A mostra di pittura "Train through Children's Eyes" hè stata aperta à a stazione di treni di Ankara

"Occhi di i zitelli nantu à a mostra di pittura di treni aperta in a stazione di treni di Ankara".
A mostra di pittura "Train through the Children's Eyes" hè stata aperta à a stazione di treni di Ankara

A cumpetizione "Train Through the Eyes of Children", urganizata da a Direzzione Generale di Trasportu di TCDD per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, hà fattu in pocu tempu cù a participazione di 50 zitelli da parechje parte di Turchia. L'imaghjini in entrata sò stati presentati à i visitori per a settimana 26 à partesi da u 1 d'aprile, cù una ceremonia chì hà assistitu da u General Manager di TCDD Transportation Hasan Pezük, i zitelli di i cuncurrenti è i so genitori.

Rigali u 23 d'aprile cum'è vacanze à i nostri figlioli hè assai impurtante per u mantenimentu di a nostra cuscenza naziunale.

À a ceremonia chì hà cuminciatu à 11.00, mentre chì l'attività divertenti sò state urganizate per i zitelli, u General Manager di TCDD Transportation Hasan Pezük hà datu un discorsu. Pezük: "Hè estremamente impurtante per u mantenimentu di a nostra cuscenza naziunale chì u 23 d'aprile, l'apertura di a nostra Assemblea di Gazi, chì hè un puntu di svolta in a nostra storia, hè presentata à i nostri figlioli cum'è una festa da u fundatore di a nostra Republica, Gazi. Mustafa Kemal Atatürk". disse.

U General Manager Pezük hà dettu chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture travaglia diligentemente per e novi linee ferroviarie per lascià un mondu più pulitu è ​​più vivu à i zitelli, l'architetti di l'avvene, è per fà spaziu per aquiloni in u celu. Pezük: "A nostra attesa da voi oghje hè chì amate è prutegge i nostri treni è chì quandu pigliate e nostre funzioni in u futuru, preferite u trasportu ferroviariu per lascià un mondu vivibile à e generazioni prossime". disse.

Purtemu tutti i nostri figlioli sottu à 7 anni gratis, è i nostri figlioli sottu à 7 à 13 anni cù un 50% di sconto

Pezük hà dettu ancu: "Facemu una discriminazione positiva per i nostri figlioli nantu à i nostri treni, purtemu tutti i nostri figlioli sottu à 7 anni gratuitamente, è i nostri figlioli sottu à 7 è 13 anni cù un scontu di 50 per centu. Avemu furnitu opportunità di viaghju scontate nantu à i nostri treni per 2021 mila zitelli in 175, è per 2022 mila zitelli in 130 finu à avà. A prisenza è a gioia di i nostri figlioli nantu à i nostri treni rende felice a famiglia di i ferroviari, è i so surrisi facenu i nostri treni belli ". usatu e frasi.

Dopu à i discorsi di u Direttore Generale di TCDD Transportation Hasan Pezük, u Direttore Generale è i zitelli chì participanu anu tagliatu nastri è apre a mostra. L'attività di karaoke è pittura di faccia per i zitelli cuntinuavanu dopu à a ceremonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*