L'helicopter ATAK aghjunghjera u putere à l'armata filippina

L'helicopter ATAK aghjunghjera u putere à l'armata filippina
L'helicopter ATAK aghjunghjera u putere à l'armata filippina

TC SSB Prof. Dr. U 6 d'aprile di u 2022, a Forza Aria Filippina hà ricevutu i primi dui elicotteri d'attaccu T129 ATAK in una cerimonia à a quale İsmail Demir hà assistitu. U Ministru di a Difesa Filippine hà assistitu ancu à a cerimonia tenuta in a Base Aerea di Villamor di l'Armata Aria Filippina in Passy. I direttori generali di ASLESAN, ROKETSAN è TAI anu participatu ancu à a cerimonia. A Forza Aria Filippina hè prevista di riceve u secondu batch di elicotteri T129 ATAK in 2022.

A Forza Aria Filippina (PAF) hà pigliatu a consegna di i primi dui elicotteri d'attaccu T2022 ATAK in marzu 129. In a dichjarazione fatta da PAF, "A Forza Aria Filippina hà accoltu l'arrivu di dui elicotteri T09 ATAK nantu à l'aviò di trasportu A2022M da Turchia à a Base Aerea Clark, Mabalacat City, Pampanga, à 30 minuti dopu à mezzanotte u 400 di marzu di u 129. dichjarazioni sò state incluse. L'obbiettivu di data di consegna 4-5 annunziata prima ùn pudia esse rializatu.

Dui elicotteri T400 ATAK, posti nantu à dui aerei A129M chì partenu da u campus di Ankara Kahramankazan, sò ghjunti cù successu in Filippine. Mentre u secondu pacchettu di consegna hè previstu per esse furnitu in 2023 in u scopu di u cuntrattu, u travagliu cuntinueghja à esse furnitu in 2022. U pacchettu d'esportazione, chì furnisce un supportu cum'è pezzi di ricambio è dispusitivi di supportu in terra in u scopu di l'attività logistica, include ancu dettagli cum'è a furmazione di u persunale di mantenimentu è u reclutamentu di u persunale di supportu tecnicu in u campu. Mentre chì a furmazione di 4 piloti è 19 tecnichi hè stata finita in u scopu di a furmazione finu à avà, un totale di piloti 13 riceveranu furmazione.

Hè cunnisciutu chì un totale di 6 elicotteri T129 ATAK pruduciutu da TAI sottu u cuntrattu firmatu cù Filippine seranu esportati per 269.388.862 2021 2021 USD. In e dichjarazioni fatte in maghju XNUMX, hè statu dichjaratu chì a prima consegna di duie unità hè prevista per esse in settembre XNUMX. Ministeru di a Difesa Filippine Sözcü"Basatu annantu à l'ultimi sviluppi, aspittemu chì e prime duie unità di Elicotteri d'Attack T129 per a Forza Aria Filippina saranu consegnate in settembre", disse Dir Arsenio Andolong. Sicondu u ministeru, hè statu dichjaratu chì dopu a consegna, chì si dice chì serà fatta in settembre 2021, i quattru elicotteri T129 ATAK restanti sò previsti per esse consegnati in ferraghju 2022 (duie unità) è ferraghju 2023 (duie unità).

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*