Chì ghjè a servitù è a pruprietà di u pianu? Chì sò e Differenze trà a servitù di pavimentu è a pruprietà di u condominiu?

Cosa hè a servitù di pavimentu è a pruprietà Chì sò e diffarenze trà a servitù di pavimentu è a pruprietà di u pianu
Cosa hè a servitù di pavimentu è a pruprietà Chì sò e diffarenze trà a servitù di pavimentu è a pruprietà di u pianu

A pruprietà di una casa offre diversi vantaghji cum'è un valore aumentatu, un ingressu passivu è un altu standard di vita per quelli chì volenu investisce u so risparmiu. Di sicuru, per prufittà di sti privilegii, hè necessariu di attentu à certi prublemi. I cuncetti di a servitù di u condominiu è a pruprietà di u condominiu, chì sò dichjarati in l'atti di titulu, sò in prima linea.

Cosa hè a servitù di pavimentu?

A servitù di custruzzione hè l'attu di titulu pigliatu durante a custruzzione di un edifiziu è esprime i diritti di pruprietà di l'azionisti. Stu attu di titulu hè stabilitu per permette a vendita di sezioni indipendenti in edifici in costruzione. In cunsiquenza, u dirittu di pruprietà di l'azionisti hè determinatu secondu a parte di a terra in l'atti di titulu cù servitù di condominiu.

Cosa hè a pruprietà di u condominiu?

A pruprietà di u condominiu hè l'attu di titulu creatu per ottene un permessu di residenza per ogni sezione indipendente di l'edificazioni finite. Dunque, l'unità indipendenti di l'edificazioni di condominiu cum'è appartamenti, buttreghi o magazzini guadagnanu un attu di titulu propiu.

Chì sò e Differenze trà a servitù di pavimentu è a pruprietà di u condominiu?

Qualificazioni di l'attu, chì esprimenu u dirittu à a pruprietà, sò assai impurtanti trà e cose da cunsiderà quandu cumprà una casa. Per quessa, prima di fà un investimentu immubiliare, hè utile cunnosce e sferenze trà a servitù di u condominiu è a pruprietà di u condominiu.

  • A diferenza più basica trà a servitù di u pianu è a pruprietà di u condominiu hè u certificatu di occupazione. Mentre ùn ci hè micca permessu di occupazione in l'edificazioni cù servitù di pavimentu, stu permessu hè trà e cundizioni più impurtanti per a transizione à a pruprietà di u condominiu.
  • In a servitù di a custruzzione, u dirittu di a pruprietà hè dichjarata in quantu à a parte di a terra; vale à dì, tutti i pruprietarii piani in un edifiziu sò datu una parte di a terra nantu à a zona stabilita. In a pruprietà di u condominiu, a natura di a terra hè eliminata è a natura di e sezioni indipendenti in l'attu di titulu hè dichjarata cum'è edifiziu.
  • Siccomu un edifiziu pò diventà un condominiu solu dopu a so custruzzione hè finita, u risicu di ùn esse custruitu in cunfurmità cù u so prughjettu hè eliminatu. In l'edificazioni cù a servitù di u condominiu, per un'altra banda, l'errore di u prughjettu pò accade chì ponu impedisce a transizione à a pruprietà di u condominiu. Questu significa chì ci ponu esse prublemi in u stadiu di appruvazioni quandu pigliate un prestitu di l'alloghju.
  • In u casu di a demolizione di un edifiziu cù una servitù di condominiu, l'azionisti sò attribuiti u dirittu nantu à a parte di a terra specificata in l'attu di titulu, mentre chì i pruprietarii di a pruprietà di u condominiu sò intitulati quant'è e rùbbriche indipindenti chì possedenu in casu di ricustruzzione.

Cumu installà a servitù di pavimentu?

Quandu si tratta di a vendita di l'edifizii chì a custruzzione ùn hè micca stata finita, a quistione di cumu fà una servitù di pavimentu entra in ghjocu. Perchè, per stabilisce una servitù di custruzzione nantu à una pruprietà immubiliare, deve esse cumpletu certi cundizioni. Altrimenti, e rùbbriche indipendenti in e custruzzioni in custruzzione ùn saranu micca venduti.

