vacanze. Duranti sta visita, chì farà piacè i zitelli soprattuttu, vi ricumandemu di passà in a sezione induve si trova a bella famiglia di elefanti è vede İzmir, u primu elefante asiaticu natu in Turchia, è u so fratellu Deniz. Puderete fighjulà e criature esotiche in u Centru Tropicale, a giraffa, zebra, ippopotami è struzzi da u ponte di osservazione in a Savannah Africana, è pudete vede l'animali salvatichi chì viaghjanu liberamente in i so rifugi spaziosi. A tarifa d'ingressu à u Parcu Naturale di İzmir hè di 5 TL per adulti è XNUMX TL per i studienti.

Inoltre, mentre site in Sasalı, pudete ancu fà una fermata in a Foresta Urbana è u Santuariu d'Uccelli İzmir ghjustu accantu à u Parcu Naturale di a Vita.

L'indirizzu di a pace: İnciraltı Urban Forest

L'area di 622 decare in İnciraltı, chì una volta era usata cum'è un locu di dumping di macerie, hè avà diventata una magnifica furesta urbana cù decine di millaie d'arburi. A ghjente di İzmir, scappendu da u stress di a vita di a cità, vive in un paradisu in a Foresta Urbana di İnciraltı.
I camini di passeggiata è ciclismu creati in a zona 3,5 volte a dimensione di u Kültürpark, chì si stende da u molo Üçkuyular à u Capu Yenikale, diventenu un puntu di tappa assai speciale induve a ghjente di İzmir, scappendu u stress di a vita di a cità, riposa è rilassate. Per una vita sana, ùn ci hè micca megliu scelta per una caminata matina è u colazione cù a vostra famiglia à l'ombra di l'arburi.

L'indirizzu di u gustu hè "Breath"

"Nefes Restaurant", operatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, si trova in a Marina di Izmir à u puntu induve Üçkuyular scontra İnciraltı; Accoglie a ghjente di Izmir cù a so magnifica vista di u mare accumpagnata da gabbiani, cormorani è pelicani. "Nefes Restaurant", chì aghjunghje una dimensione sfarente à i vostri palati, arrubba u core di i so visitatori cù u so menu. A prima tappa per quelli chì brama i frutti di mare hè u "Nefes Restaurant" in Izmir Marina. Stu ristorante di dui piani palesa u so gustu aghjunghjendu interpretazioni muderne à i gusti classici! Servindu in un locu squisitu in Izmir Marina, in a cità, ma in una atmosfera cum'è fora di a cità, "Nefes" offre i so sapori in quattru cuncetti diffirenti. Nefes Restaurant, Cafè, Bar è Deck. Serve finu à 24.00, sette ghjorni à settimana. Ùn ci hè bisognu di discutiri i sapori chì preparanu cù u so staffu amichevule è u serviziu qualificatu è a squadra di cucina.

I sapori di l'Egeu chì accompagnanu i frutti di mare

In u ristorante Nefes cù una capacità di 200 persone, i sapori naturali è di qualità di e prelibatezze lucali di l'Egeu sò pruposti cum'è "sevketi bostan cù mandarini in oliu d'oliva pressatu à freddo", "fiori di zucchini ripieni cù crema di latte", "pasta di zucca creta di noce" . U risturante offre ancu classici indispensabili da i frutti di mare di ogni ghjornu è ricchi secondu a stagione; Hè un candidatu per chjappà i palati di i so invitati cù "brochette di lagos", "barre di mare", "delizia turca daurata in salsa di limone è burro" è opzioni speciali di u menu. In i dolci, i zucchini cù tahini sò boni per l'ochji è u stomacu. Perchè u dessert di zucca hè unu di i dolci chì cuntenenu alta fibra. Per quessa, hè unu di i dolci più faciuli di digerirà.

