Metro Istanbul dice "L'uguaglianza hè quì"

Metro Istanbul L'uguaglianza dice quì
Metro Istanbul dice "L'uguaglianza hè quì"

A filiale di IMM Metro Istanbul, u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) è l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul (IPA) anu urganizatu un panel intitulatu "Uguaglianza di Genere in u Settore di i Trasporti". In u pannellu induve l'ugettivi nantu à l'uguaglianza di genere sò stati spartuti, hè statu annunziatu chì u prughjettu "L'ugualità hè quì". In u scopu di u prugettu, Metro Istanbul, IPA è BERD; travaglià inseme per l'uguaglianza di genere, rompe i preghjudizii è a mobilità urbana di e donne.

U più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia Metro Istanbul; İPA hà ospitatu u panel "Uguaglianza di Genere in u Settore di i Trasporti" urganizatu cù i cuntributi di BİMTAŞ è EBRD. In u pannellu tenutu in Metro Istanbul Alibeyköy Campus, i stereotipi di genere sò stati liberati; I scopi è i prughjetti sò stati spartuti per custruisce una sucità ghjusta, uguale è libera. Ancu à u pannellu, Metro Istanbul, chì hà realizatu i scopi chì hà stabilitu per l'uguaglianza di genere dapoi u 2019 unu per unu, è l'EBRD, chì opera in Turchia dapoi 13 anni, anu annunziatu ch'elli anu iniziatu u "L'ugualità hè quì". 'prughjettu.

Quelli chì dicenu ch'elli ùn ponu micca sò sbagliati

Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, hà pigliatu a prima parolla in u pannellu "Ugualità di Genere in u Settore di i Trasporti". Strain; Ellu disse chì ospitanu più di 16 milioni di passageri per ghjornu cù a so flotta di 189 stazioni è 949 veiculi nantu à 2 linee. Hà nutatu chì anu furnitu un impiegu à più di 5 mila persone. Spartendu l'infurmazioni chì u tassu di l'impiegate femminili in Metro Istanbul hè aumentatu da 2019 per centu à 8 per centu da u 11, Soy hà cuntinuatu cù e seguenti parolle:

"Avemu u scopu di aumentà a rata di e donne chì travaglianu in Metro Istanbul à u 25 per centu in u cortu termini, è dopu, naturalmente, per equalizà à longu andà è catturà u 50%. U numeru di cunduttori di treni femine, chì era 2019 in 8, hè aumentatu di 18 volte è hà righjuntu 2022 in 143. U 2 per centu di i cunduttori di treni assuciati in l'ultimi 68 anni sò stati donne. U 2022 per centu di i nostri cunduttori di treni chì assumeremu in 60 seranu donne. Inoltre, i nostri impiegati femini anu avutu assai successu per entra in tutti i spazii di l'affari chì anu vistu prima cun preghjudiziu è si dicenu chì e donne ùn ponu micca. U 2020 per centu di e donne chì travaglianu in a nostra cumpagnia da u 12,46 sò stati prumuvuti. In 2019, sta rata era solu 0,64%. Sapemu chì assicurà l'ugualità di genere ùn hè micca solu di furnisce à e donne uguali opportunità in a scala di carriera. U nostru scopu hè di assicurà chì tutti i nostri passageri si sentenu sicuri induve vedenu u logu di Metro Istanbul, è chì ponu viaghjà in modu sicuru in e nostre stazioni è in i nostri veiculi, qualunque sia l'ora di u ghjornu, è una sperienza di viaghju eccellente ".

"A REALIZZAZIONE DI L'EQUILIBRIO DI GENERE IN A FORZA DI LAVORO hè à i nostri scopi"

U sicondu parlante di a riunione, u Direttore di l'EBRD per l'uguaglianza di genere è l'inclusione economica, Barbara Rambousek, hà dettu chì anu u scopu di creà un impattu di sviluppu in i so investimenti in u quadru di ugettivi di sviluppu sustenibile. Nutendu chì sustenenu l'accessu di tutti à l'uppurtunità ecunomiche tenendu in contu l'uguaglianza di genere, Rambousek hà dettu: "Ottene l'equilibriu di genere in a forza di travagliu aumentendu l'impieghi femminili in u settore di i trasporti, induve a rapprisintazioni femminile hè bassa, in particulare in pusizioni tecniche, hè trà u sviluppu. obiettivi di u BERD. U sustegnu di a mobilità di l'utilizatori è l'aumentu di l'accessu à l'uppurtunità ecunomiche furnisce l'ugualità in l'accessu à i servizii di trasportu publicu hè un altru scopu per l'EBRD. In questu cuntestu, in u scopu di finanzià a Linea di Metro Ümraniye-Göztepe-Ataşehir, l'EBRD sustenerà a creazione di più impieghi per e donne in u settore di u trasportu è u rinfurzamentu di sistemi di trasportu publicu sicuri è sensibili à u genere in Istanbul, cullaburendu cù Metro Istanbul è IMM.

"Aghju intesu uguali opportunità in u travagliu"

U Segretariu Generale IMM, Pelin Alpkökin, hà dichjaratu chì e inuguaglianze in l'accessu à i servizii di trasportu in una metropoli densamente populata cum'è Istanbul creanu ancu prublemi in l'accessu à i servizii è i diritti. Dichjarà chì a vita di a cità hà bisognu di muvimentu, Pelin Alpkökin hà dettu: "A nostra priorità hè di creà una struttura chì include e donne è tutti quelli chì ùn ponu accede à diritti uguali, cù tutti i so diversi bisogni. Hè un prucessu di ricustruzzione, per quessa, ci hè ancu una longa strada per andà. Cunsiderendu chì avemu tricotatu stu prucessu per nodu, devi dì chì u prugramma di cunsulenza chì avemu da annunzià à u publicu quì cunvene à a trasfurmazioni chì hè stata creata finu à avà. Sustegnu di core l'ugualità d'uppurtunità in u trasportu cum'è un dirittu à a cità, è l'ugualità d'uppurtunità in u travagliu cum'è un dirittu umanu ".

"L'UGUALITÀ E' QUI"

In u prughjettu "L'uguaglianza hè quì", Metro Istanbul, IPA è BERD anu iniziatu una cullaburazione di 18 mesi in u campu di l'investigazione, u sviluppu di capacità è a valutazione per sensibilizà à l'uguaglianza di genere, riduce e inuguaglianze è superà i preghjudizii. In questu prucessu, studii seranu realizati chì aumenteranu a mobilità di e donne, aumenteranu u nùmeru di impiegati femminili in Metro Istanbul è cuntribuiscenu à u sviluppu ecunomicu di e donne.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*