U stabilimentu di produzzione di batterie Koç Holding hà da cuntribuisce à l'ecunumia di u paese

U stabilimentu di produzzione di batterie Koc Holding Cuntribuisce à l'Ecunumia di u Paese
U stabilimentu di produzzione di batterie Koç Holding hà da cuntribuisce à l'ecunumia di u paese

U presidente di u Cunsigliu di a Càmera di Cummerciu di Ankara (ATO), Gürsel Baran, hà dichjaratu chì l'investimentu in l'impianto di produzzione di batterie chì Koç Holding pensa à stabilisce in Ankara farà cuntributi significativi à l'ecunumia di a capitale è di u paese, è hà dettu: "L'economia di u paese. U capitale cuntinueghja à cresce nantu à fundamenti solidi cù l'investimentu, u cummerciu è u turismu ".

U presidente di l'ATO, Baran, hà valutatu l'investimentu in a facilità di produzzione di batterie chì Koç Holding stabiliscerà in Ankara, inseme cù Ford Motor è u fabricatore di batterie sudcoreanu SK On, facendu una dichjarazione scritta.

Dichjarà chì Ankara hà fattu grandi passi in l'industria è u cummerciu in l'ultimi anni 15, Baran hà dettu chì l'investimenti in a produzzione industriale basata nantu à l'alta tecnulugia anu aumentatu in u Baskent, soprattuttu in l'ultimi anni. Nutendu chì u stabilimentu di produzzione di batterie chì Koç Holding pensa à stabilisce hà da fà cuntributi significativi à l'ecunumia è l'impieghi di a Capitale, Baran hà dettu: "Questu investimentu di Koç Holding in a produzzione di batterie hè assai preziosu per u nostru paese è per a nostra Capitale, in questu. prucessu induve a trasfurmazioni à i veiculi elettrici in l'automobile accelera. Una in trè vitture vendute in Europa hè custituita da mudelli elettrici. Hè un investimentu chì aumenterà l'esportazione è l'impieghi di a nostra capitale è a cumpetitività glubale di u nostru paese ".

Dichjarà chì a pandemia è a successiva Guerra Russa-Ucraina anu revelatu l'impurtanza d'esse economicamente autosufficiente, Baran hà dettu chì a Turchia s'hè differenziata positivamente da altri paesi cù a gestione determinata è previsora ​​di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in questu prucessu. Dichjarà chì a Turchia hè vantaghjusa cù i so investimenti, a capacità di produzzione dinamica è a pupulazione ghjovana, Baran hà dettu: "I sviluppi in l'ultimi anni anu dimustratu chì a Turchia pò esse posizionata cum'è u centru di produzzione, fornitura è logistica di u mondu. In questu prucessu, pudemu diventà a basa di u mondu cù investimenti industriali basati nantu à l'alta tecnulugia, in particulare in l'industria di difesa è medica ". disse.

Baran hà ringraziatu u Gruppu Koç, chì hà fattu cuntributi significativi à a vita ecunomica è suciale di Ankara, per stu novu investimentu chì portaranu à Başkent.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*