Una nova strada per dà vita à u trafficu in Konak hè pronta

Una nova strada per dà vita à u trafficu in a Mansion hè pronta
Una nova strada per dà vita à u trafficu in Konak hè pronta

A Municipalità di Konak hà finitu i travaglii stradali nantu à a strada 1148, situata daretu à l'Hospital di Formazione è Ricerca di Tepecik, è l'hà pronta per l'usu. Cunnettendu 1140 Street è Gaziler Street, a nova strada, chì eliminà u prublema di trafficu in corso di a regione per anni, rinvivirà u trafficu bypassendu. A nova strada, chì a municipalità di Konak hà finitu, serà aperta à u trafficu dopu u travagliu di signalizazione di a municipalità metropolitana di Izmir.

E squadre di a Direzzione di l'Affari Scientifici di a Municipalità di Konak anu finitu i travaglii cuminciati à apre u 1140 Street à u trafficu daretu à Tepecik Training and Research Hospital, trà 1148 Street è Gaziler Street. A nova strada, chì serà una suluzione à u trafficu regiunale è soprattuttu alleviare u trasportu à l'uspidale, serà messu in serviziu dopu à u travagliu di signalizazione chì deve esse fattu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è a determinazione di e linee di autobus è e fermate. Cù l'apertura di 550 Street, chì hè 20 metri di longu è 1148 metri di larghezza, à u trafficu, a strada di 7 metri esistenti nantu à i terreni di l'uspidale, chì hè insufficiente per risponde à i bisogni di a regione, serà ancu chjusa per l'usu.

500 tunnillati di asfaltu sò stati utilizati

Prima di a custruzzione di a nova strada, chì hè circa trè volte più larga di a strada utilizata per ghjunghje à l'uspidale, hè stata cuminciata, a currispundenza hè stata fatta cù l'istituzioni pertinenti è i travaglii infrastrutturali cum'è i canali di raccolta di l'acqua piovana, u gas naturale è l'electricità sò stati cumpletati. Cusì, a strada hè stata impedita di esse scavata una volta è più per i travaglii di infrastruttura. Cù u cumpletu di l'infrastruttura, i squadre di a Direzzione di l'Affari Scientifici di a Municipalità di Konak, chì anu acceleratu u so travagliu, anu fattu 1148 Sokak pronta per l'usu in pocu tempu. Un muru di petra di 550 metri di lunghezza è 20 metri d'altezza hè statu custruitu à l'intersezzione di a strada di 1140 metri di lunghezza è 160 metri di larghezza cù a strada 3, chì furnisce a sicurezza è un aspettu esteticu. Infine, 500 tunnellate d'asfaltu pruduciutu in u situ di custruzzione di a Municipalità di Konak sò stati versati nantu à a strada induve l'asfaltu hè statu postu.

A nova strada serà messa in serviziu dopu à u travagliu di signalazione

A nova strada, chì a municipalità di Konak hà finitu, serà aperta à u trafficu dopu u travagliu di signalizazione di a municipalità metropolitana di Izmir. Inseme à a nova strada, chì alleviarà u trafficu eliminendu i passaghji davanti à l'uspidale, e strade alternative cunnesse à sta strada seranu ancu impegnate in u trasportu à l'uspidale. Cunnettendu a strada à u parcheghju di l'uspidale è avè spazii adattati per parcheghju nantu à a strada serà un vantaghju chì risolverà u prublema di parcheghju. Cù i sistemi di illuminazione per esse situati longu a strada, ùn ci saranu micca prublemi di illuminazione in a regione. Per d 'altra banda, i posti di taxi seranu purtati à i so novi posti è saranu più regularmente sia per i cunduttori di taxi sia per i citadini chì utilizanu i taxi in u trasportu. Ci saranu ancu linee di autobus è minibus nantu à a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*