Cundizioni per a creazione di una servitù di pianu:

  • A custruzzione nantu à a terra ùn deve esse cumpletata.
  • Per chì un edifiziu sia sottumessu à una servitù di custruzzione, e rùbbriche in l'edifiziu deve esse indipindenti è adattati per l'usu staccatu. Cusì, sti unità indipindenti, chì anu a caratteristica di esse registrati in u registru di a terra cum'è una pruprietà immubiliare separata, ponu esse messi in vendita senza prublemi.
  • A servitù di custruzzione ùn hè micca stabilita per certi parti è piani di un edifiziu, ma per tutte e parte chì sò previste per esse custruite in u prugettu in tuttu.
  • Ch'ella sia unu o più di un azionista, l'approvazione di tutti i pruprietarii hè necessaria per stabilisce una servitù di condominiu nantu à una terra.

Documenti necessarii per a creazione di una servitù di pavimentu:

  • Document d'identité du propriétaire de l'immeuble,
  • Foto di passaportu 4 × 6 cm di u pruprietariu di l'immubiliare,
  • Prughjettu architettonicu chì mostra l'esterno di l'edificiu, e so divisioni interni, sezioni indipendenti, spazii cumuni di l'edificiu principale è altri dettagli di u prugettu separatamente,
  • U prughjettu di l'applicazione è u mudellu di custruzzione digitale tridimensionale di u prughjettu architettonicu, chì deve esse dispostu da l'istituzione chì appruva u prughjettu architettonicu,
  • Un documentu di u pianu di gestione chì mostra cumu serà gestitu u bastimentu.
  • U pianu di u situ chì mostra a situazione di l'edifiziu pianificatu in a zona residenziale,
  • Un elencu urdinatu di e sezioni indipendenti cumprese e so azzioni è e qualificazioni in a terra.

Dopu avè preparatu i documenti sopra in tuttu, hè necessariu di dumandà à a municipalità à quale l'edifiziu hè cunnessu preparendu una petizione per l'applicazione di servitù di pavimentu. Stu prucessu di applicazione ùn hè micca sottumessu à i tariffi è i tassi, ma una tarifa di u fondu rotativu hè pagata à e municipalità secondu a tarifa determinata ogni annu. L'applicazioni chì sò valutate positivamente diventanu ufficiali cù un attu emessu à l'Uffiziu di u Catastru, è a servitù di a custruzzione hè finita.

Quandu hè stabilitu a servitù di pavimentu?

Cumu l'esitatu sopra, a servitù di u pianu hè stabilita durante u prucessu di custruzzione di un edifiziu. Per quessa, ùn hè micca pussibule di stabilisce a servitù di u pianu in l'edificazioni chì sò stati cumpletati.

Cumu si pò cunvertisce a servitù di pavimentu in a pruprietà di u condominiu?

Ancu s'è tramindui esprimenu u dirittu di pruprietà, quelli chì volenu pussede una casa sò più dumandati per l'edificazioni di condominiu per ùn affruntà situazioni induve i prestiti di l'abitazione ùn sò micca datu. Allora, cumu si cunvertisce a servitù di a custruzzione in a pruprietà di u condominiu ?

E cundizioni di transizione da a servitù di u pianu à a pruprietà di u pianu sò i seguenti:

  • Prima di tuttu, ùn hè micca pussibule di stabilisce un condominiu nantu à una parte di u bastimentu. Questu hè bisognu di l'appruvazioni di tutti i pruprietarii chì anu u dirittu di servitù; Tuttavia, in casu di disaccordu, sta disputa pò esse risolta andendu in tribunale.
  • Dopu chì tutti i prupietari anu ghjuntu à una decisione cumuna nantu à a transizione à a pruprietà di u condominiu, un permessu di occupazione di l'edifiziu deve esse ottenutu appliendu à a municipalità induve si trova l'edificiu.
  • Se l'edifiziu hè statu finitu in cunfurmità cù u prugettu, a transizione à u condominiu pò esse cumpletata paghendu solu a tarifa di u fondu rotativu, esente da tasse o tasse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*