A maratona Izmir hà conservatu u titulu di "a pista più veloce di a Turchia"

Marathon Izmir hà conservatu u titulu di a pista più veloce in Turchia
A maratona Izmir hà conservatu u titulu di "a pista più veloce di a Turchia"

Maratona İzmir, chì hà finitu cù un tempu di 2.09.27 da l'atleta keniana Lanny Rutto in l'omi è 2.27.35 da l'Etiopia Letebrhan Haylay Gebreslasea in e donne, hà mantinutu u so tìtulu cum'è "a pista più veloce di Turchia". In a corsa urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a terza volta, Rutto hà ottinutu un successu storicu per migliurà a qualificazione di l'Etiopia Tsegaye Getachew da 8 seconde più cà l'annu passatu.

In cunfurmità cù l'Obiettivi Globali determinati da e Nazioni Unite per un "Mondu Sostenibile", circa 42 mila atleti di 10 paesi anu participatu à e gare, chì sò state eseguite in e categurie di 43 è 5 chilometri cù u scopu di "maratona senza rifiuti". .

Ertuğrul Tugay, vice-segretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà iniziatu è finitu a corsa di 42 chilometri, hà dettu: "Hè una sensazione assai bona per finisce a terza corsa. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerAvanzamu passu à passu versu u nostru scopu in ligna cù a visione di fà İzmir una cità di ghjuventù è sport. Maratona İzmir hè unu di i passi più grandi di sta strada. Era un ghjornu assai efficace è impurtante per a prumuzione di a nostra cità. Avemu vistu una volta di più oghje chì pudemu classificà trà e migliori maratone in Europa in l'anni à vene ".

I futuri maratoneti currevanu ancu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu urganizatu un festival sottu u nome di "Sporfest Izmir" sparghjendu l'avvenimenti Marathon Izmir in tutta a settimana. Migliaia di persone chì si sò ghjunti à Kültürpark, induve si sò tenuti l'avvenimenti, anu sperimentatu 12 rami sportivi diffirenti è anu visitatu i stand di i club İzmir. Una corsa di i zitelli hè stata urganizata per a prima volta in u festival, chì era culurita cù divertimentu è cuncerti. I futuri maratoni anu avutu l'uppurtunità di mustrà si andendu in pista per a prima volta.

Cum'è parte di Marathon İzmir, cù a cooperazione in u campu di a responsabilità suciale cù Adım Adım, donazioni di quasi 4 milioni di TL sò state raccolte per organizzazioni non governative.

Punti cumpleti per i servizii di salute

In Maraton İzmir, İzmir Metropolitan Municipality Hospital Eşrefpaşa hà ancu furnitu servizii di salute. Medicu capu Devrim Demirel è u Medicu Capu Diputatu Dr. Yavuz Uçar hà pigliatu un rolu attivu cù a squadra di salute in tutta l'urganizazione. Dr. In a squadra induve Mesut Nalçakan hà servitu cum'è direttore di i servizii di salute, medicina d'urgenza, specialista in cardiologia è paramedici 6 in a tenda d'emergenza cumpletamente equipata, 8 fisioterapisti in a tenda di fisioterapia, 7 ambulanze cumplettamente equipate nantu à a pista è à l'arrivu, 20 medichi nantu à e biciclette nantu à a pista per l'aiutu d'urgenza, i prufessiunali di salute 18 à a linea di finitura. A squadra di surviglianza hà travagliatu cù un esercitu di salute di 78 persone in totale. Dr. A facultà medica di Yıldırım Gezgin è i studienti di u dipartimentu di emergenza è di primu aiuti è a squadra di surviglianza di a salute à a linea d'arrivo, u Dr. Ezgi Şeker hà coordinatu a tenda d'emergenza. I medichi in bicicletta intervenenu in pocu tempu à i prublemi di salute chì sò accaduti nantu à a pista. Dopu à a corsa, i servizii di salute sò stati furniti in tende di primi aiuti è fisioterapia. L'atleti chì participanu à a corsa anu dichjaratu ch'elli si sentenu più sicuri soprattuttu per via di a prisenza di i ciclisti nantu à a pista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*