U distrettu di Susuz di Kars diventerà un granagiu grazie à İzmir

U distrittu di Karsin Susuz diventerà un granagiu grazie à Izmir
U distrettu di Susuz di Kars diventerà un granagiu grazie à İzmir

Susuz hà ringraziatu à a Municipalità Metropolitana di Izmir per u sustegnu di 105 tunnellate di sementi, chì sò acqua di vita, à u distrittu Susuz di Kars, chì hè in lotta cù a seca. U sindaco di Susuz, Oğuz Yantemur, hà dettu: "Susuz serà un granagiu grazie à u mo sindaco di Tunç, İzmir è altre municipalità".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA sulidarità agricula chì hà crisciutu cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" hà righjuntu u distrittu Susuz di Kars. U sindaco di Susuz, Oğuz Yantemur, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per u sustegnu di a lotta contru i danni in a produzzione per a siccità cù una donazione di 105 tunnellate d'orzu è di granu. In Susuz, induve ci era una siccità estrema l'annu passatu, i agricultori ùn anu pussutu suminà questu annu, perchè ùn puderanu micca coglie i grani di sementi.

"Soyer era u coordinatore di u prugettu"

Oğuz Yantemur hà dichjaratu chì u presidente Soyer attribuisce una grande impurtanza à u Prughjettu di Supportu di Sementi è hà dettu: "Hà fattu ellu stessu a coordinazione di u prugettu. I sementi chì vede quì oghje sò stati mandati à Susuz da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Hè stata datu à l'agricultori per a distribuzione. Ci sò 55 tunnellate di granu è 50 tunnellate di sementi d'orzu quì. In novu, cuntinuemu à cumprà sementi da e municipalità di u distrittu di İzmir. L'aiuti di sementi cuntinueghjanu à vene da i nostri altri cumuni. Dopu à u 15 d'aprile, sparteremu e sumente à i paisani è lasciaremu piantà », disse.

Hè impurtante di avè u granu di pane

Enfatizendu chì i graneddi sò puliti, Yantemur hà dettu: "Nisuna altra sumente hè stata mischjata in questu. Questu aumenta ancu a produzzione. Inoltre, questu hè una varietà di granu di pane. Questu hè ancu assai impurtante. In un tempu quandu i prezzi di l'alimenti anu aumentatu tantu, l'impurtanza di e sementi di pane hè in crescita. U nostru populu risponde à i so bisogni è di i so animali in l'invernu. Questu ci rende ancu felici. Spergu chì torneremu à i nostri vechji tempi ", disse.

A semente è a terra si scontranu in u clima di festa di primavera

Yantemur cuntinuò e so parolle cusì: "Quest'annu, avemu a pianificazione di riunisce sementi è terra in Susuz, in l'umore di una festa di primavera. Vogliu ringrazià u mo presidente Tunç è i so culleghi. Susuz serà u granariu di u mo presidente Tunç, grazia à İzmir è altre municipalità. Avemu pensatu à ripiglià a stessa quantità di sementi chì demu à i agricultori è purtà stu travagliu à un livellu più altu l'annu prossimu.

Cù a chjama di u sindaco Soyer in l'Assemblea, 25 tunnellate di sustegnu seranu furnite da e municipalità di u distrittu. Ministru Tunç Soyeravia purtatu u sustegnu di sementi à Susuz à u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir cù un codice d'emergenza.

I pruduttori, invece, sò cuntenti di a sulidarità

Susuz Kazım Karabekir Neighbourhood Mukhtar Kurtuluş Kindan: "Rispondendu à a campagna di sustegnu di sementi iniziata da u nostru presidente Oğuz Yantemur, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, u sr. Tunç SoyerTi ringraziemu è a ghjente di Izmir. I sementi chì sò stati mandati sò 25 per centu più efficaci è sementi certificati. Spergu chì questu annu serà più fruttu di l'annu passatu ".

U capu di u quartieru İnönü Ahmet Mahmutoğlu: "Quaddu Allah sia cuntentu di u nostru sindaco per u so sustegnu. Ti ringraziemu. L'avemu aspittatu da l'affari di Susuzlu, ma ùn hè micca successu. Chì Allah sia cuntentu cù u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir è u populu di Izmir. Queste sementi sò 25 per centu di qualità megliu ".

Susuz İnkılap, Capu di Distrettu İsmet Okat: "Avemu ricevutu aiutu da a nostra municipalità surella, a Municipalità Metropolitana di İzmir, quist'annu per via di a siccità. Aiutò dandu u granu è l'orzu cum'è l'ultimu aiutu. Chi diu ti benedica. Se l'affari avianu aiutatu, nimu ùn averia fattu un sonu. A municipalità metropolitana di Izmir hà fattu grandi cuntributi. Piantaremu quist'annu è andemu megliu in l'anni à vene. Grazie à tutte e municipalità CHP chì anu aiutatu. In particulare u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerTi ringraziu in particulare assai. Hà visitatu u nostru distrittu 1 annu fà. Grazie à tutta a vostra squadra. Hà prumessu chì ci aiutava quì è li hà cumpletu tutti.

U pruduttore Atif Lizor: "Avemu cultivatu verdura quì in Kars dapoi anni. Avemu serre. A campagna d'aiuti iniziata da u nostru presidente è merri hà da guidà u ritornu di i paisani. Questu serà u granagiu è spergu chì l'annu dopu a nostra pruduzzione serà alta. Sta sumente pianta circa 5 mila ettari di terra. Ùn pudemu micca truvà ancu 5-6 sacchi di granu. Questu serà ancu un incitamentu. Ci era una orientazione à l'avena, avà ci sarà una orientazione à u granu è l'orzu. Vicu cum'è un incitamentu per vultà à a terra irrigata. Questu hè un passu. Hè una vittoria per questu granu per esse certificatu. Indipendente, avemu bisognu di sapè u nome di a sumente. Avemu bisognu di cunnosce a sumente per pudè ottene un rendimentu annu dopu. U nostru pòpulu ampararà e so caratteristiche genetiche cum'è seminanu. Se paragunemu questu cù questu annu, sariamu sbagliati. Avemu bisognu di ricunnosce è nutà e sementi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*