Signu pusitivu da u Mercatu di l'Exportazione per i Gioielli Made in Kayseri

Signu pusitivu da u Mercatu di l'Exportazione per i Gioielli Made in Kayseri
Signu pusitivu da u Mercatu di l'Exportazione per i Gioielli Made in Kayseri

Ci hè un settore in a fragile ecunumia d'oru turca chì hè statu toccu solu da l'effetti negativi di a crisa: i ghjuvelli. gioielleria Kayseri idealsarraf.com, chì hè in u settore, attira l'attenzione à u fattu chì ci hè un signu pusitivu impurtante in l'espurtazioni di ghjuvelli di u nostru paese.

In fattu, Kayseri hè u primu postu in a produzzione di ghjuvelli è u terzu in l'esportazioni in Turchia.L'industria di ghjuvelli hè cunsiderata una di l'eccellenze più cumpetitive di l'ecunumia d'oru. cusì chì Oru di Kayseri U 70% di a pruduzzioni di ghjuvelli hè per i mercati internaziunali è u 30% restante hè per u cummerciu domesticu.

In u 2022, l'esportazioni di gioielli cunfirmanu a tendenza pusitiva di l'anni passati è cuntinueghjanu à cresce cù un incrementu di + 2021% paragunatu à u listessu periodu di 8,5, grazia à u travagliu duru di parechje cumpagnie di gioielli Kayseri chì sanu à migliurà a qualità. è u disignu.

A più dumanda vene da a Germania è l'Italia

Svizzera, Cina, Germania è Italia sò i paesi chì mostranu a più alta dumanda è cumprà i nostri prudutti di ghjuvelli Kayseri. U mercatu domesticu, chì soffre sempre di a cuntrazione in u cunsumu d'oru, in particulare in i ghjuvelli di lussu, hè assai menu vibrante.

In fatti, i dati presentati in l'ultimu rapportu di l'ufficiali idealsraf.com mostranu chì i prudutti di diamanti è di gioielli pruduciuti in Kayseri tendenu à esse più destinati à i cunsumatori stranieri cun un bonu rapportu qualità / prezzu cumparatu cù quelli pruduciuti in altre pruvince.

I gioielli mostranu u so incantu dapoi l'antichità

I populi cum'è l'Egiziani, Maya è Inca amavanu à adornà cù ghjuvelli preziosi. Micca solu perchè sò simboli di ricchezza è reale, ma ancu per via di e so credenze religiose è superstiziose.

Ancu i Sumeri è l'Etruschi eranu grandi ammiratori di ghjuvelli. Tantu cusì chì anu creatu belli oggetti d'oru è gioielli fatti in manu. ghjuvelli Videndu cum'è sinònimu di u putere, i Rumani anu allora largamente utilizatu l'oru cum'è una moneta di negoziazione per sustene i costi assai elevati di e so campagni militari. In u periodu Bizantinu, i gioielli eranu i primi à travaglià è intaglià petri preziosi cum'è rubini, zaffiri è smeraldi cù una vera maestria.

In u Medievu, Venezia si stabilisce cum'è a capitale di u cummerciu di diamanti. Il vint ensuite à Florence, qui donna du prestige à l'Italie en faisant connaître et apprécier les belles œuvres de ses bijoutiers dans le monde entier. RönesansIn , a moda di "parure" si sparghje, u collana d'oru classicu, bracciale d'oru, orecchini è anellu sò stati purtati da e donne è e reine di ogni corte in Europa.

Transizione da Gold Puru à Gold Plated

In u 19u seculu, i prudutti di ghjuvelli d'oru cuminciaru à esse usatu in u mondu sanu. Grandi dipositi di diamanti sò stati scuperti in Sudafrica, è l'oru in l'America Centrale è Sudamerica. I grandi orfei è gioielli cuminciaru a so attività è sò sempre trà e marche più populari in u mondu oghje. À l'iniziu di u 1900, u muvimentu simbolicu hà inspiratu u disignu di ghjuvelli d'oru.

Case prestigiose, cum'è Bulgari è Chanel, creanu cullizzioni famose chì riferenu à u cubismu di Picasso, chì era assai di moda in quelli anni.

I Sarrafs si estendenu à Kayseri

Oghje, a industria di gioielli, chì mischia diverse tendenze è mode in u mondu sanu, hè rinasce in a pruvincia di Kayseri in u nostru paese. Kayseri cambista di soldi è i gioielli prefiere forme morbide chì sò in grande dumanda in u mondu, mette in risaltu u veru valore di i ghjuvelli.

In i cullezzione muderni, u disignu volte à l'eccentricità, cum'è in a moda, ma i ghjuvelli cù una storia affascinanu i cullezzione chì sò disposti à pagà sume astronomiche per ottene.

Hè per quessa chì parechji articuli di gioielli Kayseri sò cunsiderate un investimentu eccellente, guadagnendu più è più valore cù u tempu per via di a so unicità è rarità.

A petra più cunsigliata in u campu di i ghjuvelli Kayseri hè senza dubbitu l'ughjettu di u desideriu di milioni di donne. hè un diamante.

Di sicuru, quelli d'investimentu sò più ricercati è preziosi cà i ghjuvelli, sempre bellissimi ma di qualità più bassa.

I diamanti Kayseri sò ricunnisciuti è certificati da istituzioni chì guarantiscenu u valore è a resaleability di a petra in cunfurmità cù direttive internaziunali.

Ancu u diamante acquistatu da u ghjuvellu deve esse certificatu da un corpu autorizatu chì descrive e so caratteristiche è l'origine. Hè megliu avè cunsigliatu da u vostru gioielliere Kayseri di fiducia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*