L'odore di u mare, a pace di u turchinu

Nefes Cafe hà una capacità di 250 persone è serve trà 08.00-24.00. Quì, pudete beie u vostru caffè, tè è tastà deliziosi croissants in presenza di u mare è di u turchinu. Ci hè parechje scelte quandu avete fame; Puderete un sandwich friddu assai spiciale, una varietà di pizza, un bonfrit cù furmagliu fusu, o un Nefes Hamburger cù vitella cù verdura caramellata nantu à u pane brioche. U menu hè abbastanza riccu, da toast à pasta. Ci hè carne, ci hè ancu verdura.

Ideale per allevà u stress di u ghjornu

À Nefes Bar cù una capacità di 150 persone, pudete inizià u vostru piacè accumpagnatu da tonalità di chitarra nantu à l'erba trà 16.00-24.00, cù birra ghiacciata è calamari croccanti, è allevà u stress di u ghjornu. Questu Nefes Marina, chì hè un candidatu per esse un locu indispensabile per a ghjente di Izmir in tutti i quattru stagioni, hè ancu un destinazione frequente per i ghjovani.

Snack

À Nefes Güverte, chì hà una capacità di 100 persone è serve trà 12.00-24.00, pudete tastà squisite delizie di strada cum'è "kokoreç di frutti di mare", "nirvana di gamberetti", "pesce croccante in baguette".

Da un capu à l'altru cù "Bisim"

Ùn hè micca bisognu di cumprà una bicicletta per esse liberu pedalendu è viaghjà intornu à İzmir da una estremità à l'altra à u mare. Fornendu u serviziu cù 60 fermate, 890 biciclette è 1020 parcheggi stabiliti da a Municipalità Metropolitana di Izmir, BISIM vi offre questa opportunità in e cundizioni più economiche cù u so sistema di noleggio di bicicletta. Se vulete fà un viaghju piacevule nantu à a strada ciclabile chì si stende da Güzelbahçe à u Santuariu d'uccelli, pudete uttene sta chance andendu à a stazione BİSİM più vicina. Basta à pagà solu 5 TL per una ora è 7 TL per una bicicletta tandem. "E strade sò avà Bisim" per avè infurmazioni più dettagliate nantu à u sistema chì hà partitu. http://www.bisim.com.tr Avemu cunsigliatu per visità

Micca senza vede Sığacık Kaleici

Cù a cooperazione di a municipalità metropolitana di Izmir è a municipalità di Seferihisar, Sığacık hè diventata a stella brillanti di u turismu cù e case Kaleiçi chì i visi sò cambiati in un mumentu. E case Kaleiçi, induve a vita cuntinueghja dapoi u 1500, hà acquistatu un aspettu completamente diversu cù u prughjettu di risturazione. Dopu a rinuvazione di 220 case in Sığacık Kaleiçi, a regione hè stata inundata di visitatori. A municipalità metropolitana di Izmir hà riorganizatu a spiaggia di Seferihisar, chì hè stata affettata da u terrimotu di Izmir u 30 d'ottobre di u 2020. Nantu à a spiaggia, chì hè stata dannata da u disastru di u tsunami, a petra di granitu hè stata posta invece di u pavimentu di cimentu nantu à u veiculu è a passerella. Per cunnette e barche più facilmente è per impediscenu chì u mare s'inundassi in u tempu ventu, u cimentu invechjatu in l'acqua hè statu rinnuvatu è u pavimentu hè statu risuscitatu cù cimentu Kronman. L'opere nantu à a spiaggia, chì anu acquistatu un aspettu mudernu cù u paisaghju è l'illuminazione decorativa, custavanu 6,5 milioni di lire. Inoltre, u Dipartimentu di Parchi è Giardini hà fattu un accordu di zona verde intornu à Kaleçi. 23 alivi è lilli, più di 2 mila piante sò stati piantati. Se ùn l'avete ancu vistu, vi cunsigliemu di andà in Sığacık in queste vacanze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*