Eroe Gendarme Conquista i Cori di i zitelli à l'ora di u sorrisu è di u ghjocu

Eroe Gendarme Conquista i Cori di i zitelli à l'ora di u sorrisu è di u ghjocu
Eroe Gendarme Conquista i Cori di i zitelli à l'ora di u sorrisu è di u ghjocu

U persunale di a gendarmeria viaghja ogni centimetru di e zone residenziali in a cità, in particulare in i zoni rurali, è attraversa strade nevicate è fangose ​​per rinfurzà a so cumunicazione cù i zitelli. Regalanu ghjoculi, robba, scarpi è cartoleria à i zitelli chì scontranu in e scole rurale è i quartieri chì visitanu.

I zitelli chì aspettanu a gendarmeria in i ghjorni di visita sò felici di passà u tempu cù i so fratelli è surelle militari, ghjucanu diversi ghjoculi cum'è football è volleyball in i scoli è in e strade. Kahraman Mehmetçik hè ancu aspittendu i ghjorni di scontri cù i zitelli, chì chjamanu Smile and Play Time.

I giandarmi cercanu dinò suluzioni à i prublemi di e donne rurale

Cumbattimentu di a Violenza Domestica I zitelli Chief Gendarmerie Petty Officer Primu Sergente Tuğba Güven è i Mehmetçiks chì l'accompagnanu dicenu à e donne è à i zitelli nantu à l'Applicazione di Supportu di e Donne (KADES), chì hè stata implementata da u Ministeru di l'Affari Interni in 2018, induve andanu. Grazie à u dialogu chì anu stabilitu cù i zitelli, a gendarmeria hà scontru cù parechje famiglie in un annu, ascultendu i prublemi di e donne in l'insediamenti rurali chì andavanu, cerchendu suluzioni è dendu u missaghju ch'elli eranu cun elli in casu di pussibule. prublemi. In l'ultimu annu, i squadre anu distribuitu circa 5 mila ghjoculi è cartoleria à i zitelli di e famiglie in bisognu, hà ancu donatu vestiti è scarpi.

I studienti aspettanu u persunale di gendarmeria

U staffu di a gendarmeria, chì ghjoca cù i zitelli per ore è abbraccia i studienti à l'addiu quand'elli partenu da ogni scola, diventa l'eroi di u core di i zitelli, in u quadru di a so visita, e squadre di gendarmeria anu visitatu un quartiere à 230 chilometri da a cità. centru, è l'imaghjini culuriti emergenu durante u partitu di volleyball chì anu ghjucatu cù i studienti in u giardinu di a scola. In u shootout di penalità, i studienti chì vulianu marcà un gol contr'à un persunale militare chì attraversò a linea di u gol ricivutu applausi da i so prufessori quandu anu dettu: "Se vincemu, vulemu torta".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*