"Esposizione di i buttoni di Nazif" hè stata aperta à u Museu di a cità di Bursa

A mostra Nazif Buttons hè stata aperta à u Museu di a cità di Bursa
"Esposizione di i buttoni di Nazif" hè stata aperta à u Museu di a cità di Bursa

"L'Esposizione di Buttons di Nazif", in a quale a scrittrice è cullezzione Tenzile Güler hà scrittu a so propria storia di famiglia è hè stata custruita da a cullezzione di bottoni di a famiglia, hè stata aperta à u publicu in u Museu di a cità di Bursa.

U Museu di a cità di Bursa, chì ghjoca un rolu impurtante in a prumuzione di a ricchezza culturale, storica, suciale è ecunomica di Bursa, ospita un'altra mostra impurtante. L'esposizione "Nazif's Buttons", chì hè basatu annantu à u libru in u quale u scrittore è cullezzione di Bursa Tenzile Güler hà scrittu a so propria storia di famiglia, è a cullezzione di buttone, chì hè un patrimoniu di famiglia, hè stata aperta à u publicu cù a participazione di u deputatu di Bursa Emine. Yavuz Gözgeç, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana Murat Demir è parechji amanti d'arte.

Parlendu à a ceremonia d'apertura, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana, Murat Demir, hà nutatu chì era assai bè enfatizatu in a mostra chì u buttone hà cessatu di esse un ughjettu ordinariu è hà un postu diversu in a vita umana. Ricordendu chì a mostra hè stata donata à u Museu di a cità di Bursa da u pruprietariu di l'esposizione Tenzile Güler, Demir hà dettu: "In l'esposizione, u buttone cessà d'esse un ughjettu ordinariu in a nostra vita è enfatizeghja ancu u so postu sfarente in a vita umana. U prucessu da u buttone in u passatu à a pruduzzione di u buttone oghje hè ancu coperto in a mostra. U buttone hà un locu speciale in u mondu turcu è a cultura populari turca. In particulare, a perdita, u cracking, u buttone sbagliatu di u buttone hè interpretatu negativamente, mentri u doppiu numeru di buttoni nantu à a robba simbulizeghja a furtuna è l'abbundanza. Inoltre, u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è a so moglia Emine Erdoğan è i capi di u partitu puliticu di u periodu anu donatu ancu i so propri buttoni à l'esposizione "Buttuni Nazif". Vogliu chì a nostra mostra sia benefica ", disse.

A deputata di Bursa Emine Yavuz Gözgeç, chì hà spressu a so felicità chì a mostra hè in Bursa, hà ancu dichjaratu chì cù questa mostra, a credenza in u spiritu di e merchenzie hè stata rinfurzata. Gözgeç hà dichjaratu chì ci hè l'arte, a migrazione è u dulore di a migrazione in a mostra; "Ciò chì hè quì ùn hè micca solu un buttone, hè una mostra cù un pede in Bursa è l'altru in u mondu. Tutti issi buttuni circulanti sò tornati, scontri in patria. Vogliu ringrazià a Sra Tenzile Güler, chì hà affidatu una storia è una sperienza quì. Ognunu truverà a so propria storia quì. Sò onoratu chì una mostra cusì impurtante sia esposta in a nostra Bursa ".

U cullezzione Tenzile Güler hà dettu: "Ancu se a maiò parte di noi ùn ci pensemu micca, i buttuni sò i testimoni silenziu di a nostra vita. A cullezzione Nazif's Buttons ùn hè micca solu una cullizzioni, hè a storia di una migrazione da Saloniccu à Iznik. In quella storia, parechji anu brama, assai lacrimi è speranze. Sò assai felice di pudè lascià a mo cullezzione, chì aghju accumulatu finu à avà, à u museu di a cità di Yeşil Bursa, induve sò natu è cresciutu, è à e generazioni future.

Dopu à l'apertura, a deputata di Bursa Emine Yavuz Gözgeç è u vice-sindaco di a municipalità metropolitana Murat Demir hà presentatu à Tenzile Güler un mudellu di cufflink cù u so nome.

A mostra, chì hè stata presentata à u publicu in u Museu di a cità per un annu, presenta più di 4 XNUMX buttoni di diversi paesi è materiali diffirenti. Ancu in a mostra, i buttoni presentati da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è a so moglia Emine Erdoğan, l'ex primi ministri Bülent Ecevit, i capi pulitici di l'epica Kemal Kılıçdaroğlu è Meral Akşener, u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat è u sindaco metropolitanu di Bursa Alinur Aktaş, è u tardu. l'artista Barış Manço "Ci hè ancu un paru di cufflinks chì appartenenu à l'artista chì si riferisce in a canzone "Cufflinks".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*