Mushaf-i Sharifs sò esposti per a prima volta in AKM

Mushaf i Serifs sò esposti per a prima volta à AKM
Mushaf-i Sharifs sò esposti per a prima volta in AKM

Più di 70 manuscritti di u Coran, ognunu di i quali hè una opera d'arte, cù e so rilegature, fonti è ornamenti, sò scontri cù i visitori à l'AKM cù a Mostra di Manuscritti "Holy Risâlet". Apertu cù a participazione di u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Ahmet Misbah Demircan, l'esposizione custituita da Mushaf-i Sharifs, quasi tutti sò stati esposti per a prima volta è abbaglianti cù i so articuli, pò esse visitatu in a Galeria AKM, u locu di mostra di AKM. , durante u mese di Ramadan.

U Centru Culturale Atatürk riunisce per a prima volta più di 70 Mushaf-ı Şerif in biblioteche di manoscritti affiliati à l'Istituzione di Manuscritti Turchi per a prima volta cù l'amatori d'arte cù a Mostra di Manuscritti "Holy Risâlet". A mostra, chì presenta i manuscritti di u Sacru Coran cù infurmazioni cum'è i pigmenti utilizati in i so decoru, tecniche di rilegatura è caratteristiche invisibili di e vecchie reparazioni, è e so caratteristiche storiche è artistiche, hà da scopu di u sviluppu di l'arti di calligrafia è L'illuminazione, chì hà cuminciatu cù i sforzi per scrive u Coran bellamente, offre l'uppurtunità di tistimunià.

In u so discorsu à l'apertura di l'Esposizione Mushaf di Manuscrittu "Santa Profezia", ​​u Vice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah hà dettu chì u Qur'an hè statu una fonte d'ispirazione per l'intelligenza di l'arti è l'estetica di a civilizazione turco-islamica. Demircan hà dettu: "I manuscritti di u Coran, chì sò integrati cù l'arti di a calligrafia, l'illuminazione, a rilegatura è a marmuratura, sò i più preziosi capolavori di l'arti in u mondu sanu. u nostru paese, chì accoglie i più ricchi cullizzioni di manuscritti in u mondu. Hè una grande felicità per tutti noi di pudè fighjà sti valori benedetti cù l'aiutu di a nostra Presidenza di l'Istituzione di Manuscritti Turchi durante u mese benedettu di Ramadan, quandu u Qur'an hè statu mandatu à u nostru Prufeta è ellu. hè statu datu u duvere di a santa prufezia ".

Parlendu à l'apertura di a mostra, u presidente di l'Istituzione di i Manuscritti Turchi Prof. Dr. Muhittin Macit, invece, hà enfatizatu chì l'Exhibition Mushaf Manuscrits "Holy Risâlet" hè un tesoru assai impurtante chì riflette a prufundità di a nostra cultura. "U patrimoniu scrittu chì vene à a vita in i mushafs hà una grande cuntribuzione à a nostra cultura. Semu fieri di trasmette stu valore unicu à e generazioni future esibendu una larga selezzione chì varieghja da i primi Mushafs abbaside à i Mushafs ottomani in AKM ". disse.

"Santa Profezia" Manuscrittu Mushaf Exhibition, Hz. Duranti u mese di Ramadan, in u quali i primi versi di u Qur'an sò stati mandati à Muhammad è a missione di a santa profezia hè stata data, pò esse visitata trà 8 - 29 April 2022 à a Galeria AKM.

Esempi impurtanti di l'Art Islamicu

Essendu trà i capolavori di i calligrafi è i muralisti competenti di u so tempu, Mushaf-i Sharifs, chì sò stati presentati à i visitori per a prima volta à l'Esposizione Mushaf Manuscrittu "Holy Risâlet", custituiscenu ancu esempi impurtanti di l'arti islamicu. A mostra "Santu Risâlet", in quale i Mushaf-ı Şerifs preparati da artisti di u periodu ottomanu sò in prima linea; AKM riunisce ancu i mushafs di l'Abbasidi, chì sò trà l'impurtanti stati islamici, scritti in calligrafia kufi, manuscritti da i Seljuk, Ilkhanid è Ghaznavids, è i Mushaf-i Sharif mai esibiti chì appartenenu à i Safavid, Mamluk. , geografie indiane è maghrebe.

Revelendu a maestria di l'artisti, sti travaglii, chì sò u pruduttu di un artisgianu sapienti, specchianu l'arti di calligrafia è di illuminazione di u so periodu. I Mushaf-i Sharif, chì si scontranu cù i visitori per a prima volta à l'Exhibition Mushaf Manuscrittu "Holy Risale" è furmò i migliori esempi di calligrafia chì cuminciaru cù i sforzi per scrive u Qur'an bellu, sò trà i primi tistimunianzi di l'arti di u periodu è traccia u sviluppu di l'arti islamicu à i visitori di AKM offre l'uppurtunità di participà.

Mushaf-i Sharif di dodici seculi à AKM

L'Exposition Mushaf du manuscrit du « Saint Risâlet » illumine l'histoire de l'Islam, de l'époque où le papier n'était pas encore utilisé comme matériel d'écriture, jusqu'à l'Empire ottoman, avec les anciens Corans.

Mushaf-ı Şerif di dodici seculi, chì si trova in a cullizzioni di a Biblioteca Nuruosmaniye è scritta in calligrafia kufica nantu à pergamena cù l'oru, hè l'opera più antica chì a mostra porta à i visitatori.

Cunquisterà Istanbul. U Qur'an, u manuscrittu donatu da Mehmet u Cunquistatore, chì hè stata annunziata da l'hadith di u prufeta Muhammad, è u Mushaf-ı Şerif, chì hè statu scrittu in tinta d'oru nantu à carta per u 9u Khan di l'Orda d'oru, uzbek Khan. , à l'Esposizione Manuscrita "Santu Risâlet" Hè trà l'opere prominenti in .

L'Esposizione Mushaf di Manuscrittu "Holy Risâlet" pò esse visitata in a Galeria AKM finu à u 29 d'aprile, trà 10.00:18.00 è XNUMX:XNUMX, eccettu u luni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*