A mostra spaziale di a NASA apre e so porte à i citadini di Gaziantep

A mostra spaziale di a NASA apre e so porte à i citadini di Gaziantep
A mostra spaziale di a NASA apre e so porte à i citadini di Gaziantep

A Municipalità Metropolitana di Gaziantep hà apertu e so porte à a ghjente di Gaziantep, l'Exhibition Spaziale Naziunale di l'Aeronautica è l'Amministrazione Spaziale di i Stati Uniti (NASA), a più grande mostra spaziale itinerante di u mondu.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Fatma Şahin, hà visitatu l'esposizione cù i zitelli, in quale hè stata cuntata l'avventura di u viaghju di l'umanità in u spaziu.

A mostra, chì include l'arnesi, i materiali, l'apparecchi alimentari, i vestiti, i mudelli di razzi è i veiculi utilizati da l'umanità, chì anu iniziatu u viaghju spaziale 60 anni fà, pò esse visitatu gratuitamente per 4 mesi à u Müzeyyen Erkul Gaziantep Science Center.

L'AVVENTURA SPAZIALE DI L'ESSERE UMANI SERÀ ANUNCIATA À I VISITURI SOTTI INSTRUTTORI ESPERTI

In a mostra, chì hè stata visitata da più di 4 milioni di persone in 12 paesi in 4 anni; Veri petre di luna chì i visitori ponu tuccà, rèpliche di razzi spaziali è mudelli full-size di navi spaziali, un mudellu di 10 metri di longu di u rachettu Saturn V, vestiti purtati personalmente da l'astronauti chì andanu in u spaziu, i menu di l'astronauti è l'equipaggiu utilizatu in missione, u A capsula Apollo, u satellitu Sputnik 1 è a Stazione Spaziale Internaziunale (ISS) seranu presentati cù l'aiutu di furmatori esperti.

In a mostra, induve serà amparatu cumu si sò sviluppati storicamente i studii spaziali in Turchia è in u mondu, soprattuttu opere "pioniere" sò state evidenziate. Tutti i taglii finu à a cuuperazione SpaceX-NASA sò stati citati.

ŞAHİN: U TEMPU MUSTRATU DI ESSERE UNA CITTA INTELLIGENTE È U SVILUPPU SUSTINEBBLI AUSU L'ECONOMIA DI L'INFORMAZIONE

U presidente Fatma Şahin, in u so discorsu à l'apertura, hà cummemoratu Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme à l'occasione di u 23 d'aprile, è hà dettu:

"Ci hè un mudellu di Gaziantep. Era assai impurtante per i studienti per ghjunghje à questu locu. U nostru duvere hè di crià i zitelli chì caminaranu in i migliori lochi in u secondu seculu, cum'è simu fieri di i nostri antenati 100 anni dopu. Avemu mancatu a rivoluzione industriale è agricula. Avemu l'età di a scienza è a tecnulugia davanti à noi. U tempu ci hà dimustratu cumu diventà una cità intelligente è un sviluppu sustenibile usendu l'ecunumia di a cunniscenza ".

Avemu bisognu di creà generazioni cù alta orizzonte è visione

Chjaghjendu l'attenzione à l'impurtanza di investisce in a scienza, Şahin hà dettu:

"Quandu guardemu sta mostra, pensu à Gazi Mustafa Kemal Atatürk dicendu "U futuru hè in u celu". Avemu vistu ancu questu in TEKNOFEST. Avemu sperimentatu un cambiamentu di paradigma. Avemu amparatu chì quandu pensemu in grande, quandu u sognu, pò esse veru. I nostri scopi chì pudemu fà queste cose sò cresciuti. Cum'è a municipalità metropolitana di Gaziantep, avemu bisognu di crià generazioni cù orizzonti elevati è visione. I mo figlioli, a mo ghjuventù, a mo ghjuventù visionaria intelligente utteneranu u megliu è u megliu di l'esibizioni. Affidemu u futuru à a nostra ghjuventù.

GUVERNATORE GÜL: TUTTI L'IMPRESA E INDIVIDUALMENTE CONTRIBUITE À L'EDUCAZIONE, GAZİANTEP REVELA A DIFFERENZA

U guvernatore di Gaziantep Davut Gül hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u centru è hà dettu: "U nostru capitale più grande hè u capitale umanu. Per chì stu putere riflette positivamente nantu à noi, anu bisognu di riceve una bona furmazione. L'educazione di qualità hè ottenuta personalmente per mezu di i prughjetti di i nostri cumuni, in particulare da u publicu è i filantropi. Tuttu u mondu cuntribuisce à l'educazione, sia istituziunale sia individualmente, è Gaziantep palesa a so sfarenza ".

AVANTI : CUGLIEMU I SO FRUTTI CU E OPPORTUNITÀ OFFRUTE À A GIOVANI

Vicepresidente di u Partitu AK, Presidente di Tecnulugia di l'Informazione è di a Comunicazione Dr. Parlendu à a ceremonia di apertura di Ömer İleri, hà dettu chì facenu un grande saltu in avanti per i ghjovani:

"Ùn ci hè dubbitu chì ci hè una mente statale chì mantene questu. Diverse urganisazioni sò firmate per revelà u spiritu d'innuvazione in a nostra ghjuventù. Sò ancu felice di avè un tali centru di scienza in Gaziantep. Cuglieremu u benefiziu in l'avvene cù l'uppurtunità offerte à i ghjovani. A nostra qualità umana, forza di travagliu qualificata è cultura cummerciale ci portanu à un puntu assai diversu. U spaziu hè u campu di lotta è ecunumia di u futuru. U futuru hè in u spaziu. Avemu lanciatu novi satelliti. Avemu usatu hardware prodottu lucale in questi satelliti. Stu sughjettu hè assai impurtante ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*